1 / 18
20 maja 2024 0:47
ID: 6123733518
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolvoModel pojazdu
V70Wersja
2.4 MomentumGeneracja
II (1999-2007)Rok produkcji
2006
Przebieg
315 425 km
Pojemność skokowa
2 435 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPGMoc
170 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
12 l/100km
Typ nadwozia
KombiLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
SzaryRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
SzwecjaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Radio
Opis
Proszę czytać opis do końca.
Sam kilka razy w życiu miałem złe doświadczenia z zakupem samochodu. 12 lat pracuje w ASO, i widziałem dużo. Chcę być uczciwy i spać spokojnie w nocy. Chcę, aby kupujący był zadowolony i mógł cieszyć się swoim nowym autem, a nie po dwóch dniach odnajdywał "skarby". Chce sprzedać tak jakbym sam chciał kupić.
Do sprzedania mam Volvo V70 drugiej generacji z roku 2006, sprowadzone ze Szwecji.
Samochód był regularnie serwisowany i znajduje się w ciągłej eksploatacji. Posiadam kompletną historię serwisową ze Szwecji udokumentowaną wpisami w książce gwarancyjnej, fakturami i rachunkami. W komplecie jest cały zestaw dokumentów, włączając teczkę wydaną razem z samochodem w salonie, instrukcję, itp. (w języku szwedzkim).
Ostatni wpis w książce serwisowej przed sprowadzeniem datuje się na 2019-04-04, przy przebiegu 236 579 km. Samochód został sprowadzony w październiku 2021 roku z przebiegiem 257 835 km.
Do wglądu mam wykupiony raport auto DNA.
Tuż po sprowadzeniu samochód przeszedł serwis (faktura dostępna) obejmujący:
wymianę tulei wahaczy,
wymianę osłon przegubów,
wymianę mocowań amortyzatorów przodu,
wymianę przewodów hamulcowych elastycznych przodu,
wymianę tarcz hamulcowych,
wymianę stabilizatora,
wymianę czujnika położenia koła kierownicy,
wymianę silnika wycieraczki,
serwis geometrii.
W kwietniu 2022 roku przeprowadzony został serwis silnika, obejmujący m.in. wymianę panewek. Istnieje dużo pozycji na fakturze, by je wszystkie tutaj wymieniać.
W początkach tego roku zostały wymienione zaciski przodu wraz z nowymi klockami (nowe zaciski, nie regeneracja), oraz osłony przegubów półosi lewej, a w marcu zaciski i klocki tylnej osi.
W czasie eksploatacji zostały również wymienione:
komplet amortyzatorów przód i tył,
łożyska przód,
łączniki stabilizatora przodu
(to wykonane zostało we własnym zakresie, posiadam zdjęcia).
W sierpniu samochód był zaangażowany w kolizję. Uszkodzone zostały zderzak, lewy reflektor oraz lewy błotnik przód. Szkoda została naprawiona przez Ford PGD Wrocław (wybrany przez ubezpieczyciela). Błotnik został ponownie polakierowany, a zderzak i lampa są nowe.
Olej regularnie był wymieniany co 8-12 tys. km; ostatnia wymiana miała miejsce 27.04.2024 r. (przebieg zapisany na kartce w aucie).
Po zakupie samochodu zamontowałem instalację LPG marki STAG, w polecanym serwisie we Wrocławiu, gdzie instalacja była serwisowana co około 10 tys. km. Instalacja ma dwa lata i została skalibrowana na dotrysk benzyny (około 10% benzyny do 90% LPG).
Samochód mechanicznie sprawuje się bardzo dobrze, w zawieszeniu nie występują żadne odgłosy. Do zrobienia w najbliższym czasie jest rozrząd.
Silnik ma niewielki wyciek/zapocenie z czujnika położenia wału. Nie miałem jeszcze okazji wymienić uszczelki, ponieważ znajduje się ona pod kolektorem dolotowym, który trzeba zdemontować.
Po zdarzeniu z gryzoniem na drodze (kuna, jeż... nie widziałem, było ciemno) lekko jest zakrzywiona chłodnica klimatyzacji, ale nadal jest szczelna, a klimatyzacja działa.
Stan blacharski, jak na ten wiek, jest dobry. Do poprawy jest lewy błotnik tył, gdzie w własnym zakresie usuwałem rdzę na początku 2023 r. oraz prawe tylne drzwi, które są wgniecione po kontakcie z odbojem latarni na parkingu.
Samochód, moim zdaniem, źle reaguje na tankowanie benzyny 95 E10 (staram się tankować 98 E5). Po zalaniu eko-benzyną i przejechaniu 30-50 km czasami pojawia się błąd silnika, który gaśnie po kolejnych 30-50 km i nie powraca aż do ponownego tankowania. Czasem reaguje w ten sam sposób na zmianę stacji LPG.
Poza powyższymi objawami, auto zachowuje się normalnie, nie traci mocy ani nie szarpie. Mechanik zalecił wymianę sondy Lambda, którą również mam dołączoną do auta.
Przy pełnej butli LPG (koszt około 135-140 zł) zasięg wynosi około 400-420 km. Zbiornik mieści około 45 litrów, co daje spalanie LPG na poziomie 11,25 l/km.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszam do kontaktu telefonicznego. Zachęcam również do oględzin samochodu, który można zobaczyć w Chrząstawie lub na Bielanach Wrocławskich. Wszystko pokażę, objaśnię i opowiem.
P.S. Cena do rozsądniej negocjacji.
Informacje o sprzedającym
Kamil
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie