Toyota Camry 2.2 GL - 2
Toyota Camry 2.2 GL - 3
Toyota Camry 2.2 GL - 4
Toyota Camry 2.2 GL - 5
Toyota Camry 2.2 GL - 6
Toyota Camry 2.2 GL - 7
Toyota Camry 2.2 GL - 8
Toyota Camry 2.2 GL - 9
Toyota Camry 2.2 GL - 10
Toyota Camry 2.2 GL - 11
Toyota Camry 2.2 GL - 12
Toyota Camry 2.2 GL - 13
Toyota Camry 2.2 GL - 14
Toyota Camry 2.2 GL - 15
Toyota Camry 2.2 GL - 16
Toyota Camry 2.2 GL - 17
Toyota Camry 2.2 GL - 18
Toyota Camry 2.2 GL - 19
Toyota Camry 2.2 GL - 20
Toyota Camry 2.2 GL - 21
Toyota Camry 2.2 GL - 22
Toyota Camry 2.2 GL - 23
Toyota Camry 2.2 GL - 24
Toyota Camry 2.2 GL - 25

1 / 26

Film na YouTube
Toyota Camry 2.2 GL - 2
Toyota Camry 2.2 GL - 3
Toyota Camry 2.2 GL - 4
Toyota Camry 2.2 GL - 5
Toyota Camry 2.2 GL - 6
Toyota Camry 2.2 GL - 7
Toyota Camry 2.2 GL - 8
Toyota Camry 2.2 GL - 9
Toyota Camry 2.2 GL - 10
Toyota Camry 2.2 GL - 11
Toyota Camry 2.2 GL - 12
Toyota Camry 2.2 GL - 13
Toyota Camry 2.2 GL - 14
Toyota Camry 2.2 GL - 15
Toyota Camry 2.2 GL - 16
Toyota Camry 2.2 GL - 17
Toyota Camry 2.2 GL - 18
Toyota Camry 2.2 GL - 19
Toyota Camry 2.2 GL - 20
Toyota Camry 2.2 GL - 21
Toyota Camry 2.2 GL - 22
Toyota Camry 2.2 GL - 23
Toyota Camry 2.2 GL - 24
Toyota Camry 2.2 GL - 25

28 kwietnia 2024 12:48

ID: 6108250610

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

Camry

Wersja

2.2 GL

Rok produkcji

1995

Przebieg

272 233 km

Pojemność skokowa

2 164 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

136 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Złoty

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Opis

Nie wiem, czy dobrze robię, ale ogłaszam do sprzedaży swoją Toyotę Camry III gen. 2.2, 95r. Camry została zakupiona w 1995 roku na Florydzie (USA) przez Polaka tam mieszkającego i pracującego. Po 6-ciu latach wrócił do Polski z samochodem (w całości) jako mienie przesiedleńcze. Cały czas była w rodzinie pierwszego właściciela. W Polsce nie była używana na codzień, ale jako drugi i trzeci samochód w rodzinie. Nie była też użytkowana zimą na zasolonych drogach. Podwozie było w idealnym stanie bez jakiejkolwiek korozji. Dlatego właśnie ją kupiłem. Szukałem takiego egzemplarza ponad 2 lata. Ostatecznie stałem się jej właścicielem w 2013 roku. Chociaż była w bardzo dobrym stanie, zacząłem nad nią prace, jako, że jestem z natury perfekcjonistą. 10 lat temu miała potencjał na zostanie youngtimerem. W planie miałem przywrócić ją do stanu fabrycznie nowego. Robiłem prawie wszystko własnymi rękami. Tylko lakierowanie nadwozia oraz konserwacja podwozia zostały zlecone profesjonalistom. W samochodzie zrobione wszystko zgodnie ze sztuką, z dbałością o jakość i każdy detal, tak, żeby jeździł i wyglądał jak nowy. Wykonane prace: - Wszystkie bolączki technicze zostały usunięte: hamulce, zawieszenie, elektryka wymienione lub odnowione - Silnik został wyjęty, wycieki oleju usunięte, założona nowa pompa oleju, rozrząd, remont głowicy razem z portingiem kanałów dolotowych. Komora silnika została przy okazji umyta - Całe wnętrze (oprócz podsufitki) zostało rozebrane, wszystko wyczyszczone, odświeżone, wymienione gąbki kanałów wentylacyjnych. Elementy plastikowe, które posiadały zadrapania, zostały polakierowane na oryginalny kolor - Wszystkie elementy podwozia zostały zdemontowane, a podwozie wymyte (wypiaskowane w kilku punktach) i kompleksowo zabezpieczone przy użyciu dedykowanych materiałów. Wszystkie profile zamknięte zostały zabezpieczone woskiem. Elementy zawieszenia, rama pomocnicza, osłony wydechu, półosie zostały wypiaskowane i zabezpieczone (podkład, lakier proszkowy, ocynk gdzie potrzeba). Przewody hamulcowe i paliwowe zostały wymienione na nowe. Te prace wykonane przez najlepszego specjalistę od Camry w Polsce (3VZ - Bochnia) - Ostatnim krokiem była renowacja nadwozia. Wymieniłem tylne, prawe drzwi, ponieważ miały lekką wgniotkę, a nie chciałem używać szpachli. Rozebrałem nadwozie i odstawiłem do lakierowania do najlepszej lakierni w okolicy (Autoklinika24) - Nowy lakier zabezpieczyłem powłoką ceramiczną - Cały czas wykonuję prace utrzymaniowe i serwisowe zgodnie z harmonogramem Toyoty Wreszcie mam jak nowy 28-letni samochód. Po odbudowie użytkuję Camry tylko okazjonalnie w lecie (nawet przed tym nie była użytkowana na soli). Na czas zimowania zakładam komplet zimowych kół, aby letnie opony nie odkształcały się od długotrwałego stania. Jeżdżę na spotkania samochodów klasycznych i youngtimerów i cieszę się samochodem. Wszystkie prace i części mam udokumentowane teczką rachunków i setkami zdjęć. Aktualnie Camry jest gotowa na długie wyprawy w każdy zakątek Europy i świata i nie zawiedzie. Posiada porządną instalację LPG strojoną osobiście przeze mnie. Ostatnimi laty na liczniku przybywa rocznie 1000 - 2000km.Jaki jest powód sprzedaży? Bardzo prosty. Mam aktualnie 6 samochodów z podobną historią. Spędziłem i nadal spędzam długie lata nad ich renowacją i właściwie brakuje czasu na użytkowanie każdego z nich. Dlatego decyduję sie na ogłoszenie sprzedaży jednego z nich. Camry jest najlepszym kandydatem, bo zrobiłem w niej już wszystko, co miałem w planach. Pełna historia z opisami i zdjęciami na forum Toyota Klub https://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,31853.0.html (chyba trzeba mieć konto, żeby to przeczytać) Albumy ze zdjęciami bez opisów tekstowych https://imageshack.com/a/g9E2/1 https://imageshack.com/a/OUAq/1 https://imageshack.com/a/Zg8q/1 https://imageshack.com/a/IQOq/1 https://imageshack.com/a/mjzq/1 https://imageshack.com/a/Sbxz/1 https://imageshack.com/a/PLwz/1 https://imageshack.com/a/cUlM/1 https://imageshack.com/a/bIsl/1 Dodatkowo posiadam jeszcze dziesiątki zdjęć z prac nad Toyotą. Wszystko jest dokładnie udokumentowane. Statystyki i historia prac i modyfikacji ze szczegółowymi kosztami (nie licząc roboczogodzin) https://www.motostat.pl/vehicle-stats/61174 Zapraszam na oględziny. Chętnie opowiem o aucie i pokażę wszystko, również od spodu. Do Camry dokładam bagażnik części zamiennych, które przez lata się uzbierały. Jest również drugi komplet kół do parkowania w garażu na zimę, żeby opony nie ulegały odkształceniu, gdy nie jeździ. 

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Świdnik, świdnicki, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie