1 / 29
22 kwietnia 2024 9:55
ID: 6122590112
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolvoModel pojazdu
XC 70Rok produkcji
2002
Przebieg
310 000 km
Pojemność skokowa
2 401 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
163 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaTyp nadwozia
KombiLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
Inny kolorRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
HolandiaZarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nagłośnienia
Opis
➡️ Wyposażenie:
- Aluminiowe felgi z rocznymi oponami zimowymi Bridgestone Blizzak LM005
- Aluminiowe felgi z oponami letnimi (opony zużyte, raczej już do wymiany)
- fotel kierowcy elektryczny z pamięcią
- brak DPF
- elektryczne szyby i lusterka
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- Isofix do fotelika dla dziecka
- składana kratka w przestrzeni bagażowej
- klimatyzacja dwustrefowa automatyczna
- tempomat
- automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu
- wycieraczki przednich reflektorów (nie trzeba myć reflektorów na trasie, extra sprawa)
- czujniki parkowania przód i tył
- klimatyzowany schowek
- moduł bluetooth z zestawem głośnomówiącym (WEFA)
- sterowanie radiem i telefonem z kierownicy
- uchwyt na telefon wkładany zamiast kasety do radia
- ogrzewanie foteli (prawy aktualnie nie działa)
- czujniki ciśnienia powietrza w kołach
- ładowarka indukcyjna do telefonu
- rejestrator jazdy
- hak
- dodatkowa wykładzina gumowa w bagażniku
- relingi i bagażnik dachowy
- uchwyt na kubek zamiast modułu telefonu (Moduł dorzucam gratis, jak ktoś chce przywrócić stan fabryczny)
- jasne skóry
- przyciemniane szyby z tyłu
- otwieranie bagażnika od środka (idealne do spania)
- podłoga bagażnika/fotele rozkładają się na płasko (do spania)
➡️ Powody sprzedaży są trzy:
1. Pracuję stacjonarnie 3,5km od domu. Nie jest to optymalna trasa dla dużego i ciężkiego diesla, który drzemie pod maską pojazdu.
2. Straciłem już cierpliwość do mechaników zajmujących się Volvo w Trójmieście (Pruszcz Gdański, Marszałek itd.).
3. Czuję, że jest to czas na przesiadkę na coś elektrycznego (dla amatorów dużego zasięgu informuję, że mam jeszcze Fiata Ducato o zasięgu prawie 1000km)
➡️ Volvo XC 70 rozpoczęło 22 rok życia. Gdy kupiłem go w sierpniu 2018 roku od przeuroczego małżeństwa spod Bydgoszczy, miał na liczniku 217 000. Czy to prawdziwy przebieg - trudno stwierdzić. Obstawiam, że można dodać 100k, ale w przypadku tego modelu i silnika D5 (bez DPF) o pojemności 2,4D i mocy 163KM to nic nie zmienia. Dziś przebieg wynosi 310 000km, czyli jeździłem nim średnio około 18 000 rocznie. Ani dużo ani mało. Ten samochód w wielu aspektach jest perfekcyjny. Wszelkie guziki są dokładnie tam gdzie ich szukamy. Stacyjka jest podświetlona, więc wieczorem wiadomo gdzie włożyć kluczyk. Podgrzewany fotel działa na zasadzie termostatu, a nie mocy, więc nigdy nie ma sytuacji, że pali w 4 litery jak to ma. miejsce np. w VW. Lusterka są perfekcyjnie zaokrąglone dzięki czemu mamy brak martwego pola po bokach pojazdu. Jest to pierwszy samochód w którym od klimatyzacji nie boli mnie głowa, a temperaturę się ustawia raz, bo cyrkulacja powietrza jest perfekcyjna. Automatyczna 5 biegowa skrzynia biegów działa bez zarzutu, a napęd przenoszony na wszystkie 4 koła za pomocą urządzenia o nazwie Haldex to jakiś cud techniki. Nie czuć momentu w którym się załącza, nie sprawia żadnych kłopotów, po prostu działa. Zdażyło się kilka razy wyciągać inny samochód z oblodzonej drogi czy rowu. Największym wyczynem było wyciągnięcie VW T4 Westfalia z podmokłego pola. Nie spodziewałem się, że Volvo samo przejedzie przez tą łąkę, a jednak nawet z T4 na holu dało radę.
Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze dojechał do celu. Raz tylko podczas jazdy po podlaskich bezdrożach urwała się rolka od paska klinowego, ale i to nie przeszkodziło w dalszej jeździe. Przestała wtedy na chwilę działać klimatyzacja, wspomaganie i ładowanie akumulatora. Dojechałem do warsztatu, zamówiliśmy rolkę (100zł) i na drugi dzień samochód był gotowy do dalszej jazdy.
➡️ Jeśli chodzi o rzeczy "do zrobienia":
- Stabilizator tylny - trzeba wstawić, albo olać i jeździć bez niego jak ja przez ostatni rok (dwa razy przeszedł bez niego przegląd).
- Na przeglądzie zrobionym w grudniu 2023 wyszło, że do wymiany jest drążek lewy oraz końcówka drążka lewego
- Jak jest zimniej to chyba bendix rozrusznika czasem się zacina i trzeba zakręcić drugi raz. Nigdy się nie zdarzyło, żeby nie odpalił.
- Klapka paliwa (sprężynka dociskająca klapkę się urwała i teraz czasem na zakręcie w lewo widać w lusterku jak klapka się otwiera na chwilę)
- Ogrzewanie fotela prawego (może wystarczy wymienić moduł, który dodaję w gratisie. A może trzeba wymienić drut grzejący. Nie wiem, nie zależało mi na tym bo używam lewego fotela)
- skóry na siedziskach noszą ślady użytkowania. Na niektórych siedziskach rozerwały się nitki (żeby to naprawić trzeba poświęcić jeden wieczór z igłą i grubą nicią)
- Oryginalny dogrzewacz Webasto nie działa (kilka lat temu przestał działać - diagnoza była taka, że nie opłaca się robić)
- Któraś z rolek na pasku klinowym trochę huczy na łożysku. Możnaby wymienić zanim się zatrze i odpadnie. (wtedy też nic wielkiego się nie stanie, ale lepiej to zrobić za wczasu)
- zbity klosz reflektora "świateł dziennych", które są w miejscu halogenów
- Jest czas na serwis olejowy po roku (Olej w silniku i filtry [paliwa, oleju, kabinowy] wymienione przy przebiegu 303 700, olej w skrzyni był wymieniany przy przebiegu 264 000, więc można albo teraz albo dopiero przy następnym serwisie filtrowo-olejowym)
- kilka dni temu jeden z potencjalnych kupców zamówił ekspertyzę w warsztacie i wyszło, że trochę szumi łożysko tylnego koła, oraz że delikatnie kapie olej z przekładni kątowej (rok temu to robiłem w Pruszczu, ale wiadomo...)
➡️ Sprzedaję na fakturę VAT - Cena 20 000 PLN brutto.
➡️ Ewentualna zamiana (oczywiście z dopłatą z mojej strony) na elektryka typu Kia Soul EV
Zainteresowanym mogę wysłać wszystkie faktury i pełną historię napraw, którą prowadziłem skrupulatnie niczym emeryt trzymający Fiata Pandę w garażu. Jak ktoś chce posprawdzać historię, wyposażenie i cokolwiek da się odczytać z nr VIN -> YV1SZ793731106608
Informacje o sprzedającym
Rafał
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie