Volvo xc60 T5 AWD 4x4 Inscription
OC do 04.03.2026 r.
PT do 29.04.2026 r.
Produkcja 05.2017 r.
Import własny z USA. Sprowadzony praktycznie bez uszkodzeń. Nie naprawiany blacharsko. W USA wymieniono prawą przednią lampę.
Szykowany pod siebie, lecz żona stwierdziła, że jednak woli dla siebie mniejsze auto na miasto.
Opony wielosezonowe Falken wildpeak A/T trail rok 2023 stan idealny
Nowy akumulator Jenox EFB (luty 2025)
Hamulce przód nowe, tył 70 %
Nowy rozrząd, pompa wody, czujnik wałka rozrządu,
Nowe świece zapłonowe
Wymieniony płyn w chłodnicy
Wyregulowane luzy zaworowe
Nowy olej Motul 0w20 + filtr oleju
Silnik suchy, bez wycieków (zdjęcie bez osłony - obecnie jest założona)
Auto jest bardzo bogato wyposażone - wersja Inscription
skórzana tapicerka
system bezkluczykowy keyless
elektryczne fotele pamięć 3 ustawień foteli
elektryczna regulacja podparcia pod lędzwie
podgrzewane fotele reflektory xenonowe
elektrycznie otwierana tylna klapa z pilota
radary antykolizyjne - sygnał przy cofaniu
kamera cofania skrętne linie
czujniki parkowania przód i tył
tempomat
system start stop
czujniki martwego pola BLIS
szyberdach panoramiczny otwierany elektrycznie z roletą
felgi aluminiowe
elektryczne wszystkie szyby i lusterka
klimatronik dwustrefowy
Bluetooth zestaw głośnomówiący
WiFi
Pilot do bramy z 3 pamięciami
USB
Automatycznie skladane tylne zagłówki
ISOFIX
Wielofunkcyjna kierownica
Światła do jazdy dziennej LED
Elektroniczna kontrola ciśnienia w oponach
Elektryczny hamulec postojowy
Poduszki powietrzne
i wiele innych...
Do poprawy zostało (nie zrobione ze wzgledu na decyzję o sprzedaży auta):
Pęknięta szyba szyberdachu - szyba fabrycznie pokryta folią, nie cieknie, szyberdach działa.
Rysa na masce pojazdu (uszkodzenie w USA)
Do wyczyszczenia odciśnięte opony na tylnej kanapie - powstało podczas transportu.
Do wymiany zostało koło zmiennych faz rozrządu wydechowe (stwierdzone przez serwis Volvo) silnik odpala zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Auto normalnie jeździ. Nie szarpie, nie faluje. Pojawią się błąd wg serwisu w zwiazku z luzem na kole zmiennych faz i zbyt dużą korektą od standardowych wartości - koszt ok 2 tyś.
Cena do negocjacji.