Dzień dobry, po 5 latach rozważam sprzedaż mojego prywatnego auta. Rozważę też zamianę na Jaguara XF lub coś z Lexusa z dopłatą w obie strony.
Auto odbiega od seryjnego – zmiany wprowadzałem stopniowo, dostosowując je pod siebie. Zawieszenie to gwintowane BC Racing (topowa półka, niedostępne dla tego modelu), regulowane pod kątem wysokości i twardości – obecnie ustawione na hard. Samochód świetnie sprawdza się w zakrętach, a jednocześnie pozostaje wygodny i rodzinny. Wyglądem naprawdę zwraca na siebie uwagę.
Posiada 19" felgi i opony z 2022 roku (letnie 245/35), oryginalne 16" zimowe w komplecie. Wszystkie szyby (oprócz czołowej) przyciemnione, na przedniej pasek przeciwsłoneczny. Wydech zrobiony indywidualnie – od turbo po końcówki, na trzech tłumikach ze stali nierdzewnej, brzmi świetnie. Oryginalny wydech dołączam.
Sterownik silnika po korekcie w Antwerpii – przed mapą 199 KM, po mapie bezpieczne 240 KM, wszystko potwierdzone wykresami z hamowni. Dodany delikatny popcorn, fajny dodatkowy bajer który w niczym nie przeszkadza.
Z zewnątrz: ducktail z Łotwy, korekta lakieru i powłoka ochronna powtarzana co roku, zderzaki polakierowane na nowo, przód poliftowy, Wnętrze zadbane, fotele bez przetarć, kierownica z S60 R-Design, multifunkcja działa.cała reszta auta jest w oryginale i bez grama rdzy. zapraszam z miernikiem. Na całym aucie znajdują się dwie wgniotki bardzo mało widoczne, jak najbardziej do usunięcia bez ingerencji w lakier.
Mechanicznie w auto nie wkładałem żadnych zamienników, tylko oryginalne części: cewki 5szt, świece, sonda lambda, przepływomierz, poduszki silnika (4 szt.), jedna dołożona w oryginalne mocowanie, nowe sprzęgło z dwumasą, półośki, rozrząd (5 tys. km temu) wraz z uszczelniaczami,trzy zupełnie nowe chłodnice (woda, klima, intercooler), nowa szyba przednia ze względu na fabryczną wadę (odkleiła się), klima nabita i odgrzybiona, nowe hamulce przód, linki ręcznego i maski. Serwis gazu i oleju co 10 tys. km (MOTUL 5W/30), benzynę tankuje tylko 98 (E5), gaz używany tylko latem, ewentualnie zimą w dłuższej trasie.
Wady: jedna felga do prostowania bądź wyważenia, mikrostyk klapy bagażnika do wymiany (działa z pilota oraz przycisku).
Dodatki: welurowe dywaniki z żółtym przeszyciem, zestaw gumowych na zimę. Auto garażowane przez cały okres który jest ze mną.
Wyposażenie m.in.: skrętne bixenony(światła podążają wraz z ruchem kierownicy), elektrycznie składane lusterka, czujniki parkowania, grzane fotele (przód i tył), automatyczne światła, czujnik deszczu, bluetooth, tempomat, isofix, komputer pokładowy, klimatyzacja dwustrefowa, czujnik jakości powietrza.
Auto bez wkładu, gotowe do jazdy. Chętnie odpowiem na pytania. Cena do lekkiej negocjacji, jeśli się nie sprzeda zostaje ze mną na kolejne lata.