Auto posiadam od 2020 roku, jestem drugim właścicielem, kupiłem je z przebiegiem niecałe 100kkm, teraz ma 167kkm.
Volvo pochodzi z polskiego salonu i od początku jest serwisowane w ASO Karlik Poznań.
Oprócz wgranego w ASO polestara (220KM i szybsza praca skrzyni) i przyciemnionych tylnych szyb auto nie ma żadnych modyfikacji.
Silnik to stary, dobry 5-cylindrowy diesel, (bez ad-blue) z klasyczną 6-biegową skrzynią i napędem na 4 koła Haldex.
W zeszłym roku kupiłem nowe auto, a XC60 teraz więcej stoi niż jeździ.
Auto było używane w trasach, turbina zawsze chłodzona przed zgaszeniem, olej wymieniany co 15kkm (motul), start/stop wyłączany odruchowo. Brak jakichkolwiek napraw blacharskich, na tylej listwie w bagażniku jest jeszcze fabryczna folia zabezpieczająca.
Auto ma też niestety wady:
- Ma delikatnie pękniętą dokładkę zderzaka przedniego.
- Była wymieniana szyba czołowa po kamieniu (mam zdjęcia).
- lakierowi przydałoby się odświeżenie, ale nie ma głębszych rys, ani ognisk korozji.
Auto ma sporo przydatnego wyposażenia, które jest oczywiście sprawne. M. in. "bezkluczykowe" zamykanie, otwieranie i uruchamianie auta, kamera cofania, zegary TFT, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele z przodu (obydwa), elektrycznie podgrzewana szyba, elektrycznie otwierana klapa, skrętne xenony, tempomat, asystent zjazdu. Dodatkowa półka w bagażniku
Są dywaniki gumowe na zimę i materiałowe na lato. Dwa kluczyki, jeden jeszcze nieużywany.
Na auto wystawiam fakturę VAT.
Volvo jest do obejrzenia w Radzewie (62-035).
Auto można sprawdzić w dowolnym warsztacie.