Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 1
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 2
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 3
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 4
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 5
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 6
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 7
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 8
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 9
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 10
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 11
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 12
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 13
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 14
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 15
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 16
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 17
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 18

1 / 19

Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 1
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 2
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 3
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 4
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 5
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 6
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 7
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 8
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 9
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 10
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 11
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 12
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 13
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 14
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 15
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 16
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 17
Volkswagen Golf VIII 2.0 TSI GTI DSG - 18

Najważniejsze

Przebieg

129 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

245 KM

Opis

Witam

Posiadam na sprzedaż mocno doinwestowany egzemplarz Golfa 7.5 GTI

Samochód w moim posiadaniu od ponad 2 lat, w momencie zakupu przebieg 89kkm, aktualny przebieg to 129kkm

W moich rękach przeszedł wiele modyfikacji oraz inwestycji.

Golf generuje aktualnie moc 370km i ponad 530nm

-turbosprężarka IS38 z lżejszym wirnikiem „Mellet”, wypolerowane kanały dolotowe oraz wydechowe w turbosprężarce

-Intercooler FMIC PRO

-Inlet pipe

-Turbo Mufler Dlete

-Programator do zmiany map silnika (3 mapy napisane indywidualnie do samochodu)

Wszystko wystrojone na bezpiecznym programie z dużym zapasem mocy.

Zrobiony pełny wydech (downpipe oraz reszta wydechu ze stali nierdzewnej zakończone klapami), na otwartej klapie dobrze go słychać :D

Olej w silniku zmieniany co 5/6kkm, 5w40 tylko od najlepszych producentów, brak poboru oleju.

Olej w DSG zmieniony przy 92kkm

Rok temu samochód przeszedł wymianę uszczelniaczy zaworowych oraz prowadnic zaworowych (częsta przypadłość 2.0tsi czyli problem z uszczelniaczami)

Po zakupie wymienione zostały również: cewki, świece, odma(ori),magnesy na wałkach rozrządu,

-Hamulce przód 340mm z Golfa R

-Hamulce tył założone nowe zaraz po zakupie

-Zakupiłem również nowe felgi MAM 19”

-Dyfuzor TCR

w Auto doinwestowane wiele serca oraz pieniędzy, zapraszam na jazdę próbną oraz oględziny.

 

5 września 2025 20:12

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Golf

Wersja

VIII 2.0 TSI GTI DSG

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2018

Generacja

VII (2012-2020)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

85500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Filip

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni