Sprowadzony z Niemiec w maju 2024 z fabryczną instalacją LPG(zbiornik toroidalny w kole zapasowym 67L). Samochód dopieszczony pod siebie, bezkolizyjny i bezwypadkowy. Miał być rodzinnym kombi na miasto, ale żona narzeka na zbyt duże gabaryty. Wszystkie elementy karoserii oryginał(bez korozji) i szyby(na każdej 2010r) oryginał. Instalacja gazowa po przeglądzie, sprawdzenie szczelności, wymiana filtrów, nowy reduktor BRC, sprawdzenie korekty dawek paliwa. Spalanie gazu w mieście przy ciężkiej nodze 9,5L/100km, żona schodzi do 8,0L/100km. Hak w dowodzie. Chłodzony schowek pasażera. Przyciemniane tylne szyby. Czujniki parkowania przód i tył. Wspomaganie kierownicy elektryczne - brak żadnych olejów i pompy hydraulicznej w układzie.
Auto jest w ciągłej eksploatacji i nie jest picowane pod sprzedaż.
- układ klimatyzacji po serwisie
- nowy zestaw rozrządu INA przy 163000km
- nowy pasek osprzętu(kompresor i alternator), napinacz i sprzęgło alternatora
- nowe opony wielosezonowe Uniroyal (wymiana październik 2024)
- nowe przewody zapłonowe NGK, kaseta zapłonowa NGK(cewki) i świece irydowe Denso pod LPG
- nowe elastyczne przewody hamulcowe wraz z płynem hamulcowym(w wysprzęgliku włącznie)
- nowe tarcze hamulcowe, zaciski i klocki przód tył
- wymiana oleju skrzyni biegów Motul Gear300 75W-90
- wymiana wszystkich filtrów Filtron i oleju przy 168500km
- nowy akumulator 60Ah
- wszystkie nowe żarówki Osram i mijania H7 Osram Night Breaker Laser +150%
- nowe dywaniki gumowe włącznie z matą bagażnikową Frogum Proline 3D - perfekcyjne dopasowanie i jakość
Stąd cena. Jeśli ktoś szuka pewnego samochodu, żeby lać i jeździć przez następne parę lat to zapraszam do kupna. Dla znawców tematu wiadome - idealny silnik do LPG bez konieczności cyklicznych regulacji luzów zaworowych.