1 / 24
27 maja 2024 13:21
ID: 6123872183
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolkswagenModel pojazdu
GolfGeneracja
VI (2008-2013)Rok produkcji
2010
Przebieg
245 000 km
Pojemność skokowa
1 984 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
210 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
5.8 l/100km
Spalanie W Mieście
10 l/100km
Typ nadwozia
KompaktEmisja CO2
170 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
SzaryKraj pochodzenia
SzwajcariaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Opis
Na sprzedaż 350 konny Golf GTI o oznaczeniu silnika CCZB - pierścienie olejowe o grubości 1,5mm zamiast 1mm jak w innych - informacja uzyskana w ASO VW. Silnik delikatnie poprawiony, natomiast nie jest pozbawiony wady do 0. Pobór oleju to mniej więcej 1,5L na 8,5tys km - co tyle jest wymieniany olej + filtr (od momentu zakupu stosowany 5w50 po podniesieniu mocy z 293 na 346).
Samochód przez ostatnie 3 lata służył mi jako jedyny środek transportu, kupiłem go przy 178 tys. więc zrobiłem nim ponad 65 tys. 95%. Jako świadomy użytkownik, każdorazowo czekałem na osiągnięcie temperatury oleju w okolicach 75-80'C, zanim zacząłem w pełni korzystać z mocy. Pojazd oprócz świetnych osiągów oferuje również relatywnie niskie spalanie, gdy zajdzie taka potrzeba. Na trasie Polska-Norwegia-Polska średnie spalanie wyszło 7,1L/100km. Jedyny moment gdy pojazd mnie zawiódł to awaria skrzyni biegów - zmielony 4'ty bieg :).
Modyfikacje mechaniczne:
- Turbo K04-64,
- Część dolotu silikon z filtrem stożkowym,
- Downpipe 3" pozbawiony ekologii, brak tłumika środkowego, tłumik końcowy wygląda na seryjny lecz z jego wnętrza nie pozostało za wiele.
- Intercoller
Ostatnie wymiany:
- Rozrząd + pasek PK przy 225 tys. km,
- klocki przód, obecnie ok połowy zużycia, tarcze przy najbliższej wymianie klocków nadają się już do wymiany,
- klocki tył, obecnie połowa zużycia + nowe tarcze, w bdb. stanie,
- Zawór sterujący turbo przy ok. 220 tys.,
- Skrzynia biegów z innego GTI o identycznym oznaczeniu kodowym KZS w okolicy 200 tys. nowo zakupiona pochodziła z anglika który miał zaledwie 110 tys. km,
- Zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego ok 235 tys.,
- 4 opony z bieżnikiem w okolicy 5,5-6mm (wielosezonowe, uprzedzając - tak auto ma bez problemu na nich trakcję, za dużo jeżdżę po mieście aby bawić się w 2 komplety kół czy opon)
- Downpipe Turboworks MG-DP-035 w okolicy 230 tys.,
- Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa w okolicy 230 tys.,
- Trzecie światło stop ORI VW LED przy 225 tys.,
- Odma olejowa przy 225 tys.,
- Zamek klapy bagażnika, poprzedni wziął i zardzewiał :) (nie przycisk otwierania) ok 220 tys.,
- Cewki o numerach z Audi R8 + świece PFR7Q w okolicy 210 tys,
- Wymieniałem również jakiś element zawieszenia z przodu, bodajże drążki stabilizatora w okolicy 200 tys.
##############################################################################################
- Czujnik ABS lewy tył 245 tys + piasta/łożysko. (wymiana nastąpi 20.05.2024),
- Pompa wysokiego ciśnienia paliwa HPFP 245 tys. (wymiana nastąpi 20.05.2024), obecna potrafi nie trzymać już maksymalnego ciśnienia, wyskakują również na ten temat błędy w VCDS.
##############################################################################################
Podczas posiadania przeze mnie pojazdu auto miało 3 przygody:
2 krotnie pęknięta szyba czołowa, wymieniona na dźwiękoszczelne przez ubezpieczyciela oraz potrącenie kota który wbiegł na jezdnię, przy prawie 100km/h. Do wymiany był halogen, kilka osłon, oryginalna dokładka zderzaka bo nieszczęśnik wpadł do środka zderzaka :). Podczas naprawy malowany był również zderzak, od uderzenia popękał i porysował się lakier.
#####################
Z rzeczy mniej przyjemnych:
- Do zrobienia jest niewielki wyciek z górnej osłony rozrządu(odkręcana na kilka śrubek, nie wklejana), z obserwacji na ostatnich 8 tys. km zniknął dodatkowy litr oleju z silnika przez to. Bywa również tak, że nie cieknie w ogóle gdy auto postoi kilka dni bez odpalania. Niestety przy wymianie nie pomyśleliśmy aby ją wymienić.
- Linki skrzyni biegów, poprzedni downpipe był źle wyprofilowany i niestety przepalił całe linki i ich osłony. Ja tego nie wymieniałem od momentu zakupu, jeździło mi się z tym dobrze. Nawet dawało ciut więcej zabawy :)
- Najistotniejsze na koniec, jak to pojazd marki VW po pewnym roku produkcji - wymaga ingerencji lakierniczej ze względu na rdzę i stąd też cena jak w ogłoszeniu. Sprawny mechanicznie i blacharsko pojazd z tą mocą jest znacznie droższy. Kilka miejsc próbowałem uratować oczyszczając miejsce i lakierując zaprawką.
OC ważne 2 miesiące, PT do końcówki września
Z UWAGI NA OPISANY STAN BLACHARSKI JESTEM OTWARTY NA ROZSĄDNE NEGOCJACJE - NIE NA WIADOMOŚCI TYPU "JESTEM DZIŚ ZA X KWOTĘ"
JEŚLI NIE ODBIERAM, PROSZĘ O SMS. ZE WZGLĘDU NA PRACĘ CZĘSTO NIE ODBIERAM I ODDZWANIAM PO CHWILI. AUTO MOŻNA OBEJRZEĆ PRAKTYCZNIE OD 8:00 DO 22:00 W GDAŃSKU
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie