Golf VII Variant z 2015 roku z silnikiem 1.6 TDI o mocy 110 KM z manualną skrzynią biegów. Aktualny przebieg to lekko ponad 230 tysięcy kilometrów.
Norma emisji spalin to Euro6 (jest adnotacja w dowodzie rejestracyjnym).
Auto zakupione w listopadzie 2019 roku w jednym z krakowskim salonów VW przy przebiegu około 168 tysięcy km. Auto było w programie Das Welt Auto, sprowadzone z Niemiec przez salon VW.
Przed zakupem auto było poddane inspekcji wykonanej przez Pana Michała ze sprawdz-auto24.pl - auto polecone, bez istotnych wad (dla zainteresowanych raport do wglądu).
Wyposażenie, z ciekawszych rzeczy to, m.in:
- Przyciemnione szyby z tyłu pojazdu (folia Solar Screen 95% boki i 80% tył)
- Wbudowana fabryczna nawigacja
- Android Auto
- Bixenon
- Doświetlanie skrętów
- Coming leaving home
- Światła do jazdy dziennej
- Automatyczne włączanie świateł mijania
- Czujnik deszczu
- Dwustrefowy climatronic z podgrzewanymi przednimi siedzeniami
- Skórzana multifunkcyjna kierownica
- Tempomat
- Podświetlenie przestrzeni pod drzwiami przednimi po ich otwarciu
- Ledowe oświetlenie wnętrza
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- 4x elektryczne szyby
- Czujniki parkowania z tyłu i z przodu z wizualizacją na ekranie multimediów (skrętne linie)
- Elektryczny hamulec ręczny z funkcją auto hold
- Interfejs Bluetooth (rozmowy oraz słuchanie muzyki)
- Koło dojazdowe z oryginalnym zestawem do wymiany koła
- Zmiana kodowania warunków uruchamiania start&stop - auto nie gaśnie samoczynnie (dla chętnych jest możliwość przywrócenia seryjnych nastawień tak aby system działał poprawnie)
Przegląd techniczny do: 17.10.2024
Ubezpieczenie do: 27.11.2024
Lakier posiada normalne ślady użytkowania w postaci rys i obić. Bardzo często był zabezpieczany woskami, najczęściej firmy Soft99 utrzymującym się do kilku miesięcy.
Na wszystkich elementach jest oryginalny lakier (potwierdzone podczas inspekcji przed zakupem, a za moich czasów auto nie miałem żadnej naprawy blacharskiej czy lakierniczej).
Jedno z większych uszkodzeń lakierniczych to dojechanie do czegoś tylnym zderzakiem - są na nim ślady, takie już auto zakupiłem i nic z tym nie robiłem, nie rzuca się to w oczy.
Auto miało niewielką przygodę przodem za czasów poprzedniego właściciela jeszcze w Niemczech - z tego co pamiętam to mając przebieg około 10 tysięcy, naprawiane w ASO (skończyło się na wymianie plastików).
Auto obecnie jest na aluminiowych felgach VW o średnicy 16", model Novara. Opony to Uniroyal RainSport 5 z 2020 roku (kupione nowe).
Dodatkowe oryginalne gumowe dywaniki.
Dwa kluczyki, książka serwisowa itp.
Poniżej lista bardziej istotnych napraw wykonanych przez czas, który użytkuję auto:
- Przed odebraniem z salonu: klocki i tarcze (przód oraz tył), olej, filtr oleju i powietrza - listopad 2019 przy przebiegu około 168 tysięcy
- Żarniki xenon D3S Osram Night Breaker Laser - 1.02.2020
- Rozrząd + pasek osprzętu + napinacz + pompa wody - 09.06.2020 przy przebiegu 175358
- Nowe klosze lamp oraz zregenerowane odbłyśniki - 26.02.2021
- Tuleje z Audi RS3 (wyeliminowany powszechny problem skrzypiącego zawieszenia) - lipiec 2021
- Elektryczna dodatkowa pompka układu płynu chłodzącego - 11.05.2022 przy przebiegu 200675
- Klocki hamulcowe tył - 06.12.2022 przy przebiegu 212833
- Serwis klimatyzacji + odgrzybianie - 24.06.2023
- Akumulator Bosch - 29.06.2023 przy przebiegu 216960
- Wyprana tapicerka - październik 2023
- Ostatni serwis (olej, filtry oleju, powietrza, paliwa, kabinowy, sworzeń wahacza, osłony tarcz z przodu) 29.09.2023 przy przebiegu 223341.
Wymiana oleju i filtrów następowała mniej więcej co 10-13 tysięcy kilometrów. Auto pracuje na oleju Motul Specific 504.00-507.00 5W30 od pierwszej wymiany poza ASO wykonanej po zakupie auta.
Posiadam sporo dokumentów z napraw / wymian eksploatacyjnych, również tych przekazanych przez salon VW podczas kupna auta (dokumenty z Niemiec, m.in raport Dekra z 2019 roku).
W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu.