Volkswagen Golf - 1
Volkswagen Golf - 2
Volkswagen Golf - 3
Volkswagen Golf - 4
Volkswagen Golf - 5
Volkswagen Golf - 6
Volkswagen Golf - 7
Volkswagen Golf - 8
Volkswagen Golf - 9
Volkswagen Golf - 10
Volkswagen Golf - 11
Volkswagen Golf - 12
Volkswagen Golf - 13
Volkswagen Golf - 14
Volkswagen Golf - 15
Volkswagen Golf - 16
Volkswagen Golf - 17
Volkswagen Golf - 18
Volkswagen Golf - 19
Volkswagen Golf - 20
Volkswagen Golf - 21
Volkswagen Golf - 22
Volkswagen Golf - 23

1 / 24

Volkswagen Golf - 1
Volkswagen Golf - 2
Volkswagen Golf - 3
Volkswagen Golf - 4
Volkswagen Golf - 5
Volkswagen Golf - 6
Volkswagen Golf - 7
Volkswagen Golf - 8
Volkswagen Golf - 9
Volkswagen Golf - 10
Volkswagen Golf - 11
Volkswagen Golf - 12
Volkswagen Golf - 13
Volkswagen Golf - 14
Volkswagen Golf - 15
Volkswagen Golf - 16
Volkswagen Golf - 17
Volkswagen Golf - 18
Volkswagen Golf - 19
Volkswagen Golf - 20
Volkswagen Golf - 21
Volkswagen Golf - 22
Volkswagen Golf - 23

27 maja 2024 13:21

ID: 6123872183

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Golf

Rok produkcji

2010

Przebieg

245 000 km

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

210 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

5.8 l/100km

Spalanie W Mieście

10 l/100km

Typ nadwozia

Kompakt

Emisja CO2

170 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Kraj pochodzenia

Szwajcaria

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis





Na sprzedaż 350 konny Golf GTI o oznaczeniu silnika CCZB - pierścienie olejowe o grubości 1,5mm zamiast 1mm jak w innych - informacja uzyskana w ASO VW. Silnik delikatnie poprawiony, natomiast nie jest pozbawiony wady do 0. Pobór oleju to mniej więcej 1,5L na 8,5tys km - co tyle jest wymieniany olej + filtr (od momentu zakupu stosowany 5w50 po podniesieniu mocy z 293 na 346).


Samochód przez ostatnie 3 lata służył mi jako jedyny środek transportu, kupiłem go przy 178 tys. więc zrobiłem nim ponad 65 tys. 95%. Jako świadomy użytkownik, każdorazowo czekałem na osiągnięcie temperatury oleju w okolicach 75-80'C, zanim zacząłem w pełni korzystać z mocy. Pojazd oprócz świetnych osiągów oferuje również relatywnie niskie spalanie, gdy zajdzie taka potrzeba. Na trasie Polska-Norwegia-Polska średnie spalanie wyszło 7,1L/100km. Jedyny moment gdy pojazd mnie zawiódł to awaria skrzyni biegów - zmielony 4'ty bieg :).


Modyfikacje mechaniczne:
- Turbo K04-64,

- Część dolotu silikon z filtrem stożkowym,

- Downpipe 3" pozbawiony ekologii, brak tłumika środkowego, tłumik końcowy wygląda na seryjny lecz z jego wnętrza nie pozostało za wiele.

- Intercoller


Ostatnie wymiany:
- Rozrząd + pasek PK przy 225 tys. km,

- klocki przód, obecnie ok połowy zużycia, tarcze przy najbliższej wymianie klocków nadają się już do wymiany,

- klocki tył, obecnie połowa zużycia + nowe tarcze, w bdb. stanie,

- Zawór sterujący turbo przy ok. 220 tys.,

- Skrzynia biegów z innego GTI o identycznym oznaczeniu kodowym KZS w okolicy 200 tys. nowo zakupiona pochodziła z anglika który miał zaledwie 110 tys. km,

- Zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego ok 235 tys.,

- 4 opony z bieżnikiem w okolicy 5,5-6mm (wielosezonowe, uprzedzając - tak auto ma bez problemu na nich trakcję, za dużo jeżdżę po mieście aby bawić się w 2 komplety kół czy opon)

- Downpipe Turboworks MG-DP-035 w okolicy 230 tys.,

- Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa w okolicy 230 tys.,

- Trzecie światło stop ORI VW LED przy 225 tys.,

- Odma olejowa przy 225 tys.,

- Zamek klapy bagażnika, poprzedni wziął i zardzewiał :) (nie przycisk otwierania) ok 220 tys.,

- Cewki o numerach z Audi R8 + świece PFR7Q w okolicy 210 tys,

- Wymieniałem również jakiś element zawieszenia z przodu, bodajże drążki stabilizatora w okolicy 200 tys.


##############################################################################################

- Czujnik ABS lewy tył 245 tys + piasta/łożysko. (wymiana nastąpi 20.05.2024),

- Pompa wysokiego ciśnienia paliwa HPFP 245 tys. (wymiana nastąpi 20.05.2024), obecna potrafi nie trzymać już maksymalnego ciśnienia, wyskakują również na ten temat błędy w VCDS.

##############################################################################################


Podczas posiadania przeze mnie pojazdu auto miało 3 przygody:
2 krotnie pęknięta szyba czołowa, wymieniona na dźwiękoszczelne przez ubezpieczyciela oraz potrącenie kota który wbiegł na jezdnię, przy prawie 100km/h. Do wymiany był halogen, kilka osłon, oryginalna dokładka zderzaka bo nieszczęśnik wpadł do środka zderzaka :). Podczas naprawy malowany był również zderzak, od uderzenia popękał i porysował się lakier.


#####################

Z rzeczy mniej przyjemnych:

- Do zrobienia jest niewielki wyciek z górnej osłony rozrządu(odkręcana na kilka śrubek, nie wklejana), z obserwacji na ostatnich 8 tys. km zniknął dodatkowy litr oleju z silnika przez to. Bywa również tak, że nie cieknie w ogóle gdy auto postoi kilka dni bez odpalania. Niestety przy wymianie nie pomyśleliśmy aby ją wymienić.

- Linki skrzyni biegów, poprzedni downpipe był źle wyprofilowany i niestety przepalił całe linki i ich osłony. Ja tego nie wymieniałem od momentu zakupu, jeździło mi się z tym dobrze. Nawet dawało ciut więcej zabawy :)

- Najistotniejsze na koniec, jak to pojazd marki VW po pewnym roku produkcji - wymaga ingerencji lakierniczej ze względu na rdzę i stąd też cena jak w ogłoszeniu. Sprawny mechanicznie i blacharsko pojazd z tą mocą jest znacznie droższy. Kilka miejsc próbowałem uratować oczyszczając miejsce i lakierując zaprawką.


OC ważne 2 miesiące, PT do końcówki września


Z UWAGI NA OPISANY STAN BLACHARSKI JESTEM OTWARTY NA ROZSĄDNE NEGOCJACJE - NIE NA WIADOMOŚCI TYPU "JESTEM DZIŚ ZA X KWOTĘ"


JEŚLI NIE ODBIERAM, PROSZĘ O SMS. ZE WZGLĘDU NA PRACĘ CZĘSTO NIE ODBIERAM I ODDZWANIAM PO CHWILI. AUTO MOŻNA OBEJRZEĆ PRAKTYCZNIE OD 8:00 DO 22:00 W GDAŃSKU











 

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdańsk, Matarnia

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie