Volkswagen Karmann Ghia - 1
Volkswagen Karmann Ghia - 2
Volkswagen Karmann Ghia - 3
Volkswagen Karmann Ghia - 4
Volkswagen Karmann Ghia - 5
Volkswagen Karmann Ghia - 6
Volkswagen Karmann Ghia - 7
Volkswagen Karmann Ghia - 8
Volkswagen Karmann Ghia - 9
Volkswagen Karmann Ghia - 10
Volkswagen Karmann Ghia - 11
Volkswagen Karmann Ghia - 12
Volkswagen Karmann Ghia - 13
Volkswagen Karmann Ghia - 14
Volkswagen Karmann Ghia - 15
Volkswagen Karmann Ghia - 16
Volkswagen Karmann Ghia - 17
Volkswagen Karmann Ghia - 18
Volkswagen Karmann Ghia - 19

1 / 20

Volkswagen Karmann Ghia - 1
Volkswagen Karmann Ghia - 2
Volkswagen Karmann Ghia - 3
Volkswagen Karmann Ghia - 4
Volkswagen Karmann Ghia - 5
Volkswagen Karmann Ghia - 6
Volkswagen Karmann Ghia - 7
Volkswagen Karmann Ghia - 8
Volkswagen Karmann Ghia - 9
Volkswagen Karmann Ghia - 10
Volkswagen Karmann Ghia - 11
Volkswagen Karmann Ghia - 12
Volkswagen Karmann Ghia - 13
Volkswagen Karmann Ghia - 14
Volkswagen Karmann Ghia - 15
Volkswagen Karmann Ghia - 16
Volkswagen Karmann Ghia - 17
Volkswagen Karmann Ghia - 18
Volkswagen Karmann Ghia - 19

Najważniejsze

Przebieg

100 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 493 cm3

Moc

50 KM

Opis

Do sprzedania tak jak widać czyli śliczny Karmann Ghia 1600 półautomat odrestaurowany i kompletny - niestety praktycznie nieużytkowany od kilku lat.

Kolor srebrna perła; może tego nie widać dobrze na zdjęciach ale w rzeczywistości w świetle słonecznym po prostu olśniewa.

Samochód był remontowany we Wrocławiu; przebieg procesu wskrzeszania widać na zdjęciach tych pogrupowanych po 4 (skany zdjęć analogowych). Aktualny stan nie różni się szczególnie od tego co udało się uzyskać zaraz po remoncie. Więcej kurzu, chrom na tylnym zderzaku do poprawy...


Zasadnicze elementy auta zostały kupione jeszcze za niemieckie marki w stanie bliskim złomu. Całe wyposażenie było w kartonach, luzem lub go nie było wcale. Blacharka robiona na oryginalnych niemieckich reparaturkach.

Z racji na stan techniczny niektórych oryginalnych elementów jak i "niemożności" związane z obowiązującymi wtedy przepisami trzeba było wykorzystać części podwozia od innego VW, tj. TL1600 z lat 60-tych, fotele z Suzuki Swifta (za to lekkie, wygodne z zagłówkami), a wiele rzeczy po prostu dorobić/skombinować. Sama buda to już jak widać lata 70-te. Tapicerka zrobiona w całości w jednym materiale plus doły drzwi z wyszytymi kieszeniami z ekoskóry na wzór oryginału.

Jak już wspomniałem auto poziomem dopracowania odstaje od egzemplarzy robionych obecnie, tym niemniej nie ma grama rdzy ani żadnych usterek mechanicznych. Lakier się trzyma praktycznie idealnie. Silnik na podwójnym dolocie remontowany był w Niemczech jeszcze przed transportem do Polski i tu nie był już oddzielany od skrzyni; zespół napędowy nigdy nie stwarzał najmniejszych problemów, nigdy nie pił oleju ani nie kapał niczym więc nie było po co w nim grzebać. Jedynie rozrusznik i gaźnik został odkręcone i poddane regeneracji oraz wymieniłem trochę osprzętu (rurki, kable, aparat zapłonowy). Układy kierowniczy i hamulcowy były regenerowane więc i tu nie ma się specjalnie czego czepiać. To jest po prostu zdrowe auto :-)

Działa w nim wszystko poza zegarkiem na desce i ogrzewaniem tylnej szyby. Nawet radio pozostawione w oryginale, choć dla lepszego dźwięku podpiąłem je pod wzmacniacz alpine i głośniki w tylnych boczkach. Gra to bardzo fajnie i całkiem głośno w razie potrzeby. Głośnik na desce i ten widoczny na zdjęciu pasek skóry to oczywiście atrapa i dodatkowo maskowanie pęknięcia w oryginalnym elemencie deski- tego nie udało się znaleźć na wymianę.


Do odbioru raczej na lawecie - nie ma przeglądu,

Silnik nie ma żadnych luzów i był odpalany ostatnio. Pracuje całkiem równo, nie kopci, ale np. wolnych obrotów nie trzyma (gaźnik do czyszczenia) więc jazdy bym nie ryzykował.

Za to po mechanicznym przeglądzie, serwisie gaźnika, wymianie płynów, starych opon i sprzątaniu oraz odnowieniu pieczątki w dowodzie można od razu i bez wstydu jechać na zlot czy gdziekolwiek indziej.

Osobiście najdalej kiedyś pojechałem nim z Wrocławia na zlot do Sztumu i z powrotem bez jakichkolwiek problemów, a jeszcze parę lat temu przed pandemią śmigałem po górkach Kotliny Kłodzkiej.

Jestem pewien, że nowy właściciel też się na nim nie zawiedzie, a żeby się nie nudził to zostawiam mu parę rzeczy do dociągnięcia, np. zrobić kosmetykę lakierniczą komory silnika, bagażnika czy wnętrza pod deską ;-)


Zamiana mnie w ogóle nie interesuje.

 

16 maja 2025 9:10

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Karmann Ghia

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1964

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

60000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store