Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 1
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 2
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 3
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 4
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 5
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 6
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 7
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 8
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 9
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 10
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 11
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 12
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 13
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 14

1 / 15

Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 1
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 2
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 3
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 4
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 5
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 6
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 7
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 8
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 9
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 10
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 11
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 12
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 13
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 14

Najważniejsze

Przebieg

266 607 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

240 KM

Opis

Witam zainteresowych,


na sprzedaż VW Passat B8, 2,0 BiTDI, moc 240 KM, 500 NM, napęd na 4 koła, bezwypadkowy, kupiony w polskim salonie i sprzedawany na pełną fakturę 23%, gdyż jeździ u mnie w firmie w kancelarii adwokackiej i oczywiście prywatnie. Naprawdę szybki samochód z przyspieszeniem od 0 do 100 w 6 sekund.


Wyposażenie WERSJA HIGHLINE:


- EKRAN DOTYKOWY Z BLUETOOTH I NAWIGACJĄ


-RADAR OSTRZEGAJĄCY PRZED KOLIZJĄ


-TEMPOMAT AKTYWNY


-NAPĘD 4X4


- SKRZYNIA AUTOMATYCZNA DSG Z ŁOPATKAMI PRZY KIEROWNICY Z RÓŻNYMI TRYBAMI PRACY


- ZAWIESZENIE Z REGULOWANĄ TWARDOŚCIĄ, DUŻO RÓŻNYCH TRYBÓW


- (JAKIŚ LEPSZY) SYSTEM NAGŁOŚNIENIA


-LEDOWE ŚWIATŁA JAZDY DZIENNEJ


-LEDOWA ŚWIATŁA AUTOMATYCZNE MATRIX (SAM PRZEŁĄCZA ZE ŚWIATEŁ DROGOWYCH NA ŚWIATŁA MIJANIA I SAM DOPASOWUJE STRUMIEŃ ŚWIATŁA ABY NIE OŚLEPIAĆ INNYCH KIEROWCÓW)


-TAPICERKA BIAŁA, PÓŁ SKÓRA - PÓŁ ALCANTARA


-PODGRZEWANE FOTELE Z PRZODU


-FOTELE Z PRZODU PÓŁ ELEKTRYCZNE


-PARKTRONIK PRZÓD I TYŁ


-KLIMATRONIK 3 STREFOWY W PEŁNI SPRAWNY


-EL.SZYBY x 4


-CENTRALNY ZAMEK


- ODPALANIE JAK I OTWIERANIE BEZ KLUCZYKA, WYSTARCZY MIEĆ GO W KIESZENI LUB TOREBCE


-EL.LUSTERKA PODGRZEWANE


-EL.SKŁADANE LUSTERKA


-PEŁNY KOMPUTER POKŁADOWY


-FELGI ALUMINIOWE 18 CALOWE LATO I ZIMA


-8 x AIRBAG LUB NAWET WIĘCEJ


-WSPOMAGANIE KIEROWNICY


I PEWNIE ZAPOMNIAŁEM O WIELU RZECZACH ALE TELEFONICZNIE WSZYSTKO WYJAŚNIĘ.


Kilka słów od siebie dla zainteresowanych:


Jestem drugim i bardzo zadowolonym właścicielem pojazdu, który kupiłem w 2020 roku przy przebiegu 101 tys (jak dobrze pamiętam). O samochód rzetelnie dbałem, gdyż wszystkie serwisy były robione w ASO VW nawet częściej niż zaleca producent, o czym poniżej:


- przy 105 tys cały serwis olejowo - filtrowy;

- przy 120 tys cały serwis olejowo - filtrowy wraz z wymianą oleju w skrzyni DSG;

- przy 125 tys - wymiana kompletnego rozrządu oraz wymiana koła dwumasowego;

- przy 135 tys cały serwis olejowo - filtrowy oraz komplet sportowych tarcz i klocków przód i tył;

- przy 150 tys cały serwis olejowo - filtrowy;

- przy 165 tys cały serwis olejowo - filtrowy;
- przy 180 tys cały serwis olejowo - filtrowy wraz z wymianą oleju w skrzyni DSG;
- przy 195 tys cały serwis olejowo - filtrowy;
- przy 210 tys cały serwis olejowo - filtrowy wraz z wymianą oleju w napędzie 4x4 Haldex;
- przy 225 tys cały serwis olejowo - filtrowy wraz z wymianą kompletnego rozrządu;
- przy 237 tys wymiana gum w zawieszeniu i geometria;
- przy 240 tys cały serwis olejowo - filtrowy wraz z wyminą oleju w skrzyni DSG;
- przy 255 tys cały serwis olejowo - filtrowy wraz z wymianą oleju w napędzie 4x4 Haldex;


Na powyższe faktury (mogę oczywiście pokazać).


Następny serwis przy 270 tys, więc już niedługo, gdyż cały czas samochód jeździ w firmie.


Samochód przez ponad 5 lat ani razu nie zawiódł. Wszystko działa bez zarzutu. Za mojej kadencji jeździł tylko i wyłącznie na tych lepszych paliwach na stacjach.


Opony lato i zima.


Na koniec - samochód sprzedaję na pełną fakturę 23% VAT (samochód sprzedaje kancelaria adwokacka), więc jak ktoś weźmie na firmę to dobry podatek do odliczenia lub ktoś będzie zwolniony z podatku od zakupu. Samochód cały czas jest używany, a co za tym idzie przebieg będzie rosnąć. Samochód ma zbiornik na Ad Blue, który przy pełnym baku wystarcza na przejechanie 15 tys km.


Uczciwie z czystym sumieniem polecam, nie jestem handlarzem, o samochód dbałem jak o rodzinę i odwdzięczył się bezproblemową jazdą przez ponad 5 lat, a nie będę ukrywał, że tylko i wyłącznie sprzedaje, gdyż za około 2/3 miesięce będzie na mnie czekać nowe elektryczne auto z salonu.


Od razu piszę, że samochód ma delikatne rysy na zderzaku oraz małe uszkodzenie na przednim błotniku - wrzuciłem zdjęcia aby przyszły kupujący miał pełną wiedzę (nigdy mi to nie przeszkadzało estetycznie, ważniejszy był serwis).


Dodatkowo poprzedni właściciel poinformował mnie, że kiedyś była przycierka tylnego lewego błotnika i wszystko zostało zrobione w ASO, jakieś cieniowanie lakieru itp. Żadnego wypadku ten samochód nie miał.


W razie pytań proszę dzwonić pod nr

, z mailem może być problem z uwagi na brak czasu. Samochód do obejrzenia w Warszawie albo Grodzisku Mazowieckim.

 

14 maja 2025 16:09

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Passat

Wersja

2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

Generacja

B8 (2014-2023)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

74000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartosz Nadwodny

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store