1 / 25
Najważniejsze
Przebieg
198 315 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
1 560 cm3
Moc
115 KM
Opis
Volvo c30 d2 2011
Obecne ustawienie zbieżności
(Robione u panów z PZMOT w Gdańsku)
Przód
-3° camber
0’ zbieżności
Tył
-1.5° camber
12’ zbieżne
Opis charakterystyki:
Na obecnym setup’ie auto w szybkim (przetestowane do 150km/h) zakręcie zachowuje się neutralnie.
Podczas jazdy na limicie przyczepności odpuszczenie gazu / trail-breaking powoduje idealna rotacje w pierwszej fazie zakrętu, następnie dodanie gazu prostuje nam auto na wyjściu bez uślizgu przedniej osi!
W deszczu można przy mniejszych prędkościach fajnie i w miarę bezpiecznie pobawić się w countersteer wywołując nadsterowność szybkim odpuszczeniem gazu podczas skrętu
Podsumowanie
- auta pod przyczepność i precyzję
- maksymalizuje trakcję w zakręcie (duży camber, szerokie opony, sztywne zawieszenie),
- reaguje liniowo na gaz i hamulec – nie robi nagłych uślizgów,
- pozwala kierowcy atakować zakręty z dużą prędkością i pewnością
Średnie spalanie:
6.8L/100km (70% szybka jazda, 30% daily)
Dla kogo to auto?
Tanie w utrzymaniu daily, dla kierowcy który lubi ostre jazdy w zakrętach, chce mieć użyteczny i szybki diesel z niskimi kosztami
Części tanie i dostępne [ silnik PSA, tak jak HDI 1.6 | elementy zawieszenia hamulce itp. jak w Ford Focus Mk2, Mazda3 (BK) ]
Modyfikacje i specyfikacja pojazdu
Zawieszenie:
- komplet zawieszenia Bilstein b16
(amortyzator Bilstein + sprężyny Eibach)
- hardrace - wysunięcie sworznia wahacza przód 30mm
(zwiększenie camber’u i poszerzenie przedniej osi [nie dystanse pod felgę])
- dystans półosiek 8mm
stal nierdzewna 304 zrobione na tokarce
(“driveshaft spacer” stosowane w megan rs)
- tylne w pełni regulowane zawieszenie wachacza (silver project - poliuretanowe)
- felgi aluminium borbet 8”
tegoroczne opony semislick 235/40R17 (mieszanka medium)
- tuleja wachacza przód - pełny poliuretan twardości 90shA
- pełna łapa silnika poliuretan 90shA
(przenosi lepiej napęd ale też dużo wibracji do kabiny)
- krótsze łączniki stabilizatora przód (-30mm tyle ile obniżenia auta)
- rozporka przednią kolumn Mcpherson
Komora silnika:
- usunięty rezonator z zza turbiny
- oil catchtank podłączony do odmy silnika
- zestaw (klocki i tarcze) brembo w oryginalnym rozmiarze
Utrzymanie:
Olej wymieniany 2x rok, (motul 0W-40)
płyn ham 1x rok. (Motul RBF 660 DOT4 racing)
Wymieniony olej skrzyni (motul 75W-90)
Wymieniony osprzęt i rozrząd silnika
( napinacze, rolki, paski, pompa wody, komplet rozrządu , nowy płyn)
Filtr paliwa
Nowe chłodnice (intercooler + chłodnice)
Sworznie, łączniki itp wymieniane na bieżąco
Dodatki
- Alu-Felgi oryginalne Volvo z dwiema oponami letnimi - Vredestein
- klocki hamulcowe oem
- 4x mieszanka twarda, semi slick 235/40R17
- Volvo dica klon interface do serwisowania, kodowania
Auto dostępne do wglądu, przejażdżki
Auto ze mną już 5 lat
Z malkontentów:
-Brakujące elementy plastikowe z nadkola przód (przetarte były od opon)
- uszkodzony tylni zderzak
- brak ślizgów lamp (lekko luźne sa)
- brak atrapy grila zderzaka przód
- uszkodzony lakier nad tylnym nadkolem (lewa strona)
- do wymiany tylna tuleja (poliuretanowa) wachacza prawy tył
Numer
11 sierpnia 2025 14:34
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Volvo
Model pojazdu
C30
Wersja
D2
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2011
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Bartosz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie