1 / 26
28 kwietnia 2024 12:48
ID: 6108250610
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
ToyotaModel pojazdu
CamryWersja
2.2 GLRok produkcji
1995
Przebieg
272 233 km
Pojemność skokowa
2 164 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPGMoc
136 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na przednie kołaTyp nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
ZłotyRodzaj koloru
Metalik
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
Gniazdo USB
Opis
Nie wiem, czy dobrze robię, ale ogłaszam do sprzedaży swoją Toyotę Camry III gen. 2.2, 95r.
Camry została zakupiona w 1995 roku na Florydzie (USA) przez Polaka tam mieszkającego i pracującego. Po 6-ciu latach wrócił do Polski z samochodem (w całości) jako mienie przesiedleńcze. Cały czas była w rodzinie pierwszego właściciela. W Polsce nie była używana na codzień, ale jako drugi i trzeci samochód w rodzinie. Nie była też użytkowana zimą na zasolonych drogach. Podwozie było w idealnym stanie bez jakiejkolwiek korozji. Dlatego właśnie ją kupiłem. Szukałem takiego egzemplarza ponad 2 lata. Ostatecznie stałem się jej właścicielem w 2013 roku.
Chociaż była w bardzo dobrym stanie, zacząłem nad nią prace, jako, że jestem z natury perfekcjonistą. 10 lat temu miała potencjał na zostanie youngtimerem. W planie miałem przywrócić ją do stanu fabrycznie nowego. Robiłem prawie wszystko własnymi rękami. Tylko lakierowanie nadwozia oraz konserwacja podwozia zostały zlecone profesjonalistom. W samochodzie zrobione wszystko zgodnie ze sztuką, z dbałością o jakość i każdy detal, tak, żeby jeździł i wyglądał jak nowy.
Wykonane prace:
- Wszystkie bolączki technicze zostały usunięte: hamulce, zawieszenie, elektryka wymienione lub odnowione
- Silnik został wyjęty, wycieki oleju usunięte, założona nowa pompa oleju, rozrząd, remont głowicy razem z portingiem kanałów dolotowych. Komora silnika została przy okazji umyta
- Całe wnętrze (oprócz podsufitki) zostało rozebrane, wszystko wyczyszczone, odświeżone, wymienione gąbki kanałów wentylacyjnych. Elementy plastikowe, które posiadały zadrapania, zostały polakierowane na oryginalny kolor
- Wszystkie elementy podwozia zostały zdemontowane, a podwozie wymyte (wypiaskowane w kilku punktach) i kompleksowo zabezpieczone przy użyciu dedykowanych materiałów. Wszystkie profile zamknięte zostały zabezpieczone woskiem. Elementy zawieszenia, rama pomocnicza, osłony wydechu, półosie zostały wypiaskowane i zabezpieczone (podkład, lakier proszkowy, ocynk gdzie potrzeba). Przewody hamulcowe i paliwowe zostały wymienione na nowe. Te prace wykonane przez najlepszego specjalistę od Camry w Polsce (3VZ - Bochnia)
- Ostatnim krokiem była renowacja nadwozia. Wymieniłem tylne, prawe drzwi, ponieważ miały lekką wgniotkę, a nie chciałem używać szpachli. Rozebrałem nadwozie i odstawiłem do lakierowania do najlepszej lakierni w okolicy (Autoklinika24)
- Nowy lakier zabezpieczyłem powłoką ceramiczną
- Cały czas wykonuję prace utrzymaniowe i serwisowe zgodnie z harmonogramem Toyoty
Wreszcie mam jak nowy 28-letni samochód. Po odbudowie użytkuję Camry tylko okazjonalnie w lecie (nawet przed tym nie była użytkowana na soli). Na czas zimowania zakładam komplet zimowych kół, aby letnie opony nie odkształcały się od długotrwałego stania. Jeżdżę na spotkania samochodów klasycznych i youngtimerów i cieszę się samochodem.
Wszystkie prace i części mam udokumentowane teczką rachunków i setkami zdjęć. Aktualnie Camry jest gotowa na długie wyprawy w każdy zakątek Europy i świata i nie zawiedzie. Posiada porządną instalację LPG strojoną osobiście przeze mnie. Ostatnimi laty na liczniku przybywa rocznie 1000 - 2000km.Jaki jest powód sprzedaży? Bardzo prosty. Mam aktualnie 6 samochodów z podobną historią. Spędziłem i nadal spędzam długie lata nad ich renowacją i właściwie brakuje czasu na użytkowanie każdego z nich. Dlatego decyduję sie na ogłoszenie sprzedaży jednego z nich. Camry jest najlepszym kandydatem, bo zrobiłem w niej już wszystko, co miałem w planach.
Pełna historia z opisami i zdjęciami na forum Toyota Klub https://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,31853.0.html (chyba trzeba mieć konto, żeby to przeczytać)
Albumy ze zdjęciami bez opisów tekstowych
https://imageshack.com/a/g9E2/1
https://imageshack.com/a/OUAq/1
https://imageshack.com/a/Zg8q/1
https://imageshack.com/a/IQOq/1
https://imageshack.com/a/mjzq/1
https://imageshack.com/a/Sbxz/1
https://imageshack.com/a/PLwz/1
https://imageshack.com/a/cUlM/1
https://imageshack.com/a/bIsl/1
Dodatkowo posiadam jeszcze dziesiątki zdjęć z prac nad Toyotą. Wszystko jest dokładnie udokumentowane.
Statystyki i historia prac i modyfikacji ze szczegółowymi kosztami (nie licząc roboczogodzin)
https://www.motostat.pl/vehicle-stats/61174
Zapraszam na oględziny. Chętnie opowiem o aucie i pokażę wszystko, również od spodu. Do Camry dokładam bagażnik części zamiennych, które przez lata się uzbierały. Jest również drugi komplet kół do parkowania w garażu na zimę, żeby opony nie ulegały odkształceniu, gdy nie jeździ.
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie