Toyota Inny - 1
Toyota Inny - 2
Toyota Inny - 3
Toyota Inny - 4
Toyota Inny - 5
Toyota Inny - 6
Toyota Inny - 7
Toyota Inny - 8
Toyota Inny - 9
Toyota Inny - 10
Toyota Inny - 11
Toyota Inny - 12
Toyota Inny - 13
Toyota Inny - 14
Toyota Inny - 15
Toyota Inny - 16
Toyota Inny - 17
Toyota Inny - 18
Toyota Inny - 19
Toyota Inny - 20

1 / 21

Toyota Inny - 1
Toyota Inny - 2
Toyota Inny - 3
Toyota Inny - 4
Toyota Inny - 5
Toyota Inny - 6
Toyota Inny - 7
Toyota Inny - 8
Toyota Inny - 9
Toyota Inny - 10
Toyota Inny - 11
Toyota Inny - 12
Toyota Inny - 13
Toyota Inny - 14
Toyota Inny - 15
Toyota Inny - 16
Toyota Inny - 17
Toyota Inny - 18
Toyota Inny - 19
Toyota Inny - 20

Najważniejsze

Przebieg

100 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 999 cm3

Moc

550 KM

Opis

Witam,

posiadam na sprzedaż driftowóz na bazie Toyoty Chaser GX100.

Auto kompleksowo zmodyfikowane. Jeździ bezawaryjnie od paru sezonów. Nic się nie urywa, nie wybucha. Żadnych niespodziewanych awarii. W samochodzie po każdym treningu wymieniany olej oraz sprawdzany stan techniczny. Bezproblemowo upala na 265/35/18 semi (na takim setupie teraz jest). Strojony u Turbo Lamik (550hp/670nm, posiadam wykres).

Chaser bardzo trakcyjny a zaraz przyjemny w prowadzeniu. Jeździł w teamie Doriminati.


Silnik:

-2jz-ge zakuty i odprężony

-pokrywy zaworów CNC

-kolektor wydechowy RAK owinięty bandażem

-kolektor ssący FMIC

-intercooler 600x300x100

-alternator 180A od Mazura

-chłodnica Mishimoto

-2x wentylator spal

-chłodnica oleju

-turbo Gt3582r

-koło pasowe Super Damper ATI

-wydech 3” kwas zakończony jednym tłumikiem MG Motorsport

-pompa paliwa DW300 (zbiornik fabryczny)


Elektronika:

-komputer Ecumaster Black

-wyświetlacz Ecumacter ADU

-klawiatura Ecumaster

-elektryczne szyby, światła, lusterka, nawiewy oraz reszta wyposażenia wnętrza sprawna


Napęd:

-adapter pod skrzynię biegów PMC wraz z kołem zamachowym

-skrzynia 6speed BMW

-sprzęgło jednotarczowy spiek (trzyma 4 bieg)

-dyfer i półosie GS300 mk2

-dodatkowo mocowania dyfra przespawane wyżej dzięki czemu nie rwie półosi

-wózek wzmocniony


Zawieszenie:

-gwintowane zawieszenie HSD

-komplet regulowanych wahaczy tył

-regulowane przednie górne wahacze

-adaptery skrętu

-wszędzie poliuretan


Koła:

-felgi JR

-opony przód 235/40/18 semi

-opony tył 265/35/18 semi

-dystanse


Wnętrze:

-naba + sportowa kierownica

-kubły Mirco GT

-pasy 4 pkt Slide

-klatka bezpieczeństwa Górny

-short shifter CNC

-hydrauliczny ręczny poziomy (na osobnym układzie).

-hebel prądowy

-wnętrze i klatka pomalowana na czarno

-akumulator za fotelami


Z zewnątrz:

-kompletny bodykit origin labo (bez problemu można dokupić poszczególne elementy w Polsce) w skład którego wchodzą zderzaki, progi, poszerzenia przód, poszerzenia tył

-combat eyes

-maska z wlotem laminat

-bashbar przód

-bashbar tył

-auto oklejone czarną folią (fabrycznie białe)


Do chasera mogę dorzucić fabryczne przednie lampy.

Auto posiada kompletne japońskie dokumenty.


W dniach 04.08-15.08 przebywam za granicą (Japonia). Auto oczywiście będzie można zobaczyć/kupić w tym terminie – prosiłbym o kontakt przez portal OtoMoto lub komunikatory WhatsApp/Telegram (zmiana strefy czasowej +7h, więc mogę odpisywać z opóźnieniem).


Zapraszam

 

1 sierpnia 2025 16:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

Inny

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Rok produkcji

2001

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

130000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Oskar

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni