Witam. Na sprzedaż wystawiam moje prywatne auto – VW Golf VII w wersji GTD. Samochód sprowadziłem osobiście w 2018 roku z Niemiec jako uszkodzony (uderzony z przodu - chłodnice, podłużnice nie były uszkodzone) z przebiegiem 50 tyś km i od tamtej pory użytkowałem – głównie na dojazdy do pracy (30 km w jedną stronę) oraz na wyjazdy wakacyjne. W tym czasie zrobiłem samochodem ponad 150 tyś km bez żadnej awarii – jedynie wymiany eksploatacyjne: filtry, oleje, hamulce, rozrząd itp. Samochód posiada pełne wyposażenie tj: czarna skórzana tapicerka z bardzo wygodnymi fotelami, panoramadach, webasto na pilota, aktywny tempomat ACC z funkcją stop and go, regulowane zawieszenie DCC, bezkluczykowy dostęp i odpalanie, oryginalny półautomatyczny hak z trybem ESP dla przyczepy, Frontasist, Laneasist, wykrywanie zmęczenia kierowcy, holdasist, dużą kolorową nawigację Discover PRO z mapami europy na 2024 rok, czujnik martwego pola, pomoc przy wyjeżdżaniu z parkingu, system nagłośnienia Dynaudio z oryginalnym wzmacniaczem i subooferem w kole zapasowym, podgrzewane fotele przednie światła ksenonowe z trybem automatycznych świateł długich i wycinaniem strumienia światła aby nie oślepiać innych kierowców i wiele, wiele innych o których zapewne zapomniałem.
Mechanicznie samochód bez najmniejszych zastrzeżeń, olej w silniku zmieniany co 15 tyś km (a nie jak zaleca producent co 30!) ponadto co druga wymiana z płukanką Liqui Moly. Ostatnia wymiana oleju i filtrów – 22 luty 2024 rok przy przebiegu 203.159km,
rozrząd wymieniony 22 czerwca 2022 roku przy przebiegu 157.972 km,
olej w skrzyni DSG wymieniany co 60 tyś km – 1 wymiana w ASO – 06.11.2018 przy przebiegu 60.866 km + duży serwis w VW Porsche Krańcowa Poznań (faktura do wglądu), 2 wymiana 04.12.2020 przy ok. 120.000km w serwisie ASB – Autostacja (faktura do wglądu) oraz 3 wymiana 04.08.2023 przy przebiegu 185.514 km – Autostacja (faktura do wglądu).
Samochód aktualnie na oryginalnych felgach 18 dedykowanych dla modelu GTI/GTD oraz w komplecie koła zimowe ( aluminiowe ori VW)
Mechanicznie samochód w bdb stanie, jedyny mankament to delikatne wgniotki na dachu (po gałęzi) gościu od wgniotek wycenił pracę na 2tyś zł (można też dać do lakiernika i naprawa będzie tańsza) – wybór sposobu lub czy to w ogóle robić to już kwestia nowego właściciela.
Dodam jeszcze, że z uwagi na sposób użytkowania (99% jazda na trasie) nigdy nie miałem problemów z filtrem DPF, zaworem EGR czy też turbiną. Tak naprawdę to z niczym nie było problemów – samochód sprzedaję tylko z powodu przesiadki na nowszy model.
Starałem się opisać tutaj wszystko w miarę dokładnie i skrupulatnie aby oszczędzić czas sobie i osobie zainteresowanej zakupem, jeśli jednak masz jakieś pytania to proszę o telefon.
Do samochodu posiadam 2 kluczyki + kluczyk do webasto, książkę serwisową oraz stos faktur za wymianę oleju w DSG oraz oleje i filtry itp.
Cena jest do rozsądnej negocjacji po obejrzeniu samochodu. Zwracam uwagę, że jest to oryginalny GTD z dieslem o mocy 184 koni i jeden z najlepiej wyposażonych GTD na tym serwisie. Samochód bardzo żwawy, a zarazem oszczędny – spalanie wg aplikacji której używam do kontroli kosztów to średnio 5,45 l/100km, niemniej udało mi się przy spokojnej jeździe zejść do 3,9 l/100km :-)
Pozdrawiam