Samochód jest w moich rękach od 10 lat, jednak nastał czas aby służył komuś innemu. Przejechałem nim tysiące kilometrów i nigdy mnie nie zawiódł. Pojazd serwisowany regularnie, olej z filtrem co ok. 10 tysięcy kilometrów. W ostatnim czasie wymieniłem sworzeń wahacza w lewym kole. Po tym zabiegu w zawieszeniu nic nie stuka i pewnie się prowadzi. Wspomaganie elektryczne kierownicy powoduje, że skręcanie kół na parkingu można wykonywać jednym palcem. Silnik pracuje wzorowo to niezniszczalne 1,4 D4D na łańcuchu rozrządu. Spalanie 4-5 litrów ropy, oleju nie pobiera! Pali ''na strzała'' nawet na największych mrozach. Akumulator był wymieniany około 2/3 lata temu, jest bardzo dobry, chwilę wcześniej regenerowany był alternator. W ubiegłym roku wymieniłem pompę wody OEM, termostat i płyn chłodniczy. W tej chwili samochód ma koła stalowe z oponami zimowymi jednak posiadam jeszcze felgi aluminiowe z oponami letnimi continental po jednym sezonie - prawie nowe. Blacharsko prezentuje się nieźle, podwozie zdrowe, jest do zrobienia jedna zaprawka (ostatnie zdjęcia). Z minusów do wymiany jest szyba przednia, pękła po ulewie. Kolejny serwis wypada w sierpniu, tak samo jak ubezpieczenie. Z wyposażenia posiada elektryczne szyby przednie, klimatyzację (do nabicia sprężarka sprawna), radio ze sterowaniem z kierownicy, podgrzewaną szybę tylną, światła przeciwmgłowe przednie i tylne. Dodatkowo wymieniłem lampy przednie, stare reflektory sprzedaję z samochodem, tak samo jak felgi aluminiowe z oponami letnimi. W razie pytań zachęcam do kontaktu.