Wystawiam na sprzedaż niezawodne autko Toyotę Yaris trzeciej generacji.
Samochód osobiście zakupiłem w Niemczech w 2018r. dla mojej żony, w Polsce był używany jako drugie auto w rodzinie, głównie służył codziennym dojazdom do pracy.
Auto kupione w salonie Toyoty w Recklinghausen, na podstawie dokumentów, które tam widziałem wiem, iż pierwszym właścicielem był starszy pan, który jednak jeździł nie tylko do kościoła, bo na liczniku widniało 71 000 km. Czy Niemiec płakał gdy sprzedawał tego nie wiem, bo nie miałem okazji z nim się spotkać - pojazd był oferowany do sprzedaży przez dealera Toyoty.
Kupno auta używanego to zawsze loteria - dziś z perspektywy paru lat eksploatacji mogę śmiało stwierdzić, że był to zakup bardzo udany.
W Niemczech samochód cały czas serwisowany w ASO, co jest udokumentowane w książce serwisowej. W Polsce regularnie obsługiwany w ASO Toyoty w Tychach (posiadam kopie faktur do wglądu). Dzięki temu auto przechodziło wszystkie wymagane akcje serwisowe (wymiana poduszki powietrznej wraz z kierownicą), wskutek naturalnego zużycia wymienione zostało także kompletne sprzęgło wraz z osprzętem. W grudniu 2021 wymiana tarcz i klocków hamulcowych z przodu. W listopadzie 2022r. inna kierująca na parkingu marketu cofając lekko uderzyła przedni zderzak powodując małe pęknięcie - został on wymieniony w ASO Toyoty Katowice w ramach naprawy z OC sprawcy.
Wyposażenie samochodu zawiera to co najpotrzebniejsze - m.in. ABS, system kontroli trakcji TCR, poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne, klimatyzację manualną (sprawną i bardzo wydajną), elektryczne szyby z przodu, elektrycznie regulowane lusterka boczne. Dwa oryginalne kluczyki. Dzięki kanapie tylnej dzielonej 1/3 / 2/3 auto może służyć nawet jako rodzinne dla rodziny 2+1 przy wakacyjnym wyjeździe. Mały, oszczędny i niezawodny silnik zapewnia zaskakująco dobrą dynamikę w codziennej miejskiej jeździe.
To nie jest nowy samochód - na lakierze miejscami znajdują się drobne powierzchowne zarysowania. Na dachu jeśli mocno się postarać da się też wypatrzeć ślady po gradobiciu.
Obecnie samochód ma opony letnie Bridgestone Turanza o głębokości bieżnika ok 5-6 mm. Jest też komplet zimowych opon z bieżnikiem ok 6 mm. Warto będzie wymienić olej i filtr oleju. Poza tym auto nie wymaga wkładu finansowego.
Przegląd techniczny jak zwykle bezproblemowo przeprowadzony w lutym 2025r.
Cena do rozsądnej negocjacji.
Auto można obejrzeć w Tychach, jest w ciągłej eksploatacji, więc stan licznika ze zdjęcia będzie lekko nieaktualny.