Volvo c30 d2 2011
Obecne ustawienie zbieżności
(Robione u panów z PZMOT)
Przód
-3° camber
0’ zbieżności
Tył
-1.5° camber
12’ zbieżne
Zawieszenie:
- komplet Bilstein b16 (Bilstein + sprężyny Eibach)
- hardrace - wysunięcie sworznia wahacza przód 30mm
- dystans półosiek 8mm stal nierdzewna 304
(patrz/podobnie jak w megan rs)
- tylne regulowane drążki wachacza (silver project)
- felgi aluminium borbet 8”
nowe opony semislick 235/40R17 (mieszanka medium)
- tuleja wachacza pełny poliuretan twardości 90shA
- pełna łapa silnika poliuretan 90shA
- krótsze łączniki stabilizatora przód (-30mm tyle ile obniżenia auta)
- rozporka przednią kolumn Mcpherson
Komora silnika:
- usunięty resonator z zza turbiny
- oil catchtank odpowietrzenia z odmy
Utrzymanie:
Olej wymieniany 2x rok, (motul 0W-40)
płyn ham 1x rok. (Motul RBF 660 DOT4 racing)
Wymieniony olej skrzyni
Wymieniony osprzęt silnika
( napinacze rolki paski, pompa wody, nowy płyn)
Filtr paliwa
Nowe chłodnice (intercooler + chłodnice)
Dodatki
części karoserii
(twardy semi slick 235/40R17)
+ Volvo dica klon interface do serwisowania, kodowania
Auto do wglądu i/lub przejażdżki
Zainteresowanych zapraszam na sms poprzedzający dzwonienie
Numer