Auto wyposażone w kamerę cofania, radio z nawigacją/DVD, z automatyczną skrzynią biegów, przyciemniane szyby, klimatyzacja automatyczna, tempomat, szyby regulowane elektrycznie, wycieraczki z czujnikiem deszczu, kierownica wielofunkcyjna (podniszczone obicie skórzane), koło zapasowe dojazdowe, relingi dachowe, zamek centralny zdalnie sterowany, immobilizer i wiele innych bajerów (za dużo do pisania).
Kupiona w polskim salonie w 2005 r., w moim posiadaniu od 2010 r.
Przebieg 227 tys. km.
Silnik benzynowy 1.8 l, o mocy 129KM.
Klocki hamulcowe, płyny oraz filtry wymieniane w zeszłym roku.
Miesiąc temu wymieniono tłumik (końcowy) na nowy.
Dodatkowy komplet kół na felgach stalowych, obecnie założone opony wielosezonowe na felgach aluminiowych.
Tyle pozytywnych treści, a teraz negatywy:
W 2017 roku przytarcie z lekkim wgnieceniem blacharki od strony kierowcy, wymieniono lewy bok i drzwi na nowe.
W aucie widoczna korozją podwozia, zwłaszcza w części tylnej (pomimo przeprowadzanej konserwacji).
Wymaga wymiany:
- obie tuleje tylnej osi,
- pasek plus rolki napinacza,
-uszczelka pokrywy zaworów,
- wachacze przód,
- przednie fotele oraz tapicerka drzwiowa w nienajlepszym stanie do renowacji.
Ubezpieczenie ważne do: 28.07.2025
Przegląd ważny do: 28.03.2026