Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 1
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 2
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 3
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 4
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 5
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 6
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 7
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 8
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 9
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 10
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 11
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 12
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 13
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 14
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 15
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 16
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 17
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 18
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 19
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 20
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 21
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 22
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 23
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 24
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 25
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 26
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 27
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 28
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 29
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 30
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 31
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 32
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 33
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 34
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 35
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 36
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 37
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 38

1 / 39

Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 1
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 2
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 3
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 4
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 5
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 6
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 7
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 8
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 9
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 10
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 11
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 12
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 13
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 14
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 15
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 16
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 17
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 18
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 19
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 20
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 21
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 22
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 23
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 24
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 25
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 26
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 27
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 28
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 29
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 30
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 31
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 32
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 33
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 34
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 35
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 36
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 37
Volkswagen Polo 1.2 12V Q-Line - 38

Najważniejsze

Przebieg

121 358 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 198 cm3

Moc

64 KM

Opis

Historia pojazdu:

Samochód został zakupiony w salonie Volkswagena przy stanie licznika 17000km – było to auto pokazowe. Od tamtego momentu była jedna właścicielka. Auto było używane tylko po mieście i nie robiło za dużo kilometrów bo raptem kilka tysięcy rocznie. Samochód był głównie serwisowany w Bosch Car Service – Automaster w Gdyni na co posiadam faktury za naprawy od poprzedniej właścicielki. Przez ten czas natomiast nie obyło się bez kolizji – z tego co pamiętam taksówkarz przy zmianie pasa ruchu z lewego na prawy uderzył auto w lewy narożnik tylnego zderzaka. Szkoda została naprawiona od razu z OC sprawcy.


W maju 2024 zakupiłem Polo jako swoje pierwsze własne auto. Stan licznika wynosił wtedy 112136km. Od tamtego czasu wymieniłem:

- 18.08.2024 - wężyk od tylnego spryskiwacza

- 27.08.2024 – wydech końcowy

- 19.10.2024 – nowe opony wielosezonowe Zeetex z nowymi zaworkami

- 5.02.2025 – tłumik środkowy

- 19.04.2025 – serwis olejowy z filtrami

- 24.04.2025 – dysza spryskiwacza przód

- 26.04.2025 – ramię tylnej wycieraczki z piórem


Dodatkowo do auta zamontowałem radio Bluetooth Sony DSX-A410BT z nowym adapterem radiowym Quadlock-ISO oraz adapter antenowy Fakra-DIN ponieważ fabryczne radio nie spełniało moich wymagań z kategorii audio. Wymienione zostało również gniazdo zapalniczki – jednak okazało się, że totalnie niepotrzebnie bo winowajcą niedziałającego gniazdka okazał się przepalony bezpiecznik a nie gniazdo ale cóż… :)


Technicznie:

Auto technicznie jest sprawne. Silnik pracuje równo, obroty nie falują, odpala bez problemu. Olej był wymieniany przez poprzednią właścicielkę co roku a nie co np. 10000km ponieważ tyle nawet nie robiło rocznie. Za każdym razem olej był wymieniany z płukanką co sam kontynuowałem (Castrol 5W40 C3 Magnatec i płukanka Liqui Moly). Następna wymiana oleju wypada jakoś koło przebiegu 128000km. Opony zmieniłem na wielosezonowe ponieważ nie widziałem sensu zamiany opon zima-lato używając auta wyłącznie po mieście.


Co do mojego użytkowania auta – dbałem najbardziej jak się da. Środek nie jest zaniedbany. Wszystkie niedoskonałości w środku wynikają tylko i wyłącznie ze względu na użytkowanie. Większość małych napraw wykonywałem sam, wymianę oleju z filtrami u znajomego mechanika a resztę w serwisach. Na wszystko mam paragony i faktury. Z auta korzystałem głównie po mieście tj. do pracy (jazda po centrum miasta), na uczelnię (głównie droga ekspresowa) i inne podróże po mieście jak chociażby na zakupy. Sporadycznie wyjeżdżałem poza miasto.


Wady i zalety:

Z wad na pewno muszę wymienić największą bolączkę czyli rdzewiejące progi. Inną wadą jest delikatny luz na maglownicy. Kierownica ma lekki luz przy skręceniu w prawo – niewielki bo raptem kilka stopni od wycentrowanej kierownicy. Mi to nie przeszkadzało bo samochód tak czy siak reaguje na każdy ruch kierownicy i jeździ prosto jeśli ma się wycentrowaną kierownicę.


Z zalet, auto jest z polskiego salonu, historia od samego początku jest znana, silnikowo jest bez zarzutu. Jak mawia klasyka ogłoszeń – jeździ, skręca, hamuje, pali od strzała. Wyposażenie w środku mimo braku klimatyzacji nie jest do końca biedne, ponieważ auto posiada elektryczne lusterka, elektryczne szyby z przodu oraz nowe radio Bluetooth. Dodatkowo w aucie zamontowany jest immobilizer. Samochód posiada również koło zapasowe z narzędziami oraz roczne opony wielosezonowe Zeetex ZT8000 4S.


Podsumowanie:

Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Moja przygoda z motoryzacją zaczęła się od Polówki i bardzo się cieszę, że na nią natrafiłem. Ani nie zjadła mi dużo pieniędzy z portfela na drogie naprawy ani na częste tankowania. Sprzedaję ponieważ nabyłem już nowy samochód i nie potrzebuje dwóch aut (mimo tego czasami robię małą przejażdżkę żeby auto nie stało cały czas). Polo świetnie się będzie sprawdzało dla kolejnego kierowcy (szczególnie młodego) ze względu na łatwość parkowania, niskie spalanie i tanią eksploatacja.


PT do 25.06.2026

OC do 4.06.2026

Zainteresowanych proszę wstępnie o kontakt SMS, ponieważ bywam w różnych godzinach na uczelni / w pracy i nie zawszę mogę od razu odebrać telefon.

 

27 listopada 2025 0:47

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Polo

Wersja

1.2 12V Q-Line

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

IV (2001-2009)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

7900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Dominik

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni