Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI 204KM HIGHLINE DSG 4Motion
Cena: 138 900 zł
Wyposażenie :
Nagłośnienie 8 głośników
Reflektory FULL LED
WEBASTO z pilotem
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania
Chromowana osłona chłodnicy
Czujnik zmęczenia kierowcy - Driver Alert
Czujniki parkowania – przód i tył
Drzwi boczne elektryczne przesuwne po prawej i lewej stronie
Asystent martwego pola
Tempomat adaptacyjny ACC
ESP
El. podnoszenie szyb, przód
Felgi aluminiowe 17" 215/60/17
Filtr cząstek stałych (DPF)
Immobilizer
Kamera cofania
Kierownica i drążek biegów skórzane
Kieszenie w oparciach foteli przednich
Klamki w kolorze nadwozia
Komputer pokładowy Plus (wyświetlacz wielofunkcyjny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane
Lusterka make-up w osłonach przeciwsłonecznych z przodu
MSR- układ przeciwblokujący przy hamowaniu silnikiem
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości i napinaczami - przód
Podłokietniki dla kierowcy i pasażera
Radio Composition Color CD/MP3/USB/SD/AUX
Rolety przeciwsłoneczne na bocznych szybach z tyłu
Sygnalizacja nagłego hamowania migaczami
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy
Trzecie światło stop
Uchwyty do mocowania bagażu w przestrzeni bagażowej
Wspomaganie układu kierowniczego
Wyłożenie podłogi w przestrzeni pasażerskiej wzmocnioną wykładziną dywanową
Zamek centralny z pilotem
Szyber dach
Podgrzewane fotele przednie
Podgrzewana przednia szyba
ICC Interkom pokładowy wspomagający komunikację głosową pomiędzy pasażerami w różnych rzędach siedzeń.
Dodatkowy komplet opon zimowych
Jazda Multivanem zawsze była moim marzeniem. Jest to mój trzeci Multivan po modelach T4 i T5.
T6 kupiłem w 2019 roku z przebiegiem 20 000km.
Do tej pory służył mi bez większych usterek.
Pojazd po kapitalnym remoncie silnika, wymienione zostało kompletne Turbo, świece, wtryski, rozrząd, płyny, oleje przy przebiegu 188000km, powodem remontu było nadmierne zużycie oleju. Po remoncie przez 3000km brak dodatkowego zużycia oleju.
Samochód będzie służył bezproblemowo przez kolejne lata.
Sprzedaż samochodu nie ma nic wspólnego z naprawą silnika. Powodem sprzedaży jest zakup nowego pojazdu Elektrycznego ze stajni VW ;) ID Buzz.
Nowy samochód ID Buzz został zamówiony jeszcze przed stwierdzeniem usterki. Nie chciałem sprzedawać pojazdu z wadą, aby przyszły nabywca nie miał problemu, sprzedaż wadliwego samochodu byłaby nieuczciwa.