Toyota 4runner 2017r. Wersja limited, 7 osobowa.
W moim posiadaniu ponad 2 lata.
Wyposażenie pokaźne:
- skórzane, elektrycznie regulowane fotele, przednie z grzaniem i wentylacją
- ogólnie dużo skóry w środku
- automatyczna klima dwustrefowa
- 4 rzędy foteli
- szyberdach elektrycznie sterowany
- keyless
- nagłośnienie jbl
- itp. itd.
- stały napęd na 4 koła - limited jako jedyny ma awd
Doposażenie:
- instalacja LPG z butla zamiast koła 92L na porządnych podzespołach, przeniesiony filtr evap
- wygłuszony dach
- bagażnik dachowy offroadmania z ledbarem osram, bagażnik indywidualnie polakierowany na inny kolor, żeby pasował do koloru auta
- wypuszczone kable do oświetlenia na dach
- front z wersji SR5, nakładki progowe i na błotniki przednie z sr5
- progi stalowe od stopiw garage, lakierowane indywidualnie na kolor pasujący do auta
- osłony silnika, skrzyni, reduktora, zbiornika paliwa z aluminium
- w przednim zderzaku płyta pod wyciągarkę C4fabrication, lakierowana w kolor pasujący do auta
- uchwyt na tablicę rejestracyjną uchylny z przodu z offroadmania
- ramki pod tablice rejestracyjne ze stali nierdzewnej
- uchwyty na telefon offroam - ze stanów, dedykowane do 4runnera
- wnętrze runtownie prane, czyszczone, zabezpieczone
- uchwyty na akcesoria molle, panele boczne na tylne szyby molle, półka pod dachem, panel na tylnej klapie molle firmy offroadmania
- akumulator optima yellow
- filtr powietrza K&N
- snorkel
- lift zawieszenia 2": z przodu amortyzatory i sprężyny EFS +50-100KG; z tyłu amortyzatory efs, sprężyny OME 0kg, dodatkowo sprężyny EFS +200KG w pudełku; regulowany drążek panharda, długie łączniki stabilizatora z tyłu whiteline
- dokupiłem też przednie górne wahacze peddersa, ale nie zmieniałem, bo nie ma póki co potrzeby
- oryginalne felgi odnowione i polakierowane, do tego opony cooper discoverer st maxx 265/60/20 (5szt)
- polerka, pełne zabezpieczenie lakieru powłoką
- indywidualne tablice rejestracyjne
Cały czas w użytkowaniu, ale bez terenu. Miał być wyprawówką i na to go wstępnie szykowałem, ale trochę się w życiu pozmieniało i zweryfikowało w międzyczasie. Serwis olejowo filtrowy przy 86tys mil Millers 0w20 i serwis instalacji lpg.
Po sprowadzeniu był większy serwis: nowe chłodnice, serwis klimy, nowe wisko, wszystkie oleje, wszystkie płyny, świece, co tam trzeba było to powymieniane.
Co moim zdaniem bardzo ważne: rama i podwozie jak w rocznym samochodzie. Nie ma rdzy, a ponadto żadnych konserwacji, ani bitexów itp.
Sprzedaż w oparciu o umowę kupna-sprzedaży.