Dzień dobry.
W związku tym że nie mam czasu na rozmowy telefoniczne postarałem się opisać większość rzeczy na temat pojazdu.
Jeśli ktoś jest poważnie zainteresowany, nie powinien mieć problemu z poświęceniem chwili na zapoznanie się z treścią ogłoszenia.
Uaz 315126, rok produkcji 1986, Auto posiada silnik diesla marki Andoria, w dowodzie rejestracyjnym wpisany olej napędowy.
Pojazd rejestrowany na mnie z ważnymi opłatami i przeglądem. Rejestrowany jako osobowy na 7 osób. Posiada adnotację w dowodzie "hak"
w komplecie jest oryginalny hak szczękowy oraz oryginalny rosyjski dedykowany hak kulowy z homologacją.
Od chwili zakupu przeprowadziłem szereg prac związanych głównie z mechaniką auta, oto większość z nich.
Układ elektryczny:
- wszystkie przewody elektryczne wymienione na nowe
- nowe wszystkie wskaźniki
- nowe reflektory, lampy oraz kierunkowskazy
- nowe gniazdo pod wtyczkę przyczepy
- nowy akumulator optima red top
- nowa skrzynka bezpieczników
- nowy przełącznik zespolony żuk
- nowy wyłącznik masy
- nowa stacyjka
- nowy wentylator nawiewu
Silnik
Polski diesel Andoria
- nowy pasek rozrządu
- nowa pompa wody
- nowy napinacz z rolką
- nowa pompa podciśnienia
- wymienione uszczelniacze zaworowe
- wymieniony uszczelniacz wału korbowego przód i tył
- nowa uszczelka pokrywy zaworów
-nowe kompletne sprzęgło
- nowy wysprzęglik i pompa sprzęgła
- wymienione uszczelki pod wtryskiwaczami
- nowe przewody chłodzenia, obejmy.
Układ hamulcowy :
- nowe oryginalne dedykowane serwo
- nowe wszystkie bębny
- nowe tarcze kotwiczne przód
- nowe wszystkie cylinderki
- nowe wszystkie sprężyny, mimośrody oraz szczęki wraz z okładzinami
- nowe sztywne oraz elastyczne przewody hamulcowe.
- nowa oryginalna pompa hamulcowa
- nowe trójniki
Skrzynia biegów:
- nowy wałek sprzęgłowy
- nowa przesuwka biegu 3-4
- nowe synchronizatory
- nowe wszystkie łożyska
- nowe koło zębate 3 biegu
Skrzynia rozdzielcza
- wszystkie łożyska nowe
- nowe uszczelniacze
- naprawiony hamulec ręczny
Mosty:
- Wymiana uszczelniacza wałka atakującego tył
- Wymiana sworzni obu zwrotnic
- wymiana uszczelniaczy kul
- wymiana tulejek ślizgowych półosi oraz regulacja ustawienia przegubów i wysokości zwrotnic
Zawieszenie i koła
- wymiana wszystkich tulei gumowych
- nowe obejmy mocujące resory do mostów
- podkładki między most a resor
- tylne resory przekute przez kowala
- wszystkie pióra oczyszczone pomalowane i nasmarowane
- nowe felgi stalowe
- nowe opony mt GT RADIAL ADVENTURO w rozmiarze 31x10x5x15
Układ kierowniczy
- nowe wszystkie końcówki
- nowa przekładnia kierownicza ze starych zapasów.
Układ paliwowy
- Wszystkie przewody nowe
- zbiorniki wypiaskowane z zewnątrz i pomalowane ( zbiornik od kierowcy posiada niewielkie zapocenie)
- nowy pływak lewego zbiornika
- wymiana sitek smoków
Z nadwoziem i "estetyką" nie robiłem osobiście zbyt wiele:
- nowa ramka przedniej szyby
- nowa uszczelka przedniej szyby
- nowa przednia szyba
- nowa plandeka
- nowe oryginalne pasy bezpieczeństwa auto posiada fabryczne punkty do zamocowania
- wypiaskowany i naprawiony przedni pas.
Do auta dodatkowo części które kupowałem na zapas:
- Drugi kompletny i sprawny silnik Andoria 4c90 z nowym sprzęgłem rozrządem i nowym alternatorem.
- cała rama wraz z resorami i mostami. Obecna rama była w przeszłości naprawiana w tylnej części, chciałem więc wymienić żeby było tip-top
- nowe łożyska mostów o ile pamiętam piast i ataków
- nowe dwa komplety koło talerzowe plus atak
- do tego pompy wtryskowe, wtryskiwacze, części mechaniczne i elektryczne wszystkiego nie pamiętam.
- dach z laminatu
- stare części do wglądu jak również sporo zdjęć z przeprowadzonych napraw, film z pracy silnika.
Podsumowując, bardzo dużo pracy zrobionej, auto cały czas garażowane i pod stałą opieką techniczną. Bez problemu odpala, dobrze hamuje, fajnie przyśpiesza jak na diesla. Można normalnie poruszać się po drodze chociaż nie jest to samochód do jazdy codziennej ani w długie trasy czy na wyprawy. Używałem go od czasu do czasu na wycieczki nad Wisłę obok domu. Nie jest to auto robione na "koszerny" oryginał.
Jeśli ktoś jest estetą to pracy wymaga nadwozie, detale jak uszczelki drzwi, wgniotki , obtarcia itd. Chciałem mieć sprawny prosty terenowy samochód zabawkę, na przejażdżki w ładne dni oraz żeby czasem bez kłopotu coś przewieźć i żeby przy tym nie było szkoda jak cos się zarysuje. Najważniejsza dla mnie była sprawność i niezawodność mechaniki, zrobiłem co było w mojej mocy żeby samochód jeździł najlepiej jak może, nie oszczędzając na niczym co do tej pory wymagało naprawy.
Chętnie zamienię auto wraz z wszystkim co do niego posiadam, może być to maszyna do warsztatu jak tokarka do metalu, frezarka narzędziowa
lub coś zupełnie innego. Proszę pisać jeśli ktoś ma jakąś propozycję. Nie mam parcia na sprzedaż, chciałbym żeby pojazd trafił do kogoś kto się na tym zna. Powód z jakiego wystawiam ogłoszenie jest prozaiczny. Kupiłem inne auto zabytkowe i teraz cała uwaga się na nim skupiła i brakuje mi czasu na wszystko.
Nie jestem handlarzem, udostępniam pojazd do dowolnych oględzin, posiadam kanał samochodowy z dobrym oświetleniem. Możliwa jazda próbna po zwykłej drodze jak i na terenach nieutwardzonych.
Proszę o kontakt osoby poważne i uczciwe. Ogłoszenie kierowane raczej do kogoś kto zna się na tych pojazdach oraz posiada czas, wiedzę i zaplecze pozwalające na stały serwis i regulacje jakich ten pojazd wymaga.
Pojazd jest używany, sprzedaż prywatna.
Rękojmia za wady fizyczne nie ma zastosowania, brak prawa zwrotu oraz późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej) Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości a zawierając ze sprzedającym umowę kupna - sprzedaży wyraża na to zgodę {art.558 1KC}
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, stanowi zaproszenie do zawarcia umowy.
w razie dodatkowych pytań proszę o kontakt mailowy.
Możliwość oględzin po wcześniejszym umówieniu tylko w weekendy 05-155 Leoncin.