Volvo C30 D2 - 1
Volvo C30 D2 - 2
Volvo C30 D2 - 3
Volvo C30 D2 - 4
Volvo C30 D2 - 5
Volvo C30 D2 - 6
Volvo C30 D2 - 7
Volvo C30 D2 - 8
Volvo C30 D2 - 9
Volvo C30 D2 - 10
Volvo C30 D2 - 11
Volvo C30 D2 - 12
Volvo C30 D2 - 13
Volvo C30 D2 - 14
Volvo C30 D2 - 15
Volvo C30 D2 - 16
Volvo C30 D2 - 17
Volvo C30 D2 - 18
Volvo C30 D2 - 19
Volvo C30 D2 - 20
Volvo C30 D2 - 21
Volvo C30 D2 - 22
Volvo C30 D2 - 23
Volvo C30 D2 - 24

1 / 25

Volvo C30 D2 - 1
Volvo C30 D2 - 2
Volvo C30 D2 - 3
Volvo C30 D2 - 4
Volvo C30 D2 - 5
Volvo C30 D2 - 6
Volvo C30 D2 - 7
Volvo C30 D2 - 8
Volvo C30 D2 - 9
Volvo C30 D2 - 10
Volvo C30 D2 - 11
Volvo C30 D2 - 12
Volvo C30 D2 - 13
Volvo C30 D2 - 14
Volvo C30 D2 - 15
Volvo C30 D2 - 16
Volvo C30 D2 - 17
Volvo C30 D2 - 18
Volvo C30 D2 - 19
Volvo C30 D2 - 20
Volvo C30 D2 - 21
Volvo C30 D2 - 22
Volvo C30 D2 - 23
Volvo C30 D2 - 24

Najważniejsze

Przebieg

198 315 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 560 cm3

Moc

115 KM

Opis

Volvo c30 d2 2011


Obecne ustawienie zbieżności

(Robione u panów z PZMOT w Gdańsku)

Przód

-3° camber

0’ zbieżności


Tył

-1.5° camber

12’ zbieżne


Opis charakterystyki:

Na obecnym setup’ie auto w szybkim (przetestowane do 150km/h) zakręcie zachowuje się neutralnie.

Podczas jazdy na limicie przyczepności odpuszczenie gazu / trail-breaking powoduje idealna rotacje w pierwszej fazie zakrętu, następnie dodanie gazu prostuje nam auto na wyjściu bez uślizgu przedniej osi!

W deszczu można przy mniejszych prędkościach fajnie i w miarę bezpiecznie pobawić się w countersteer wywołując nadsterowność szybkim odpuszczeniem gazu podczas skrętu

Podsumowanie
- auta pod przyczepność i precyzję

- maksymalizuje trakcję w zakręcie (duży camber, szerokie opony, sztywne zawieszenie),

- reaguje liniowo na gaz i hamulec – nie robi nagłych uślizgów,

- pozwala kierowcy atakować zakręty z dużą prędkością i pewnością


Średnie spalanie:
6.8L/100km (70% szybka jazda, 30% daily)

Dla kogo to auto?
Tanie w utrzymaniu daily, dla kierowcy który lubi ostre jazdy w zakrętach, chce mieć użyteczny i szybki diesel z niskimi kosztami
Części tanie i dostępne [ silnik PSA, tak jak HDI 1.6 | elementy zawieszenia hamulce itp. jak w Ford Focus Mk2, Mazda3 (BK) ]



Modyfikacje i specyfikacja pojazdu

Zawieszenie:

- komplet zawieszenia Bilstein b16

(amortyzator Bilstein + sprężyny Eibach)


- hardrace - wysunięcie sworznia wahacza przód 30mm

(zwiększenie camber’u i poszerzenie przedniej osi [nie dystanse pod felgę])


- dystans półosiek 8mm

stal nierdzewna 304 zrobione na tokarce

(“driveshaft spacer” stosowane w megan rs)


- tylne w pełni regulowane zawieszenie wachacza (silver project - poliuretanowe)


- felgi aluminium borbet 8”

tegoroczne opony semislick 235/40R17 (mieszanka medium)


- tuleja wachacza przód - pełny poliuretan twardości 90shA


- pełna łapa silnika poliuretan 90shA

(przenosi lepiej napęd ale też dużo wibracji do kabiny)


- krótsze łączniki stabilizatora przód (-30mm tyle ile obniżenia auta)


- rozporka przednią kolumn Mcpherson


Komora silnika:

- usunięty rezonator z zza turbiny


- oil catchtank podłączony do odmy silnika


- zestaw (klocki i tarcze) brembo w oryginalnym rozmiarze



Utrzymanie:

Olej wymieniany 2x rok, (motul 0W-40)

płyn ham 1x rok. (Motul RBF 660 DOT4 racing)

Wymieniony olej skrzyni (motul 75W-90)

Wymieniony osprzęt i rozrząd silnika

( napinacze, rolki, paski, pompa wody, komplet rozrządu , nowy płyn)

Filtr paliwa

Nowe chłodnice (intercooler + chłodnice)

Sworznie, łączniki itp wymieniane na bieżąco


Dodatki

- Alu-Felgi oryginalne Volvo z dwiema oponami letnimi - Vredestein

- klocki hamulcowe oem

- 4x mieszanka twarda, semi slick 235/40R17

- Volvo dica klon interface do serwisowania, kodowania


Auto dostępne do wglądu, przejażdżki




Auto ze mną już 5 lat



Z malkontentów:

-Brakujące elementy plastikowe z nadkola przód (przetarte były od opon)

- uszkodzony tylni zderzak

- brak ślizgów lamp (lekko luźne sa)

- brak atrapy grila zderzaka przód

- uszkodzony lakier nad tylnym nadkolem (lewa strona)

- do wymiany tylna tuleja (poliuretanowa) wachacza prawy tył



Numer

 

11 sierpnia 2025 14:34

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volvo

Model pojazdu

C30

Wersja

D2

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2011

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

11500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni