Witam.
Do sprzedania wystawiam dziś bardzo Fajne auto.
Moją Carolinkę:)
VW T5 Caravelle 2.5tdi 191ps Automatic z Listopada 2009r.
310 tys.km
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od Maja 2019
Auto bezwypadkowe w bardzo dobrym stanie optycznym (bez korozji)
I technicznym.
Sprowadzona osobiście ze Szwecji gdzie jeździła jako pilot po autostradach.
Była zarejestrowana na 7 osób (2,2,3) Dołożyłem jej osobiście
jeden pojedynczy ruchomy fotel do drugiego rzędu i jest teraz
w dowodzie 8 osób (2,3,3)
Długo szukałem takiej wersji bo jest mało spotykana:
Long
Automat
Drzwi boczne 2x
Tylne drzwi na boki
Dwa akumulatory (szwedka)
Elektryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Elektrycznie podgrzewane siedzenia przednie.
Climatronic strefy L i P + oddzielnie tył
Przednie bardzo wygodne pojedyncze fotele, 4 podłokietniki
Hak (nigdy nic u mnie nie ciągnęła ale jest:)
Czarne szyby + rolety
Radio z Androidem 10"
Park tronik PDC
Kontrola trakcji
Kamera cofania
ABS
Poduszki itp.
Alu felgi z Amaroka nie z osobówki jak większość ludzi zakłada do busa!
Przegląd i ubezpieczenie do września.
Technicznie doinwestowana, jeździ tylko w trasy autostradami
co kilka tygodni do Szwajcarii i z powrotem po zaopatrzenie do mojego sklepu.
I na rodzinne wypady wypoczynkowe (była 3 razy:)
Resztę czasu stoi pod firmą.
Bardzo dbam o jej stan bo nie mogę sobie pozwolić na awarię w trasie.
Olej wymieniany co 10K solidny Motul! (częściej niż zaleca producent)
Auto miało wymieniony silnik w pierwszym sezonie mojego użytkowania.
Przy przebiegu 225tyś.(silnik miał 75tyś.km) Koszt zakupu z wymianą to 18tyś.
Silnik sprowadzałem z Anglii też z automatu.
Obecnie ma przejechane 160 tys.km
W tamtym roku naprawa a właściwie wymiana
kompletnej klimatyzacji(koszt 5tyś.)
W tym roku zrobiony kapitalnie Rozrusznik (na nowych częściach Bosch) i wymiana na nowy filtra DPF.
O bieżących sprawach w zawieszeniu to nie będę pisał bo to wiadome sprawy!
Przy okazji wymiany Filtra DPF postanowiłem poddać ją lekkiemu tuningowi.
Poszła na hamownie i podniesiono jej moc do 191 koni.
Nie chciałem więcej koników wolałem Niutony i ma ich teraz prawie 500Nm (z fabrycznych około 400Nm)
Auto jedzie jak dobrej klasy szybka osobówka, jest elastyczna i w każdym momencie
i przy każdej prędkości rwie się do przodu po dodaniu gazu.
Ze świateł zaskakuje nie jedna osobówkę:)
Ale tu nie chodzi o wyścigi tylko o bezpieczeństwo i skrócenie czasu wyprzedzania jadąc w trasie.
Poza tym jest jeszcze jeden bardzo przyjemny skutek uboczny tego zabiegu.
Auto zaczęło mniej palić:)
Wydruk z hamowni na ostatnim zdjęciu.
Auto sprzedaję tylko i wyłącznie z powodu konieczności zakupu trochę większego.
W związku z tym bardzo chętnie zamienię się z moją dopłatą
Na krótkiego Sprintera, najchętniej w automacie:)
Interesuje mnie auto od 2018 roku w górę!
W razie dodatkowych pytań proszę dzwonić lub pisać.
Pozdrawiam. Andre
Tel.6_0_4_1_6_6_9_8_4