Jeśli poszukujesz samochodu, który zapewni Ci bezpieczeństwo, niezawodność, komfort oraz niewiarygodną dynamikę przy zachowaniu rozsądnego spalania, to to auto spełni Twoje oczekiwania. Ludzie mówią, że na ulicach jest wiele XC60, ale to jest najładniejsze z nich. Auto z końca produkcji wersji z systemem pokładowym opartym na niezawodnym SENSUS-ie, a nie problematycznym Android Auto. Jeżeli jesteś już zdecydowana/y na XC60 ale zastanawiasz się nad wersją silnikową to zapraszam na jazdę testową, inne wersje przestaną być alternatywą :)
Samochód był regularnie serwisowany w ASO, z wymianą oleju silnikowego co około 10 tysięcy kilometrów, oleju w ERAD co 30 tys. i oleju w skrzyni po 60 tys. Możesz być pewien, że kupujesz pojazd, który Cię nie zawiedzie, niezależnie od tego, czy planujesz krótką trasę po mieście, czy długą podróż po Europie.
Auto z podwójnym sercem, sprawdzona 2-litrowa jednostka o mocy 317 KM (turbina plus kompresor) i elektryczna o mocy 87 KM sprawiają, że auto osiąga 100 km/h w 5,3 sekundy.
Wyposażenie, które najbardziej lubimy w tym aucie:
- Elektryczne webasto/klimatyzacja (sterowane z aplikacji). Wystarczy kliknąć w aplikacji i zimą, po spacerze w górach, wsiadasz do cieplutkiego auta z odmrożonymi szybami, nagrzanymi fotelami i kierownicą, a latem wracając z plaży, wsiadasz z ulgą do schłodzonego auta.
- Światła Full LED Active High Beam Control - w nocy jedziesz prawie cały czas "na długich", bo reflektory wycinają z wiązki światła samochody przed Tobą. Nie zaskoczy Cię żaden jelonek wbiegający na jezdnię z pola ani pieszy bez odblasków.
- 15-głośnikowy system audio Premium Sound Bowers & Wilkins - z brzmieniem tak dobrym, że to będzie Twoje ulubione miejsce do słuchania muzyki. Znajomi twierdzą, że to najlepsze nagłośnienie samochodowe, jakiego doświadczyli w życiu.
- Fotele przednie z m.in. 4-stopniową regulacją odcinka lędźwiowego, wentylowane i grzane. Tak wygodne, że nawet z zaawansowaną PESELozą, wsiadasz do auta rano, przejeżdżasz 1200 km i wieczorem masz siłę iść na imprezę bez bolącego kręgosłupa. Dodatkowo przed fotelem pasażera jest dodatkowa "półka na stopy", która pozwala wyciągnąć na prosto nogi, nawet jeśli masz 195 cm wzrostu.
Poza masażem w fotelach i podgrzewaniem przedniej szyby w aucie są wszystkie możliwe dostępne opcje. Także BLIS, który ze względu na restrykcje był bardzo często niedostępny w tamtym czasie. Wgrany Polestar. Zamontowany (w ASO) oryginalny, półautomatyczny hak z opcją FIX4BIKE.
Pełna specyfikacja na zdjęciach.
Auto jak na taką moc zachowuje rozsądne spalanie. Nasza średnia z ponad 70 000 km to 9,6 l/100 km. Zasięg w trybie w pełni elektrycznym PURE do 50 km.
Samochód odkupiony z przebiegiem 3000 km od dealera EUROSERVICE - Płowiecka, gdzie był samochodem DEMO, później używany tylko przez nas, teraz po gruntownym czyszczeniu stoi na parkingu i czeka na nowego właściciela.
Gwarancja do 2026-07-07.
Auto sprzedajemy, ponieważ potrzebujemy większego auta.
Samochód bezwypadkowy. Wymieniana była szyba tylnej klapy - uderzyła w pręt w suficie przy otwieraniu bagażnika w garażu podziemnym i przednia szyba - od uderzenia kamienia. Obie szyby wymienione na oryginalne w ASO.
Zapraszam do obejrzenia i na jazdy testowe w Warszawie w okolicach ulicy Magazynowej. Na życzenie możemy też podjechać na sprawdzenie do wybranego warsztatu.
Faktura VAT 23%.
Dla zdecydowanych kupujących dodajemy:
* Oryginalne belki dachowe
* Wideorejestrator Garmin Dash Cam 57
* Dodatkowy Kabel Green Cell do ładowania samochodów elektrycznych 32A, 22KW, 5m
* Siatka/przegroda bagażnika