1 / 35
25 kwietnia 2024 18:41
ID: 6122398814
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolvoModel pojazdu
C70Rok produkcji
1998
Przebieg
380 786 km
Pojemność skokowa
2 319 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
240 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na przednie kołaTyp nadwozia
CoupeLiczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
SrebrnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakTuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nagłośnienia
Opis
WIĘCEJ ZDJĘĆ NA OTOMOTO
Na sprzedaż idzie te „sławne” Volvo C70 MK1 z 1998 roku, przedlift silnikiem 2.3t w wersji T5 spięty ze skrzynią automatyczną w najwyższej opcji z 3 trybami jazdy(Sport, eko, winter) oraz full opcją typu A (11 głośników z seryjnym wzmacniaczem i 2 zmieniarkami płyt, najwyższy model radia sc901, klima dwustrefowa automatyczna(nie używałem od 2 lat, pewnie do nabicia będzie), grzane skórzane fotele przód z regulacją elektryczną, tapicerka drukolorowa skórzana w rzadkim zestawieniu czarno granatowym/niebieskim, drewniane dekory, tempomat, kontrola trakcji, procesor dźwięku ProLogic od Dolby i sporo innych, po prostu full opcja)
Cena podana tak jak stoi na letnich kołach MOMO RACING RUSH 18' z oponami Imperial, spokojnie na 2 sezony. Oddam taniej na zimówkach nowych na ori felgach 17' takie jak na filmiku.
OC:19.10.2024
PT: 18.10.2024
VIN: YV1NK5306WJ005843
Mam go od ponad 3 lat, ¾ auta wymienione bez oszczędzania, na wszystko mam faktury, historia auta jest od podpisania z niemieckim salonem volvo przez niemca 44 rocznik aż po mnie dzisiaj ze wszystkimi dokumentami i fakturami za wszystko, tuvy, briefy niemieckie, co się tylko da. 3 kluczyki, 2 piloty, pełna książeczka serwisowa i instrukcja. Za mojej kadencji wymienione:
Rozrząd pełny, świece, kable zapłonowe, cewka zapłonowa, palec, przepływomierz na ori, pełna regeneracja maglownicy(ok 1800zł), drążki, końcówki, gumy, tuleje przód i tył, wahacze, amorki tył, przeguby, hamulce przód i tył razem z regeneracją zacisków, tarcze kotwiczne, olej co 10kkm na 5w40 Millers EE performance wraz ze wszystkimi filtrami jakie się da, nowa chłodnica przód podwójna łączona, przewody chłodzące do skrzyni, zbiorniczek płynu, termostat i pewnie wiele innych o których teraz nie pamiętam.
Dołożyłem zegary monitorujące parametry samochodu. Doładowanie turbo, temp oleju i temp chłodziwa na wyjściu. Auto posiada cały przód ABM importowany ze Szwecji. Lampy przód soczewka ABM BLACK, kierunki ABM BLACK i kierunki boczne. Ori posiadam i dodaje do auta. Silnik jest po ogólnej rewizji, zawieszenie ostatnio to samo, auto można powiedzieć „wsiadasz i jedziesz”. Na dniach dostanie nowe hamulce(właśnie dzisiaj 13,04 się to stało), polerke niektórych miejsc, na których widać, że były poprawki robione, zaślepkę haka i ogólne poprawki.
Auto nie jest idealne, ma 26 lat, nawet ja po tym czasie byłem w średnim stanie a co dopiero kawałek blachy na kołach. Głównie do poprawki są kwestie wizualne/lakiernicze/blacharkie, jak zwał tak zwał. Tu wgniotka, tu rdzawka, tu odpryski, nie chciałem tego robić bo nie zrobię tego dobrze a później ktoś zarzuci mi, że bity i składany z 4 dlatego zostawione, wszystko widać na zdjęciach. Nie mam nic do ukrycia. Chce go sprzedać a nie sprzedawać.
Z głównych minusów co widać na zdjęciach i tych co nie widać:
Rdza na końcówce błotnika/łączeniu progów z obu stron, nic strasznego, jak ktoś się zna to do ogarnięcia w 2h(standardowe miejsce tych aut), rdza wzdłuż uszczelki górnej szyby(Każde C70 albo to miało już robione albo dopiero będzie miało, wada fabryczna modelu), odpryski na zderzaku po parkingówce(chłop cofnął mi w auto hakiem, stąd też aktualnie brak zaślepki na hak, mam ze sobą ale nie trzyma się), wyłamany zatrzask kierunku ABM(ori mam przy sobie, stało się to też wtedy co ww), odstający panel z napisem C70(Wyłamane zatrzaski, też klasyczek tych aut), od 3 lat jak go mam rzuci losowo raz na parę dni obrotami na postoju jakby go podlało paliwem albo coś na pół sekundy i wróci do normy, wymieniłem masę rzeczy, dalej to robi, nie wpływa na jazde, nie gaśnie ani nic, pęknięty dekor obok lewarka skrzyni, popękana deska pod szybą od środka(klasyczna usterka w tym aucie po takim czasie), lekko wgniecone drzwi pasażera, do wyciągnięcia bez malowania, nic nie uszkodzone, wszystko działa jak należy.
Jest to ten „sławny” egzemplarz z yt(gdzie widać go dokładnie z każdej możliwej strony, lekko nieaktualne jest to co tam mówię ale załączam dla ciekawskich https://www.youtube.com/watch?v=i9V426sedaE) oraz ten co przyczynił się do powstania dokładek MaxtonDesign(https://maxtondesign.pl/pol_m_Nasza-Oferta_Volvo_C70_Mk1-1997-2005-9941.html) więc troszkę historii za nim jest. Auto budowane pod siebie, spoty i zloty, nie było upalane czy katowane, zwykłe daily co ma dojechać gdzie potrzebuje. Wszystkie naprawy, mody, pierdoły robione w warsztacie AdrenalineGarage więc nie było januszowania ani robienia na odwal się.
Do obejrzenia w Rzeszowie po wcześniejszym kontakcie najlepiej sms
Informacje o sprzedającym
Wojciech
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie