Witam. Do sprzedania moje Volvo XC60 w wersji Summum. Auto bardzo, ale to bardzo zadbane, coś dla wybrednego wymagającego klienta. Od samego początku auto bardzo poszanowane, garażowane i dodatkowo z warstwą ceramiczną na prześlicznym czarnym lakierze. Ceramika sprawia, że ten czarny kolor jest bardzo głęboki - po prostu piękny. Dodatkowo - co rzadko się zdarza - ani jednej wgniotki parkingowej.
To że auto było cały czas garażowane ma również wpływ na wnętrze. Czarne skóry są w wyśmienitej kondycji, bez najmniejszych śladów przetarć czy jakiś innych wad - tapicerka jak nowa. Gdyby nie wskazanie licznika śmiało można by powiedzieć, że auto ma przejechane 20 a nie 120 tys. km.
Silnik to mocna, a zarazem oszczędna (jedna z najlepszych) jednostka napędowa Volvo. Czuć 190 koni, które drzemią w tym silniku i w połączeniu ze 8 stopniową automatyczną skrzynią biegów sprawiają, że jazda jest na prawdę bardzo przyjemna. W ustawieniach skrzyni jest też opcja sport gdzie auto nabiera zadziornej charakterystyki.
Wspomnę także o doskonałym wyciszeniu tego samochodu. Na autostradzie przy szybkości 130 km/h obroty silnika to 1900 obr./min. i jest on niesłyszalny. Przy tak doskonałych parametrach samochód spełnia normę EURO 6 co sprawia, że nie musimy obawiać się wjazdu do przyszłych stref czystego powietrza.
Z wyposażenia auto ma wiele bajerów, których w szczegółach nie będę teraz tutaj wymieniał. Osoby zainteresowane odsyłam do specyfikacji fabrycznej Volvo - wersja Summum. Wspomnę tylko o skrętnych reflektorach, podgrzewanej przedniej szybie, podświetlaniu pedałów, kamerze i czujnikach parkowania, ogrzewaniu przednich foteli, elektrycznej regulacji fotela kierowcy z trzema pamięciami i wielu, wielu innych funkcjach.
Serwisowo auto od początku do dnia dzisiejszego serwisowane w ASO Volvo. Nie wymaga na chwilę obecną żadnego wkładu finansowego. Po prostu wsiadać i jeździć. W październiku ubiegłego roku wymieniony olej w automatycznej skrzyni biegów wraz z filtrami, wymiana płynu hamulcowego, sprawdzenie płynu chłodzącego. W marcu tego roku przegląd z wymianą oleju, sprawdzeniem zbieżności, aktualizacja oprogramowania no i wymagany przegląd techniczny - oczywiście pozytywny. Zgodnie z opinią serwisu - bardzo dobrze utrzymany egzemplarz bez wskazanych żadnych elementów do naprawy czy też wymiany. Można sprawdzić w każdym serwisie Volvo, a ja konkretnie korzystam z ASO Volvo KARLIK w Poznaniu.
Dla tych którzy, zastanawiają się nad wyborem między tą wersją z 2017 roku, a wersją po liftingu poniżej opinia ze strony internetowej klubu Volvo.
"Modele z 2016 i 2017 roku oznaczały ostatnią prostą pierwszej generacji XC60. W tym momencie Volvo rozwiązało wiele problemów, z którymi borykały się wcześniejsze modele. Oba lata charakteryzują się wyrafinowanym wnętrzem, responsywnym prowadzeniem i mniejszą liczbą problemów zgłaszanych przez klientów.
Roczniki 2019-2020 Volvo XC60 są częściej zgłaszane jako problematyczne ze względu na awarie pompy paliwa i hamulca ręcznego. Również druga generacja modelu (od 2017 roku) może mieć problemy z elektroniką.
Dobrze utrzymany XC60 z 2017 r. może być lepszą ofertą niż zaniedbany model z 2020 r. Przebieg, historia serwisowania i ogólny stan odgrywają główną rolę w długoterminowej satysfakcji"
"Dobrze utrzymany" - a ten mój właśnie taki jest. Mogę nawet napisać bardzo dobrze, albo nawet wzorowo.
Auto w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej niż na zamieszczonych zdjęciach.
Dla zdecydowanych dodatkowo komplet kół z zimowymi oponami na aluminiowych felgach Volvo i oryginalne gumowe dywaniki Volvo na okres zimowy.
Zapraszam do oglądania i zakupu.