Starałem się wszystko jak najlepiej opisać, by kupujący nie tracił czasu na dzwonienie i niepotrzebnie nie jechał na oglądanie.
Cena do negocjacji.
Samochód pochodzi z Holandii. Rok produkcji 2007. Zakupiłem go jako 2-letni w 2009 r. Miał tylko jednego właściciela i na liczniku 85 tys. km. Jak na 2-latka to sporo, a więc raczej przebieg jest wiarygodny. Gdyby miał być kręcony, to raczej by podkręcili go mocniej. Ja jestem drugim właścicielem i pierwszym w Polsce od 16 lat.
Obecnie samochód ma niecałe 209 tys. km przebiegu. Jest w ciągłej eksploatacji. Jak widać, przez 16 lat przejeździłem nim nieco ponad 120 tys. km, a zatem rocznie średnio 7-8 tys. km. Przebieg jest udokumentowany - do sprawdzenia na stronie historiapojazdu.gov.pl. Zachęcam by to zrobić. Może znajdziesz takie pojazdy z podobnym przebiegiem, ale czy mogą potwierdzić tak swoją historię jak mój egzemplarz? Czy wynika z niej tak regularny przebieg w granicach 5-10 tys. km rocznie? Przy każdym badaniu technicznym czy kontroli drogowej licznik mojego Passata był spisywany i jest odnotowany w historii CEPiK.
Dane do sprawdzenia na stronie historiapojazdu.gov.pl
Data pierwszej rejestracji: 14.05.2007
VIN: WVWZZZ3CZ7E219958
Nr rej.: WR3120H
Świetny i bezawaryjny silnik 1,9 TDI, o mocy 105 KM. Konstrukcja silnika wręcz kultowa i niezawodna. Nie to, co awaryjne 2.0 TDI, którym pękał blok silnika i miały inne częste usterki.
Wygląd jak na ten rocznik i stan techniczny jest naprawdę dobry. Dbałem o niego, szanowałem i notowałem, co robiłem. Regularnie serwisowałem.
W 2019 przy 167 tys. km drugi raz zmieniałem rozrząd (pełny komplet części). Wtedy też wymieniłem amortyzatory i sprężyny. W czerwcu 2023 wymieniłem tylne tarcze i klocki hamulcowe oraz przednie reflektory na nowe (regeneracja oryginalnych niewiele dała –pieniądze wyrzucone w błoto – jeśli kupujesz ten model gdzieś indziej, zwróć uwagę na reflektory, bo te modele po pewnym czasie słabo świecą – mój ma nowe lampy i świecą super!). W grudniu 2023 zamontowałem nowy bardzo dobry akumulator Varta 74A/680Ah – jeszcze jest na gwarancji (dam paragon). Auto pali z pierwszego dotyku. W maju 2024 roku wymieniałem świece żarowe, uszczelniacze, przednie tarcze hamulcowe i klocki. Tylne klocki były w dobrym stanie (wtedy grubość ok. 80%) i teraz też są OK, bo byłem na przeglądzie technicznym w maju 2025. W maju 2024 zrobiłem też czyszczenie i konserwację tylnej części podwozia (koszt 400 zł). Olej wymieniany regularnie co 12-13 tys. km. Ostatnio w paźdz. 2024, przy 203 tys. km (pełny syntetyk Castrol 5W-40). Do tego wymieniono filtry: oleju, powietrza, paliwa. W środku auto jest niemal jak nowe, czyste i pachnące. Nie palono w nim nigdy. Wszystko sprawne. Skrzynia chodzi lekko, biegi wchodzą bardzo płynnie. Zawieszenie w bardzo dobrym stanie. Nic nie stuka, nie trzeszczy. Nie miałem tym autem żadnej kolizji. Szyby oryginalne. Tylko raz, ruszając spod kina obtarłem lewym tylnym bokiem o znak drogowy (malowane były tylne drzwi i błotnik). Zgadzam się na sprawdzenie auta na dowolnej stacji diagnostycznej w Radomiu.
Bogate wyposażenie - radioodtwarzacz z nawigacją, zmieniarka CD na 6 płyt, klimatyzacja automatyczna 2-strefowa (klimatronic), immobilizer w kluczykach (zabezpiecza przed kradzieżą), 2 kluczyki, fotel kierowcy z elektrycznym ustawianiem siedziska, oparcia i odcinka lędźwiowego, regulowana kierownica, wspomaganie kierownicy, tempomat, wszystkie szyby elektrycznie otwierane, czujniki deszczu, czujniki parkowania (parktronic) tył i przód, tylna kanapa dzielona, podłokietniki z przodu i z tyłu, felgi aluminiowe z oponami wielosezonowymi produkcji włoskiej marki Firestone w dobrym stanie z 2021 roku (przy mojej jeździe wystarczą jeszcze na kilka lat), pełnowymiarowe koło zapasowe.
Mimo naprawdę bardzo dobrego stanu jak na ten rocznik, proszę pamiętać, że samochód jest z 2007 roku. Nie jest idealny, jak z salonu. Posiada drobne niedoskonałości na lakierze (drobne rysy, a na prawym przednim błotniku nad kołem ma małe pęcherzyki pod lakierem – warto by było to zrobić – myślę koszt z 500 zł) i na felgach (drobne obtarcia).
Polisa OC opłacona do 2 września 2025, przechodzi na kupującego. Można na niej jeździć – 3 miesiące nie musisz kupować OC. To dla kupca oszczędność kilkuset złotych. Przegląd robiony w maju 2025 - ważny do 21.05.2026. To kolejna oszczędność dla kupca (100 zł).
Przez te lata przywiązałem się. Jak nie sprzedam, będę jeździć nim dalej. Super auto. Prezentuje się dobrze. Komfortowe. Bardzo wygodne fotele przednie i tylna kanapa. Dużo miejsca w środku - z przodu i tyłu. Pojemny bagażnik. Składane tylne siedzenia, więc dłuższe rzeczy spokojnie można przewieźć. Prowadzi się doskonale. Na trasie po prostu płynie. Ciche. Jadąc po mieście z włączonym radiem czasem zastanawiam się, czy mi silnik nie zgasł. Na trasie jadąc 120-130 km/h zużycie paliwa 5,5l/100km. Da nowemu użytkownikowi wiele frajdy.
Gotowy do jazdy. Nic nie musisz robić. Rozrząd zrobiony, olej i filtry wymienione, opony, tarcze i klocki hamulcowe w dobrym stanie. Wsiadasz i jedziesz.
Pojazd do obejrzenia w Radomiu.