Witam!
Z żalem sprzedam swój prywatny samochód Volkswagen Golf 7 R w nadwoziu Variant, z żalem ponieważ dawał frajdę i służył mi wiernie przez ostatnie 1,5 roku.
Ten samochód to idealne połączenie naprawdę sportowych osiągów z „normalnym” i cywilizowanym rodzinnym kombi. 0-100 w czasie 4,6 sek przy naprawdę praktycznym nadwoziu, autem można jechać normalnie z rodziną, w miarę cicho (na zamkniętych klapach wydechu), natomiast można też pojeździć dynamicznie po zmianie trybu na Race oraz docenić właściwości jezdne tego modelu.
Powodem sprzedaży jest tylko i wyłącznie przesiadka na nowszy model.
Egzemplarz z 2015 roku produkcji, pierwsza rejestracja październik 2015, po VIN modelowo 2016.
W jedynym słusznym dla R kolorze Lapiz Blue, wyposażony w silnik benzynowy 2.0 TSI (300 KM fabrycznie), skrzynię automatyczną DSG oraz oczywiście napęd na wszystkie koła 4Motion, model jeszcze bez GPF !
Golf zakupiony w polskim salonie Volkswagena, absolutnie bezwypadkowy – nigdy nie uczestniczył w kolizji czy wypadku, posiada 146 tys. km w pełni oryginalnego przebiegu.
Autko w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek, z zewnątrz lakier niezniszczony, karoseria nie posiada żadnych wgnieceń czy mniejszych wgniotek, środek zadbany, nic nie poprzecierane, brak dziur, nigdy nie palone w środku.
Posiada wykonane nieprzesadzone modyfikacje – między innymi wymieniony DownPipe, zrobiony customowy cały wydech, który jest na klapach i sterowany pilotem, filtr powietrza K&N, zimne świece z RS7, a całość wystrojona w DIGITUN Czechowice-Dziedzice na rozsądne 360 KM, przy strojeniu wykonane dodatkowe czynności jak oprogramowanie DSG a także Pops&Bang na trybie Sport.
Z zewnątrz auto posiada cały komplet dokładek od Maxton Design, pełny dechroming – emblematy wymienione na czarne, oklejone relingi, lusterka a'la carbon, końcówki wydechu czarne, tylne lampy oklejone folią.
Samochód traktowany z pasją, garażowany, o samochód również było dbane w aspekcie mechanicznym, przekłada się to na brak jakichkolwiek luzów, auto prowadzi się perfekcyjnie, nie posiada wycieków oleju, nie kopci, skrzynia biegów pracuje perfekcyjnie, przez poprzedniego właściciela zostało zrobione między innymi:
- Turbina zrobiona od podstaw w Perun Turbo przy 100.000 km
- Usuwanie nagaru z silnika
-Przy 120 tys km oleje w napędzie Haldex
Natomiast za mojej kadencji zrobione wiele rzeczy, natomiast wymienię te najbardziej istotne:
- Całkowity przegląd skrzyni DSG przy 134.000 km – wymiana łożysk 5 i 6 biegu, wymiana oleju, wszystkich filtrów wewnątrz, przegląd mechatroniki + wymiana kompletu tarcz i klocków przednich oraz piast przednich wraz z łożyskami – tarcze DBA + klocki Ferrodo
- Kompletna geometria po demontażu skrzyni biegów
- Pełna regeneracja felg zimowych (prostowanie + malowanie proszkowe)
- Nowe świece + cewki
- Nowa odma z ASO
- Wymiana zbiorniczka płynu na ten już bez Silikatu + zalanie płynem G12evo
Oczywiście oprócz tego na bieżąco co 8.000 km wymieniany olej wraz z filtrami, Golf jeździ na oleju Millers 5W40, ostatni serwis olejowy przy 144.000 km.
Na wszystkie dokonane przeze mnie wymiany posiadam faktury i dokumenty, posiadam również pełną historię serwisów z ASO jak i rozkodowane całe wyposażenie, serwis w ASO miał miejsce do 2020 roku.
Do auta przekazuję 2 komplety KÓŁ 19-calowych – obecnie stoi oczywiście na komplecie kół letnich, felgi marki Wraith Wheels, opony 235/35/R19 Pirelli PZero, natomiast komplet zimowy również felgi 19-calowe Japan Racing (widoczne na jednym ze zdjęć w garażu) z oponami zimowymi Pirelli Sotto Zero w identycznym rozmiarze.
Oprócz kół oczywiście komplet kluczyków, dokumentów, oryginalne książki, polska instrukcja obsługi.
Ponadto 2 komplety dywaników – welurowe oraz gumowe na zimę marki Petex Germany (nowe), mata w bagażniku, założony moduł trzymający pamięć systemu Start/Stop, wykonana konwersja lamp przednich na oświetlenie w pełni LED (fabrycznie był Bi-Xenon), nakładki łopatek zmiany biegów w niebieskim kolorze, metalowe.
Samochód posiada profesjonalne zabezpieczenie anty-kradzieżowe.
Egzemplarz dobrze wyposażony, posiada między innymi:
- Panoramiczny dach z elektryczną roletą
- Reflektory przednie skrętne + doświetlanie
- Aktywny przedni tempomat ACC do 210 km/h
- Front Assist – ostrzeżenie przed ewentualną kolizją, oraz o odstępie przed samochodem poprzedzającym
- Trafic Jam Assist – asystent jazdy w korku, sam rusza i sam hamuje
- Duża nawigacja Discovery Pro z systemem multimedialnym, ekran dotykowy
- Świetne nagłośnienie DynAudio
- Tryby jazdy MODE - Eco, Normal, Race, Individual (możliwość dopasowania parametrów auta pod siebie)
- Kamera cofania chowana w znaczku
- Czujniki parkowania PDC przód / tył z podglądem wizualnym
- Oświetlenie Ambiente wewnątrz – boczki, progi, drzwi
- Podgrzewana przednia szyba bezprzewodowo
- Climatronik dwustrefowy
- Zestaw głośnomówiący Bluetooth
- Bluetooth Audio, dysk twardy, WLAN
- Trójramienna, wielofunkcyjna, ścięta kierownica R z łopatkami do zmiany biegów
- Tapicerka welurowa z elementami z alcantary, czarna podsufitka
- Fabrycznie przyciemnione szyby tylne
- Oświetlenie wnętrza LED
- Oświetlenie tablicy LED
- Comming / Leaving Home - doświetlanie drogi do domu po zmierzchu
- Auto Hold - automatyczny hamulec
- Zmieniarka w schowku, schowek klimatyzowany
- Roleta bagażnika, "rękaw" na narty
- Kontrola ciśnienia w kołach
- Czujnik deszczu i zmierzchu
- Systemy ABS / ASR / ESP
- Komputer pokładowy
- Punkty montażu ISOFIX
- Fotochromatyczne lusterko
- Elektrycznie składane lusterka
- Listwy dekoracyjne Carbon
- Pełna elektryka (szyby, lusterka, wspomaganie kierownicy adaptacyjne, immobiliser, centralny zamek)
Z pewnością o czymś zapomniałem...
Zainteresowanej osobie mogę przesłać filmy jak auto brzmi na otwartych klapach jak i z pewnością mogę odpowiedzieć na większość pytań odnośnie tego egzemplarza.
Zdjęcia zrobione telefonem i wgrane na portal, w żaden sposób nie modyfikowane, kolory nie podkręcone.
Zapraszam do kontaktu jak i oględzin, jeśli ktoś szuka takiego modelu zwłaszcza doinwestowanego to nie ma rozczarowania.