Po 14 latach życia razem zapadła w rodzinie decyzja o sprzedaży naszej Niuni.
Wyposażenie klasy premium ( business + projektzwo):
Skórzana tapicerka + alcantara: fotele, pulpit obszyty skórą, (również boczki i podsufitka pikowana, welur, skóra i alcantara)
Fotele podgrzewane ( wszystkie 6 sztuk ) , obrotowe (drugi rząd), elektrycznie regulowane (trzeci rząd) aż do pozycji leżącej, każdy fotel z wejściem na słuchawki (jack), podłokietniki - skóra ( jednego brak )
Dwustrefowa klimatyzacja klimatronik,
Szyberdach elektryczny,
Oświetlenie w "słonecznikach",
Webasto mokre i suche z programowaniem czasowym
Monitor z DVD w podsufitce, odtwarzacz video,
nagłośnienie fabryczne ( 8 głośników ) ,
Radio Pioneer HDD - AVIC-HD3 (zestaw głośnomówiący, nawigacja , dvd, cd, z możliwością podłączenia kamery cofania, pamięć wewnętrzna-dysk i wiele bajerów )
dodatkowy monitor Pioneer AVD-W8000.
Można zrobić zrobić tak, że: kierowca obserwuje nawigację na monitorze AVIC , pasażer z boku ogląda sobie film na monitorze AVD, a pasażerowie z tyłu ( np. dzieci ) oglądają na monitorze głównym w podsufitce inny film DVD np. bajkę i korzystają ze słuchawek.
Dodatkowe oświetlenie business w podsufitce 4szt (idealne do czytania , każde przydzielone do osobnego fotela i włączane oddzielnie , niezależnie ).
Pod tylnymi fotelami odtwarzacz Video VHS - odłączyłem od systemu ale działa.
Parktronik - tył ( jeden czujnik uszkodzony )
Tempomat, komputer spalania ( pełen fis ), system audio ,
Elektryczne szyby, tylne szyby przyciemniane ( oryginalne- zielone )
Drzwi suwane z dwóch stron, prawe przesuwane elektrycznie ( zestaw do ponownego montażu )
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Xenony Projektzwo ( z poziomowaniem ) i spryskiwaczami
Felgi aluminiowe skręcane Projektzwo 17’’ Azev VW (225/55R17)( unikatowe , brak jednego kapselka )
dodaję komplet kół zimowych na stalowych felgach (205/65R16 ) z kołpakami vw
ABS +ESP
duże hamulce z przodu - fi 313 mm
Kierownica skóra + kość słoniowa ( pulpit skóra i kość słoniowa )
Zestaw telefonów Nokia na oddzielną kartę sim - 2 słuchawki ( kierowca + tylny rząd ).
Fajnie kiedy gdzieś jedziesz na urlop i tylko najbliżsi znają Twój numer do busa ;)
cupholdery - ( dwa przetrwały )
airbag x 2
Dodaję też oddzielnie : mobile tuner TV Blaupunkt, tuner TV Hirshman, drugi Pioneer HDD - AVIC-HD1 z zalanym wyświetlaczem ( elektronika i mechanizm działają ) i wiele innych rzeczy ....
Stan techniczny samochodu oceniam na bardzo dobry - serwisowany na bieżąco , mógłbym wsiąść i jechać na pewniaka z rodziną od Gdańska do Włoch.
Nr VIN podam prawdziwie zainteresowanym.
Auto kupiłem w styczniu 2011 roku i użytkowałem codziennie do roku 2017.
Od 8 lat ( jako trzecie auto ) użytkowane sporadycznie ( wypady rodzinne nad jezioro i inne wycieczki w koło komina).
W roku 2015 przy przebiegu około 200 000 km , wymieniłem silnik na inny o przebiegu 80 000 km (Volvo v70) o mocy 150 KM ( na hamowni 154 KM )
czyli silnik ma przebieg około 150 000km ( jest świetny , świetnie przyśpiesza, nie kopci, daje mega radochę ).
Stan wizualny zewnętrznie i wewnętrznie oceniam na dobry ( jest kilka wgniotek, rysek, podmalowań i punktów korozji )
Uprzedzając pytania o rudą : przedni prawy błotnik do zrobienia , prawy próg jest nalot , poza tym biorąc pod uwagę wiek auta i to ,że był konserwowany trzy lata temu jest naprawdę w dobrym stanie. Ten kto zna T4 dobrze wie co sprawdzić.
Zapraszam do osobistego obejrzenia i jazdy próbnej, to powie więcej niż tysiąc słów i zdjęć.
Marzy mi się ktoś kto da jej drugą młodość :)