Warszawa Inny - 1
Warszawa Inny - 2
Warszawa Inny - 3
Warszawa Inny - 4
Warszawa Inny - 5
Warszawa Inny - 6
Warszawa Inny - 7
Warszawa Inny - 8
Warszawa Inny - 9
Warszawa Inny - 10
Warszawa Inny - 11
Warszawa Inny - 12

1 / 13

Warszawa Inny - 1
Warszawa Inny - 2
Warszawa Inny - 3
Warszawa Inny - 4
Warszawa Inny - 5
Warszawa Inny - 6
Warszawa Inny - 7
Warszawa Inny - 8
Warszawa Inny - 9
Warszawa Inny - 10
Warszawa Inny - 11
Warszawa Inny - 12

Najważniejsze

Przebieg

50 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 400 cm3

Moc

104 KM

Opis

Przedmiotem mojego ogłoszenia jest samochód, który został przeze mnie nabyty formalnie od kolegi w 2022 r., lecz faktycznie użytkuję go już od 2020 r.


Polonez wyjechał z fabryki z silnikiem ROVERA 1,4 16v. Został wyposażony w alufelgi, „pompowane” fotele Inter Groclin oraz hamulce LUCAS.


Obecnie na liczniku widnieje przebieg ok. 50 000 km. Nie wiem czy jest to przebieg oryginalny, ale z historii CEPIK nie wynika, ażeby mogłoby być inaczej.


Polonez nie jest w stanie kolekcjonerskim, gdyż przez te wszystkie lata nie obyło się bez lakierowania czy też drobnych napraw blacharskich, ale nie jest to egzemplarz pordzewiały i „ulepiony ze szpachli”. Powłoka lakiernicza - aby była idealna jest z całą pewnością do renowacji, ale jak na auto 30 letnie samochód prezentuje się naprawdę dobrze. Wnętrze jest też przyzwoite.


Mechanicznie, samochód jest w pełni sprawny i nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego.


Hamulce – w zeszłym roku zostały wymienione tarcze i klocki hamulcowe z przodu, a także zostały zregenerowane zaciski (tłoczki, uszczelniacze, prowadnice, ogólne czyszczenie). Z tyłu zostały zmieniane bębny hamulcowe, szczęki, rozpieraki, cylinderki oraz linka hamulca ręcznego. Zmienione zostały (na oryginalne) przewody hamulcowe twarde (na moście), oraz przewody elastyczne. Samochód hamuje naprawdę dobrze.


Most i przeniesienie napędu – most nie wyje, nie huczy, zostały wymienione łożyska na prawej półosi oraz olej. Został zregenerowany wał napędowy.


Układ kierowniczy i zawieszenie - 2 lata temu została wymieniona na nową ze starych zapasów przekładnia kierownicza, został zamontowany oryginalny ułożyskowany wspornik drążków. Układ kierowniczy nie ma żadnych luzów. Została ustawiona również zbieżność. Z przodu zostały zamontowane przez poprzedniego właściciela sprężyny, resory i amortyzatory z Poloneza trucka.

Silnik i skrzynia biegów – 1,5 roku temu zostało wymienione kompletne oryginalne sprzęgło firmy VALEO, uszczelniacz wału, rozrząd wraz z pompą wody oraz uszczelniacze wałków rozrządu. W skrzyni został zmieniony olej. Został zregenerowany alternator (bez piaskowania – wymienione łożyska, mostek, regulator napięcia, komutator). W kwietniu tego roku został wymieniony akumulator, świece zapłonowe, olej i filtr. Silnik pracuje równo i generuje dobrą moc. Jest bardzo cichy i nie przegrzewa się.


Z całą pewnością o czymś zapomniałem. Faktyczny stan wizualny samochodu przedstawiają zdjęcia.


Poloneza sprzedaję, gdyż mam jeszcze kilka innych samochodów (również innego poloneza), a zwyczajnie brakuje mi czasu na to, abym mógł każdemu poświęcić tyle samo uwagi.


Zastrzegam, iż nie interesują mnie oferty typu „proponuję 5 000 zł i zabieram”. Nie preferuję również SMS-owania, czy też pisania e-maili.

 

25 maja 2025 1:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Warszawa

Model pojazdu

Inny

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1995

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store