Volvo C30 D2 - 1
Volvo C30 D2 - 2
Volvo C30 D2 - 3
Volvo C30 D2 - 4
Volvo C30 D2 - 5
Volvo C30 D2 - 6
Volvo C30 D2 - 7
Volvo C30 D2 - 8
Volvo C30 D2 - 9
Volvo C30 D2 - 10
Volvo C30 D2 - 11
Volvo C30 D2 - 12
Volvo C30 D2 - 13
Volvo C30 D2 - 14
Volvo C30 D2 - 15
Volvo C30 D2 - 16
Volvo C30 D2 - 17
Volvo C30 D2 - 18
Volvo C30 D2 - 19
Volvo C30 D2 - 20
Volvo C30 D2 - 21
Volvo C30 D2 - 22
Volvo C30 D2 - 23
Volvo C30 D2 - 24

1 / 25

Volvo C30 D2 - 1
Volvo C30 D2 - 2
Volvo C30 D2 - 3
Volvo C30 D2 - 4
Volvo C30 D2 - 5
Volvo C30 D2 - 6
Volvo C30 D2 - 7
Volvo C30 D2 - 8
Volvo C30 D2 - 9
Volvo C30 D2 - 10
Volvo C30 D2 - 11
Volvo C30 D2 - 12
Volvo C30 D2 - 13
Volvo C30 D2 - 14
Volvo C30 D2 - 15
Volvo C30 D2 - 16
Volvo C30 D2 - 17
Volvo C30 D2 - 18
Volvo C30 D2 - 19
Volvo C30 D2 - 20
Volvo C30 D2 - 21
Volvo C30 D2 - 22
Volvo C30 D2 - 23
Volvo C30 D2 - 24

Najważniejsze

Przebieg

195 933 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 560 cm3

Moc

115 KM

Opis

Volvo c30 d2 2011


Obecne ustawienie zbieżności

(Robione u panów z PZMOT w Gdańsku)

Przód

-3° camber

0’ zbieżności


Tył

-1.5° camber

12’ zbieżne


Opis charakterystyki:

Na obecnym setup’ie auto w szybkim (przetestowane do 150km/h) zakręcie zachowuje się neutralnie.

Podczas jazdy na limicie przyczepności odpuszczenie gazu / trail-breaking powoduje idealna rotacje w pierwszej fazie zakrętu, następnie dodanie gazu prostuje nam auto na wyjściu bez uślizgu przedniej osi!

W deszczu można przy mniejszych prędkościach fajnie i w miarę bezpiecznie pobawić się w countersteer wywołując nadsterowność szybkim odpuszczeniem gazu podczas skrętu

Podsumowanie
- auta pod przyczepność i precyzję

- maksymalizuje trakcję w zakręcie (duży camber, szerokie opony, sztywne zawieszenie),

- reaguje liniowo na gaz i hamulec – nie robi nagłych uślizgów,

- pozwala kierowcy atakować zakręty z dużą prędkością i pewnością


Średnie spalanie:
6.8L/100km (70% szybka jazda, 30% daily)

Dla kogo to auto?
Tanie w utrzymaniu daily, dla kierowcy który lubi ostre jazdy w zakrętach, chce mieć użyteczny i szybki diesel z niskimi kosztami
Części tanie i dostępne [ silnik PSA, tak jak HDI 1.6 | elementy zawieszenia hamulce itp. jak w Ford Focus Mk2, Mazda3 (BK) ]



Modyfikacje i specyfikacja pojazdu

Zawieszenie:

- komplet Bilstein b16 (Bilstein + sprężyny Eibach)


- hardrace - wysunięcie sworznia wahacza przód 30mm (camber i poszerzenie osi)


- dystans półosiek 8mm stal nierdzewna 304

(patrz/podobnie jak w megan rs)


- tylne regulowane drążki wachacza (silver project)


- felgi aluminium borbet 8”

nowe opony semislick 235/40R17 (mieszanka medium)


- tuleja wachacza pełny poliuretan twardości 90shA


- pełna łapa silnika poliuretan 90shA


- krótsze łączniki stabilizatora przód (-30mm tyle ile obniżenia auta)


- rozporka przednią kolumn Mcpherson


Komora silnika:

- usunięty resonator z zza turbiny


- oil catchtank za odmą silnika



Utrzymanie:

Olej wymieniany 2x rok, (motul 0W-40)

płyn ham 1x rok. (Motul RBF 660 DOT4 racing)

Wymieniony olej skrzyni

Wymieniony osprzęt silnika

( napinacze rolki paski, pompa wody, nowy płyn)

Filtr paliwa

Nowe chłodnice (intercooler + chłodnice)

Sworznie, łączniki itp wymieniane na bieżąco


Dodatki

- Alu-Felgi oryginalne Volvo z dwiema oponami letnimi - Vredestein

- różne części karoserii

- klocki hamulcowe

- amortyzatory i sprzężyny tył, łączniki stabilizatora etc.

- 4x mieszanka twarda, semi slick 235/40R17

- Volvo dica klon interface do serwisowania, kodowania


Auto do wglądu i/lub przejażdżki

Zainteresowanych zapraszam na sms poprzedzający dzwonienie

Auto cały czas w użytkowaniu, nie stoi bezczynnie :)




Auto ze mną już 5 lat, sprzedawane z powodu kupna większego auta



Z malkontentów:

-Brakujące elementy plastikowe z nadkola przód (przetarte były od opon)

- uszkodzony tylni zderzak

- brak ślizgów lamp (lekko luźne sa)

- brak atrapy zderzaka przód

- uszkodzony lakier nad tylnym nadkolem (prawa strona)



Numer

 

26 czerwca 2025 0:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volvo

Model pojazdu

C30

Wersja

D2

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2011

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store