1 / 20
Najważniejsze
Przebieg
443 377 km
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPG
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Minivan
Pojemność skokowa
2 459 cm3
Moc
110 KM
Opis
W skrócie: VW T4 1993r, 2.5 benzyna 110km + LPG sekwencja, skrzynia manual, 7 miejsc, przebieg 440tys km, przegląd za miesiąc, ubezpieczenie za 4 miesiące, butla LPG za 3 lata, norma EURO 4, klimatyzacja, instalacja pod solar, stan: do jazdy do poprawek
Siemanko dobrzy ludzie! Czytajcie ogłoszenie, obejrzyjcie dołączony filmik - wszelkie info podane na tacy.
Wyjeżdżam w dłuuugą podróż po Azji, więc ze smutkiem muszę pożegnać się z moim kolorowym przyjacielem :(
Przejechał ze mną 130tys km po caluuutkiej Europie i Polsce, służąc mi za domek na kółkach, wdrapywał się dzielnie po stromych bezdrożach Bałkan (4x4 niepotrzebne), woził paczki pomocowe do Lwowa w pierwszych tygodniach wojny, przewiózł dziesiątki ludzi na Blablacar, i przeprowadził kilkunastu moich znajomych. Do celu dojeżdżał zawsze o własnych siłach, nigdy na lawecie :)
Autko w obecnym malowaniu przyciąga fajnych ludzi jak magnes i gwarantuje zmniejszenie szansy na otrzymanie mandatu o 70% zarówno w kraju jak i za granicą (serio).
Naturalnie z bolączkami wieku sędziwego, poobijany, podrapany, ale w obecnym stanie, można spokojnie kopsnąć się nim np. na południe Hiszpanii i z powrotem. Jak się trochę w niego zainwestuje, to jeszcze posłuży nowemu właścicielowi.
To auto głównie podróżne, więc ważne naprawy zawsze na bieżąco, żeby robić trasy na pewniaka, ale założeniem było kupić przytartego obdartusa, żeby robił wrażenie poczciwego (nie będą chcieli go okraść za granicą:) - więc auto ma sporo mankamentów wizualnych, wgniotki, obdarty lakier, popękane plastiki. Ale za to ma duszę ;)
ZALETY:
- Spalanie ok. 12 LPG = paliwo wychodzi jak w małym aucie na benzyne
- Silnik pracuje w miarę równo, zbytnio nie kopci
- Norma EURO 4 dzięki LPG (naklejka + zarejestrowany w DEKRA), więc wjeżdżasz do centrów dużych miast europejskich bez problemów
- Klima dwustrefowa! (do nabicia)
- Rozrząd ma jeszcze ponad 60tys km życia
- Skrzynia biegów po remoncie (założony też krótszy 5ty bieg, żeby nie trzeba było wachlować biegami na długich trasach lokalnych, tylko lecisz na 5tce w mieście 50-55kmh (na autostradach gorzej, bo komfortowa prędkość to 100kmh, więc jak preferujesz szybszą jazdę, to zamień 5tke z powrotem na dłuższa).
- Instalacja pod panel solarny: drugi akumulator AMG + regulator ładowania/przewtornica VOLT 800 + przelotka dachowa + relingi dachowe do przypięcia solara (panel niestety stłukłem, gdy zimowałem go w piwnicy.. ehh..)
- 4 wygodne kapitańskie fotele z podłokietnikami (+kanapa 3os z tyłu)
- Hak w dowodzie
WADY/DO ZROBIENIA:
- Trochę dzwoni łożysko sprzęgłą na biegu jałowym, więc możnaby pomyśleć o wymianie za jakiś czas (ale sprzęgło wybiera dobrze, nie ślizga się, więc jeszcze spokojnie pociągnie)
- Tłumik ma małą szparę w jednym miejscu i minimalnie pierdzi (do załatania) oraz sparciały gumy trzymające go, więc wisi na grubych trytkach
- Pod tapicerką podłogi są jakieś niezakryte otwory z gwintami (pewnie do zamontowania czegoś na stałe do ramy), które niestety przy jeździe w dużym deszczu sprawiają, że podłoga wilgotnieje w paru miejscach. Trzeba te otwory namierzyć i zakleić.
- Tapicerka podłogi w niektórych miejscach poczerniała od wożenia rowerów
- Plastiki we wnętrzu popękane w kilku miejscach
- Guma osłaniająca przekładnie kierowniczą w jednym miejscu naderwana (do wymiany)
- Na poprzednim przeglądzie był minimalny luz na lewej półosi, więc może przez prawie rok nieco się powiększył?
- Jak robi się zimno to przy wjeżdżaniu na progi spowalniające, w zawieszeniu z prawej pojawia się skrzypnięcie (znika gdy jest ciepło)
- Z klimy uciekł czynnik przez kompresor (do wymiany oringi + nabicie)
- Rolka drzwi przesuwnych zajechana i głośno trze + drzwi chodzą z oporem
- Zamek centralny działa tylko na 2 drzwiach z 4
- Raz na jakiśczas tylny migacz przestaje działać, ale wystarczy docisnąć kable przy lampie
- Po przejściu na olej 5w40, silnik traci 1L/1000km, ale za to pali o 0.5-1L paliwa mniej
- Górna uszczelka silnika się poci, po 2-3 dniach stania, pod autem pojawi się kropla oleju wielkości kciuka
- Czas już na wymiane oleju + filtr
- Temperatura silnika często spada poniżej 90 stopni, i przez to nawiew nie grzeje (pewnie termostat do wymiany)
- Ręczny wydaje się nierówno hamować na wszystkich kołach (do ustawienia)
- Wgniecenia i przytarcia w kilku miejscach (pod kolorowym lakierem nie rzucają się w oczy
- Blacha w stanie akceptowalnym; sporo rdzy wyszło na progach, więc to oczyściłem, zaszpachlowałem i zakonserwowałem, ale jest to zrobione baaaardzo roboczo, bez zwracania uwagi na estetykę (widać duże nierówności i grudki, nie polerowałem tego). Na tą chwilę jest ok, ale jeśli ktoś planuje autem jeździć przez długie lata, to warto zajrzeć do blacharza za jakieś dwa lata.
- Dwie opony ok, dwie raczej do wymiany
Dorzucam: adaptery do tankowania LPG w całej Europie + rozkładany materac na cały tył paki
Ostrów Wielkopolski + bywam we Wrocławiu. Jak ktoś jest pewny i wpłaci zaliczkę, to mogę nawet gdzieś podwieźć (byle nie na drugi koniec Polski :P)
Proszę dzwonić lub SMS od 8-23.
Jesli ogłoszenie wisi to aktualne :)
Zapraszam serdecznie do zakupu!
13 października 2025 8:21
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Volkswagen
Model pojazdu
Transporter
Kolor
Inny kolor
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
7
Rok produkcji
1993
Generacja
T4
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Maks
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie