Do sprzedania Passat B6 FV Kombi z 2002 data pierwszej rejestracji 2003
1.8 T 110KW 5biegów
Przegląd do 07.10.2025
OC do 08.12.2025
Przebieg 352,000km
Wyposażenie:
4x szyby elektryczne
Podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
Climatronik
Welurowa tapicerka
Radio 2din dotykowe BT z kamerą cofania (uszkodzona na Alli 40zł nie zdążyłem zamówić)
Podgrzewane fotele (lewy działa prawy bardzo słabo)
Szyberdach (Rzadkość w passatach B5)
Hak
Koło zapasowe
Centralny zamek
Podłokietnik regulowany przód
Podłokietnik tył
Roleta bagażnika
Odkupiony od znajomego który sam sprowadzał na zamówienie w 2016 z konkretnym silnikiem i wyposażeniem. Założył instalację gazową w Katowicach i tam cały czas gaz serwisowany był również przez nas (wymieniony reduktor półtora roku temu bo wyciekał płyn chłodzący nie bawiłem się w regeneracje tylko wymieniony na ten sam z STAG). Odkupiliśmy go w 2021 i bezawaryjnie służy nam do dnia dzisiejszego. Więc tylko 2 właścicieli w kraju.
Wszystkie naprawy robione były przez nas na bieżąco, wszystko co wychodziło na przeglądach okresowych było natychmiastowo robione. Wahacze przód, przeguby (uszkodzone były osłony ale zawsze wymieniam przeguby FAG przy jednej robocie) regenerowane było turbo w 2024 roku, wymienione dwie cewki na oryginale VW, nowa chłodnica wody i płyn chłodzący, alternator regenerowany też w 2024, wymienione zaciski tył na nowe, tarcze klocki przód tył w 2024. Nowy płyn hamulcowy. Opony w bardzo dobrej kondycji. Nowa uszczelka pokrywy zaworów ale dalej minimalnie z tyłu się poci, zalecam wymienić jeszcze raz podczas robienia rozrządu, no raczej nikt na starej nie poskłada (: Lampy oryginalne, lewą regenerowałem osobiście po szkoleniu na YT (: Nic nie paruje, świecą elegancko.
Do zrobienia wymiany:
- Rozrząd (jak ktoś planuje kupić ten samochód na dłużej)
- Serwis olejowy
- Serwis klimy (bardzo słabo chłodzi, jest szczelna)
Mankamenty:
- Wtrącenie na przedniej szybie
- Brak tylnej wycieraczki (znajomy cofając w garażu uderzył w półkę na ścianie na wysokości znaczka VW) wyciągnąłem te wgniecenie na ile dałem rady pomalowałem i silnika wycieraczki już nie kupiłem bo cały czas szukałem kompletnej klapy ale nie znalazłem lepszej niż ta więc tak już zostało, tak samo pomalowałem przednią część maski sprayem w kolorze VW bo były wtrącenia od kamieni i rdza punktowa, wyczyściłem pomalowałem reaktywnym podkładem i od ponad roku nic nie wychodzi. Więc na pewno lepsza nieudolna zaprawka niż ładna rdza (:
- Centralny tylko z klucza działa
- Sporadycznie zaświecał się check (mieszanka) po wymianie cewek ostatnio zaświecił się z 2 miesiące temu, ale wolę napisać. Po kasowaniu błędu nie pojawiał się albo po przejechaniu krótkiego dystansu na benzynie po odpaleniu gaśnie i znowu spokój. Ogólnie na gazie w 1.8T takie coś się zdarza.
Poza maską i klapą cały samochód w BDB kondycji blacharskiej jak na swój wiek, sierpy zdrowe z oryginalną wklejką tak jak oryginalną wklejka jest na tylnym zderzaku.
Passatem jeździła żona przez 3 lata do pracy a ostatni czas ja użytkowałem. Teraz odkupiłem od kumpla Passata B6 w DSG (przez pesel zachciało mi się automatu) i ogólnie sprzedawany B5 ma dużo lepszą moc i prowadzenie ale przyszedł czas na zmiany. Na LPG bardzo oszczędny za 140-150zł można na 1 tankowaniu zrobić 440km. Jak ktoś mu chwilę poświęci materiał na dobry samochód na kolejne 5 lat... My zrobiliśmy 50,000km bezawaryjnie. Ogólnie jak kupuję auto zawsze rozrząd robię na starcie i większość ogłoszeń B5 to 70% ofert rozrząd do wymiany. Wakacje już blisko na dwóch tankowniach zajedzie na Chorwację (: Ogólnie był plan zrobić rozrząd i jeździć kolejne lata ale trafiła się B6 wiec mimo długich opłat B5 1.8T idzie na sprzedaż.
Większa negocjacja na stalówkach 15 cali również z oponami w bdb stanie. Ogólnie co do ceny to na miejscu po oględzinach możemy dyskutować.