Promocja trochę mi zaczęło się palić, ponieważ kolejne auto już odebrane..
Auto nie miało u mnie żadnej przygody, przy zakupie sprawdzane kierownikiem i było ok.
Passat w moich rękach od 2018 roku. Kupiony jako auto rodzinne i z takim nastawianiem traktowane były wszystkie wymiany czy naprawy. Zrobiłem tym autem jakieś 100tys i stwierdzam, że jest to najlepsze auto jakie do tej pory miałem. Wygodne auto na długie trasy, które potrafi zejść w spalaniu nawet do tych 5l/100km.. obecnie głównie stoi, więc nie ma weny aby szukać części..
Trzeba zrobić w nim dwie rzeczy:
1. Obejmą wydechu - parę PLN. Jak wydech się poluzuje czasem, to mruczy jak v’ka. Po świętach zostanie wymieniona.
2. Klapą tył do zrobienia lub naprawy. Zgniła przy przycisku od otwierania i obecnie przycisk jeździ w boczku pasażera.. niestety tego typu problem to domena VW.. jeżeli znajdę jakąś klapę to wymienię ją ale cena pójdzie automatycznie w górę ..
Do tej pory wszystko co wymagało wymiany, zawsze wymieniam, bo jednak dzieciaki nim były wożone..
Dodatkowe info:
- Prawe drzwi z tyłu są wgniecione, ale takiego kupiłem i jeżdżę te 6 lat z tym (tylko drzwi)
- zbieżność z przodu
•Szyba przednia była wymieniana dwukrotnie, bo kamień się do niej przytulił.
•Rozrząd był robiony przy ~320tys km
•Czujnik abs tył był robiony przy ~ 359tys km
•Chłodnica klimy była robiona w zeszłym roku przy ~353tys km
•Olej i filtry przy ~353tys km
•Drążki stabilizujące były robione przy ~343tys km
•Piasty z łożyskami tył (obie), Hamulce przód były robione kompletnie, tyl tylko klocki; przy ~327tys km
•Poprzedni właściciel robił dwumase lub sprzęgło (nie pamiętam już) przy ~220tys km
•3 kluczyki (jeden myślałem że zgubiłem i dorobiłem trzeci, ale ten się znalazł..)
•Stoi na 16” alufelgach z oponami Michelin wielosezon, które mają 2-3lata i za dużo nie pojeździły..
Silnik 1.6TDI z 6 biegowym manualem, czyli można rzec, że następca kultowego 1.9tdi. Przez okres jak mam auta nigdy nic się z silnikiem i skrzynią nie działo :)
Z tyłu przyciemnione szyby + dodatkowo siatka w oknach na wymiar, aby nic nie dostało się do środka.
Koło zapasowe w komplecie.
Zapraszam do kontaktu, auto nie pucowane, nie przygotowywane jakoś specjalnie pod sprzedaż. Jeździło głównie trasy przez pierwsze lata, później w dobie Home Office więcej stał niż jeździł ..
Dzięki że dotrwaliście do końca opisu, w razie czego proszę śmiało dzwonić, nie odpisuje na SMS i wiadomości. Cena do rozsądnej negocjacji na miejscu po ogledzinach, handlarzom i szukającym super okazji podziękuję.