1 / 21
28 kwietnia 2024 7:40
ID: 6121403937
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolkswagenModel pojazdu
TransporterGeneracja
T5Rok produkcji
2003
Przebieg
461 818 km
Pojemność skokowa
1 896 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
105 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaTyp nadwozia
MinivanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
9
Kolor
CzerwonyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Opis
Witam, mam do sprzedania VW Transportera piątej generacji z 2003 roku z silnikiem 1.9 TDI 105KM (77KW) kod silnika AXB. Posiada manualną pięciobiegową skrzynie biegów, elektryczne szyby przednie, elektryczne sterowane oraz podgrzewane lusterka, radio 2din z bluetooth, webasto (dogrzewacz), oryginalnie zamontowany hak holowniczy (jest wpisany w numer VIN pojazdu), klimatyzacje, tylny nawiew i ogrzewanie pasażerów, wersja 9 osobowa (drugi i trzeci rząd siedzeń jest wyjmowalny a sam trzeci rząd siedzeń posiada składane oparcie). Do auta dokładam drugi komplet felg stalowych z oponami zimowymi oraz dekielkami. Zaraz po zakupie auta przeprowadziłem remont skrzyni biegów ze względu na wyjące łożysko na 5 biegu (częsta usterka w tych skrzyniach). Zostały wymienione profilaktycznie wszystkie łożyska wraz z uszczelnieniami oraz prawa półoś ze względu na zużyty wielofrez. Dodatkowo wymieniłem kompletny układ hamulcowy tylny (tarcze, klocki, oba zaciski, linki ręcznego), komplet tulei wahaczy oraz olej z filtrami. W maju tamtego roku auto przeszło duży serwis: zostało wymienione kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym, kompletny rozrząd, komplet uszczelek na cały silnik wraz z uszczelniaczami wału korbowego i wałka, świece żarowe wraz z wiązką, termostat, łączniki stabilizatora, sworznie wahacza, zużyte węże od układu chłodzenia oraz króćce, pasek osprzętu wraz z rolkami, poddany regeneracji został alternator, uszczelniona pompa próżniowa oraz usunięto problem z luźnym króćcem podciśnienia, zrobiony serwis układu klimatyzacji. Na bieżąco robiony serwis olejowo filtrowy (co 10 tys km). Auto mocno doinwestowane. Technicznie w pełni sprawne. Aby doprowadzić pojazd do stanu idealnego należałoby zająć się nadwoziem (posiada wgniecenia, oznaki korozji- głownie tylna pokrywa bagażnika, przetarcia) co widać na zdjęciach. Sprzedaję ponieważ aktualnie jest mi potrzebny mniejszy pojazd. Auto do obejrzenia w Rzeszowie. Na wszelkie pytania odpowiem pod numerem telefonu
Informacje o sprzedającym
Jakub
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie