Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 1
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 11
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 12
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 13

1 / 14

Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 1
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 11
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 12
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 13

Najważniejsze

Przebieg

68 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

300 KM

Opis

Forma sprzedaży - faktura vat-marża.
Do auta dodaję komplet kół zimowych - widoczny na ostatnim zdjęciu,

Dzień Dobry,

Przedmiotem sprzedaży jest moje spełnione marzenie o szybkim hothatch-u, który daje radość z każdego pokonanego kilometra – Golf VII R 2.0TSI.

Samochód został zakupiony w Salonie PL – jest bezwypadkowy i bezkolizyjny. Żaden element nie był powtórnie lakierowany. Posiada niewielki przebieg – 72 000 km.

Wyposażenie pojazdu maksymalne, z wyjątkiem: skóry, kamery cofania oraz DynAudio.

Jest wszystko: DCC, radar, szklany panoramiczny dach, duża nawigacja, czujniki przód/tył, podgrzewana przednia szyba, system bezkluczykowy itd.

Samochód od wyjazdu z salonu odpowiednio traktowany – olej wymieniany w krótkich interwałach (MAX 5 tyś km). Celowo zakupiony w wersji z Manualną skrzynią biegów, aby dawał maksymalną frajdę z jazdy – odczucia są zupełnie inne niż w DSG.


Golf jest moim zdaniem w perfekcyjnym stanie. Pedantycznie utrzymany i serwisowany. Świeżo po serwisie olejowym: skrzynia, haldex, silnik. Obecnie został zalany świeżym olejem millers 5W40 Cs nt+ i założony nowy filtr powietrza FORGE.

Główne modyfikacje:

- intercooler WAGNER

- układ dolotowy w całości z włókna węglowego FORGE z nowym filtrem

- kolano turbiny Racing Line

- turbosprężarka PERUN Turbo (nowa wersja)

- kompletny układ wydechowy IPE z klapami sterowanymi elektronicznie (na życzenie możemy go wyciszyć tak, aby był komfortowy w długiej trasie i nie psuł dobrej relacji z drogówką)

- downpipe z katalizatorem sportowym IPE

- świece zapłonowe RS7

- topowy zestaw przeniesienia napędu, Sprzęgło + Koło dwumasowe SACHS Performance NOWE

- usunięty restryktor w linii sprzęgła oraz sprężyna na pedale, co przyśpiesza zmiany biegów

- regulowany shifter FORGE, który skraca skok lewarka,

- dodatkowo wymienione wszystkie elementy przy wodzikach na metalowe 034, poduszki na STAGE1 034, Mocowanie skrzyni biegów 034

- sprężyny Eibach

- Stabilizatory Whiteline

- mocowanie tylnego wózka 034

- rozpórka przednich kielichów

- wykonano dedykowany program w jednej z najlepszych firm tuningowych od grupy VAG zarówno silnika jak I mechanizmu HALDEX, który pracuje dużo lepiej niż w seryjnym 7R

Samochód legitymuje się obecnie mocą ~ 470KM I 550NM na paliwie 98 Octan. Paliwo 100 Octan, na którym jeździ praktycznie zawsze owocuje minimalnie wyższymi osiągami. Wykres do wglądu.

Posiada tryby jazdy:

ECO z doładowaniem do 0,6bar dla ekonomiczej jazdy

Comfort, Indywidual, Normal – wszystkie posiadają pełną moc silnika i doładowanie maksymalne ok. 1.8 bar

W trybie RACE dodatkowo strzały z wydechu, ale wykonane ze smakiem, basowe i nie irytujące.


Samochód posiada też programowalny POLAR-FIS – wszystkie parametry na ekranie licznika

Samochód posiada całkiem nowe hamulce na tylnej osi, oraz nowe klocki (topowe DS2500) na przodzie.
Przednie tarcze będą do wymiany za jakieś 20tyś km I są oryginalne od wyjazdu z salonu – jest to chyba najlepszy dowód na to, jak lekkie życie miał dotychczas golf.

Samochód nigdy nie był gościem żadnego toru oraz nie był używany w motorsporcie.

Modyfikacje z zewnątrz:

- Spoiler Ottinger

- Ultralekkie koła OZ 19 Ultraleggera + Michelin Pilot Sport

- Folia PPF na reflektorach


W mojej opinii jest to jeden z najbardziej zadbanych egzemplarzy dostępnych na sprzedaż. Auto jest kompletne, nie wymaga żadnego wkładu finansowego (nawet podstawowego serwisu olejowego, czy hamulców). Wystarczy tak naprawdę tankować paliwo i cieszyć się jazdą.

Auto według mnie jest definicją szybkiego Hothatch-a idealnego. Jest niezwykle uniwersalnym samochodem. W trybie cichym I komfortowym podróżuje się niezwykle wygodnie I ekonomicznie, a po otwarciu klap wydechu I uruchomieniu trybu RACE z usztywnionym układem kierowniczym I amortyzatorami samochód całkowicie zmienia swoje oblicze i jeździ naprawdę.. WŚCIEKLE.

Prowadzi się świetnie, a każda zmiana biegów i wciśnięcie pedału gazu to solidny cios w plecy. Samochód bez problemu odjeżdża przedliftowemu Nissanowi GT-R...

Mamy 5 drzwi, więc spokojnie pojedziemy na urlop czy odwieziemy dziecko do przedszkola, a w drodze powrotnej, spotykając na światłach auto za worek pieniędzy naprawdę nie będzie wstydu :)

Auto jest znacznie szybsze niż najnowsze Audi RS3.

Według mnie pod każdym względem samochód został doprowadzony do ideału. Posiada bardzo przemyślane i bezpieczne modyfikacje ( wszystkie limitery i zabezpieczenia w sterowniku silnika działają ).


Samochód myty tylko ręcznie. Zarówno lakier jak i wnętrze pojazdu moim zdaniem jest bardzo zadbane. W zeszłym roku położona ceramika na lakier.


Nadmienię, że samochód nie był przeze mnie użytkowany zimą. Bardzo rzadko jeździłem również w dni deszczowe. ZAWSZE silnik był rozgrzewany przed dynamiczną jazdą do odpowiedniej temperatury i „chłodzone turbo” przed zgaszeniem silnika po dynamicznej jeździe, dla maksymalnego zdrowia turbosprężarki.

Jakieś 5000km temu samochód był na przeglądzie u tunera, aby sprawdzić czy wszystkie parametry podczas jazdy są w porządku – wszystko jest perfekcyjnie. Był też kontrolny pomiar na hamowni. 700km temu wymieniony olej, f. oleju, f. powietrza, odma, świece zapłonowe oraz wygłuszenie maski.

Jestem przekonany, że potencjalny kolejny właściciel będzie tak samo zachwycony i zadowolony z tego auta jak ja i doceni walory manualnej skrzyni biegów.

Szczerze i od serca POLECAM. Wyższa niż rynkowa cena pojazdu podyktowana jest pochodzeniem i historią serwisową, niewielkim przebiegiem oraz nade wszystko faktem, że wartość modyfikacji pozwoliła by spokojnie na zakup drugiego takiego Golfa 7R. Osobiście chciałbym podczas zakupu używanego samochodu otrzymać tak pewne i tak zadbane auto, jak sprzedawany przeze mnie Golf :)

 

17 września 2025 10:31

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Golf

Wersja

VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

VII (2012-2020)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

87500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni