Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 2
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 3
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 4
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 5
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 6
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 7
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 8
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 9
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 10
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 11
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 12
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 13
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 14
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 15

1 / 16

video
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 2
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 3
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 4
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 5
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 6
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 7
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 8
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 9
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 10
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 11
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 12
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 13
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 14
Toyota C-HR 2.0 Hybrid Style - 15

Najważniejsze

Przebieg

33 000 km

Rodzaj paliwa

Hybryda

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 987 cm3

Moc

184 KM

Opis

Dzień dobry. Na wstępie wspomnę, że wiem, że moja cena jest wyższa niż średnia i już śpieszę wytłumaczyć, czemu :-) Mianowicie uważam, że jest to najlepszy egzemplarz używanej C-HR-ki na Otomoto obecnie, myślę także że jest jednym z najlepszych, jakie kiedykolwiek gościły tu. A czemu tak myślę? Już tłumaczę, acz będzie to dłuższa opowieść :-)


Tak więc kupiłem to auto w maju 2022 r. z myślą o tym, że zostanie u mnie tak długo jak mój ostatni samochód, czyli 15 lat, a może i dłużej. Z racji na to od samego początku zacząłem dbać o ten samochód jak „dla siebie” i przygotowałam go tak, aby sprawował się jak najlepiej przez te 15 lat. Jest to więc Toyota C-HR z 2022 roku z silnikiem 2.0L Hybrid o mocy 184 KM i skrzynią biegów CVT, poziom wyposażenia STYLE, w kolorze Ciemny Szary (Dark Gray 1G3) i z BARDZO NIEWIELKIM PRZEBIEGIEM 33 000 km (może troszkę jeszcze się powiększyć, bo czasem go używam). Auto praktycznie nie było używane w zimę, jako że zazwyczaj „zimuję” poza Polską. Nie mam nawet opon zimowych, auto jest na oryginalnych letnich oponach Michelina. Auto było cały rok garażowane - w cieplejsze miesiące w zamykanej wiacie, w zimę w ocieplanym garażu. Tak więc auto nie widziało za wiele soli, jeśli w ogóle. Auto ma bardzo minimalne ślady używania i nie obawiam się napisać, że jest w stanie IDEALNYM, jak na 3-letnie auto. Z racji na wyprowadzkę za granicę zostawiłem auto mojej Mamie, ale niestety po paru przejażdżkach stwierdziła, że jest za duże i że nie chce jeździć automatem, więc stoi nieużywane i - z bólem serca godnym „Niemca, co płakał, jak sprzedawał” - stwierdziłem, że trzeba znaleźć nowego właściciela :-)


Nie „odpicowałem” auta na sprzedaż, nie nałożyłam 5 warstw wosku i nabłyszczacza, aby wyglądało jak nowe. Można więc przyjechać i zobaczyć, jak auto wygląda realnie, na co dzień. Nie mam też problemu umówić się na oględziny auta na stacji diagnostycznej, w ASO czy u jakiegoś mechanika, tak długo, jak nie jest to zbyt daleko od Piaseczna.


Wymienię po kolei, co było zrobione DODATKOWO w tym aucie (zaznaczę, że na wszystkie poniższe czynności mam oryginalne faktury):


1. Jeszcze przed odebraniem auta, w ASO Toyoty została zamontowana blokada skrzyni biegów renomowanej firmy Bear Lock.

2. Do tego też w ASO Toyoty został założony immobilizer firmy Vodafone, części karoserii i szyby zostały oznakowane w systemie Selecta DNA, oraz dokupiłem oryginalne blokady na koła.

3. Przy przebiegu 2 500 km został wymieniony olej i filtr oleju w ASO Toyoty, co jest BARDZO WAŻNE dla żywotności silnika.

4. Od tego czasu olej był regularnie wymieniany co mniej niż 10 000 km, używając wysokiej jakości oryginalnego oleju syntetycznego - wszystko w ASO Toyoty.

5. Coroczne przeglądy były realizowane w ASO Toyoty.

6. Dodatkowo, także w ASO Toyoty, zostało zainstalowane niestandardowe zabezpieczenie, bez którego napęd hybrydowy nie zostanie załączony. Jest to moim zdaniem najlepsze możliwe zabezpieczenie, z racji na to, że nie jest standardowe i ciężkie do wykrycia.

7. Dodatkowo w 2023 r. w renomowanym warsztacie został profesjonalnie zamontowany wysokiej klasy system audio, oparty na 3-drożnych głośnikach firmy Focal, 10-calowym subwooferze i 8-kanałowym wzmacniaczu firmy Helix. System jest zintegrowany z fabrycznym radiem i zamontowany tak, że nie widać kompletnie żadnych zmian. Głośniki są zamontowane w fabryczne miejsca, a subwoofer pod podłogą bagażnika. System gra rewelacyjnie - o wiele lepiej niż nie tylko standardowy system audio Toyoty, ale też lepiej niż system premium JBL, który Toyota oferuje jako opcję.

8. Jest także profesjonalnie zamontowana pod przednią szybą dobrej jakości kamera firmy Xiaomi.

9. Dokupiłem także gumowe dywaniki dobrej jakości, robione specjalnie do tego modelu.


Jest to więc samochód dla kogoś, kto - tak jak ja - nie lubi zmieniać samochodów i chce kupić auto w jak najlepszym stanie, aby służyło mu dobrze przez następne długie, długie lata i chce za to nieco dopłacić. Zapraszam do kontaktu pod numerem i na ewentualne oględziny do Piaseczna.

 

10 października 2025 13:35

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

C-HR

Wersja

2.0 Hybrid Style

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2022

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

120000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Informacje o sprzedającym

Tomasz Widłak

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni