Dzień dobry,
sprzedam srebrnego Volkswagena Passata B6 wyprodukowanego w 2008 roku.
Samochód pochodzi z polskiej sieci dealerskiej a ja jestem jego trzecim użytkownikiem.
W naszej rodzinie jest od listopada 2017 (wcześniej użytkowała go mama - został przez nią kupiony od pierwszego użytkownika pojazdu przy przebiegu 183000km).
Pojazd napędza silnik 2.0 tdi (kod CBBB) o fabrycznej mocy 170km, elektronicznie podniesionej do 200km.
Silnik współpracuje z automatyczną skrzynią DSG 6-biegową o kodzie DQ250.
Obecny przebieg wynosi 277000km
Dane do sprawdzenia w cepik:
Nr rejestracyjny - EZG 47480
Nr VIN - WVWZZZ3CZ9E079667
Data 1 rejestracji - 24.11.2008
Samochód posiada wersję wyposażenia highline i ma m.in.:
- automatyczną skrzynię DSG 6-biegową, DQ250 z mokrym sprzęgłem,
- przednie reflektory bi-xenonowe,
- funkcję doświetlania zakrętów,
- funkcję coming/leaving home
- przednie i tylne światła przeciwmgłowe,
- autohold,
- automatyczną 2-strefową klimatyzację,
- skórzano-welurową szarą tapicerkę,
- podgrzewane przednie fotele,
- elektrycznie sterowane oparcie fotela kierowcy,
- przednie i tylne czujniki parkowania,
- podgrzewane, elektrycznie regulowane lusterka boczne,
- 4 elektrycznie sterowane szyby,
- rolety w tylnych szybach,
- tempomat,
- radio Discovery Media z Passata B7, zamontowane w firmie Slawko Doposażenia,
- apple car play oraz android auto,
- schowek na okulary przy podsufitce,
- schowek na parasolkę w drzwiach kierowcy.
Samochód sprzedaję na 17 calowych felgach aluminiowych z letnimi oponami, dodaję 16 calowe felgi stalowe z oponami zimowymi oraz oryginalnymi kołpakami VW a także komplet gumowych dywaników.
Od listopada 2017 serwisowany na bieżąco w naszym rodzinnym warsztacie samochodowym:
olej w silniku i filtr wymieniane co 10-12 tys. km,
olej w skrzyni wymieniany co 60 tys. km,
pozostałe naprawy wykonywane na bieżąco wynikające z eksploatacji,
wszystkie ogniska korozji eliminowane na bieżąco zaraz po wystąpieniu (klapa bagażnika, błotniki).
04.2025 przy 275 tys. km - pranie foteli,
01.2025 przy 275 tys. km - ostatni serwis olejowo - filtrowy,
12.2024 przy 274 tys. km - czyszczenie egr, przepustnicy i kanału dolotowego,
11.2024 przy 272 tys. km - wymiana akumulatora,
01.2022 przy 234 tys. km - wymiana rozrządu,
10.2021 przy 232 tys. km - wymiana koła dwumasowego, obu sprzęgieł w skrzyni, naprawa mechatroniki od DSG w EcuDoctor.