Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 1
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 2
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 3
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 4
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 5
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 6
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 7
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 8

1 / 8

Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 1
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 2
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 3
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 4
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 5
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 6
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 7
Volvo FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3 - 8

Najważniejsze

Przebieg

50 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Pojemność skokowa

12 777 cm3

Moc

500 KM

Opis

Fabrycznie Nowe VOLVO FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3


Podwozie: Volvo FMX 8x4 500 KM X-HIGH, T-Ride

Zabudowa: Wywrotka tylnozsypowa typ W1U dla transportu ciężkiego

Norma emisji: Euro 6 (SCR DPF EGR)


PODSTAWOWE INFORMACJE O PODWOZIU:


Model: Volvo FMX 8x4 500 KM X-HIGH

Silnik: D13K500, 13 l, 500 KM, 2500 Nm

Norma emisji: Euro 6 (SCR, DPF, EGR, OBD Euro 6 faza E)

Układ osi: 8x4, podwozie rigid pod zabudowę

Techniczna dopuszczalna masa zespołu pojazdów: 60 t

Szerokość pojazdu: 2600 mm

Wysokość pojazdu: do 4,0 m


SILNIK I NAPĘD:

Silnik D13K500 – 6-cylindrowy, 12,8 l

Moc: 500 KM

Moment obrotowy: 2500 Nm

Hamulec silnikowy VEB (z EPG) – bardzo mocny retarder silnikowy

Dwustopniowy filtr powietrza

Podgrzewany filtr paliwa (praca w niskich temperaturach)


Skrzynia biegów i mosty:

Zautomatyzowana skrzynia I-Shift AT2612, 12 biegów


Tryby pracy:

podstawowy

ekonomiczny (Eco-roll, I-Cruise)

Construction/Off-Road – funkcje do pracy w terenie

tryb dynamiczny z automatycznym powrotem do ECO


Most napędowy RTH2610B ze zwolnicami, przystosowany do GCW 100 t

Przełożenie tylnego mostu: 3.61

Pełne blokady mechanizmów różnicowych (tylny wózek)


Przystawki mocy (PTO):

PTR-DM – PTO na skrzyni biegów (max. 600 Nm) – idealne pod wywrotkę

Funkcje I-See – topografia, wsparcie zmiany biegów pod obciążeniem


RAMA, ZAWIESZENIE, KOŁA:

Rama EXTRA HIGH – X-HIGH, wysoki prześwit, dedykowana do ciężkich warunków

Długość ramy: ok. 7900 mm

Grubość profilu ramy: 8,0 mm, wysokość przekroju 300 mm

Rozstaw osi: 4350 mm

Zawieszenie tylne RADD-TR1 T-Ride – resory konwencjonalne, ciężki teren

Nośność zawieszenia tylnego: 26 000 kg

Zawieszenie przednie: resory paraboliczne wzmocnione, nośność 16 000 kg

Zderzak Heavy Duty / Construction, osłona miski olejowej i przewodów


Koła i ogumienie:

Felgi stalowe 22.5”, szerokość 9.00” (przód i tył)

Opony przód: 315/80 R22.5 Continental CrossTrac HS3 (klasa C)

Opony tył: 315/80 R22.5 Continental CrossTrac HD3 (klasa D)

System monitorowania ciśnienia w oponach Tire Pressure Monitoring

2 kliny pod koła, mocowane z przodu ramy


UKŁAD HAMULCOWY I BEZPIECZEŃSTWO:


Hamulce tarczowe na wszystkich osiach (średnica tarcz 430 mm)

Pakiet EBS Medium

ESP – system stabilizacji toru jazdy (pakiet dla pojazdów z wysokim środkiem ciężkości)

Kompresor 2-cylindrowy 900 l/min

Stalowe zbiorniki powietrza

Ogranicznik prędkości: 90 km/h

Active Grip Control – adaptacyjna kontrola trakcji

Kamera cofania na tylnym zwisie sygnał cofania


KABINA I WYPOSAŻENIE:


Kabina FMX Day Cab – krótka dzienna, terenowo-budowlana

Kolor: Signal White (1110WHIT)

Zawieszenie kabiny: mechaniczne (przód tył)

Tapicerka Robust – winyl materiał, przystosowana do pracy w ciężkich warunkach


Fotele i wnętrze:

Fotel kierowcy komfortowy, pneumatyczny, zintegrowany pas bezpieczeństwa, podłokietniki

Fotel pasażera standardowy

Gumowe dywaniki podłogowe

Dodatkowa, podwójnie wzmocniona izolacja kabiny


Komfort i multimedia:

Klimatyzacja automatyczna (CU-ECC)

Rozszerzony pakiet multimedialny INFOHIGH

Radio AM/FM, DAB, głośniki w desce i drzwiach

Cyfrowy zestaw wskaźników 9” wyświetlacz boczny

Tachograf cyfrowy 4.1 – 1-dniowy (zgodny z UE 2020/1054)


Światła i systemy wspomagające:

Reflektory główne LED automatyczna regulacja

Światła do jazdy dziennej LED

2 pomarańczowe lampy ostrzegawcze LED na dachu (koguty)

Światła tylne standardowe, obrysowe boczne i tylne

System rozpoznawania znaków drogowych (TSR)

System ostrzegania przed kolizją z przodu z funkcją hamowania awaryjnego

System wspomagania zmiany pasa ruchu i skrętu w prawo (VRU)

System monitorowania reakcji kierowcy (DAS-W)


ZABUDOWA – WYWROTKA TYLNOZSYPOWA W1U (TRANSPORT CIĘŻKI)



Konstrukcja skrzyni:

Typ: W1U – wywrotka tylnozsypowa do transportu ciężkiego

Długość skrzyni: ok. 6050 mm

Szerokość: ok. 2500 mm

Wysokość burt: 1450 mm

Pojemność: ok. 18,1 m³

Podłoga: 7 mm HARDOX 450

Burty: 5 mm HARDOX 450

Burta przednia pochylona z małym dachem

Burty boczne stałe – konstrukcja półokrągła w kształcie litery U

Burta tylna z górnymi zawiasami, pochylona, otwierana automatycznie przy podniesieniu, rygle automatyczne, niskie zawiasy

Waga zabudowy: ok. 4600 kg


System hydrauliczny:

Siłownik przedni HYVA FE

Pompa hydrauliczna HYVA zbiornik oleju

Zawór główny, komplet przewodów hydraulicznych


Sterowanie wywrotem pneumatyczne z kabiny

Sygnalizacja podniesienia skrzyni w kabinie kierowcy


Wyposażenie dodatkowe:

Błotniki kół tylnego wózka aluminiowe chlapacze na zawiasie

Błotnik drugiej osi z tworzywa

Bariery boczne przeciw-najazdowe aluminiowe

Mocowanie koła zapasowego na wsporniku za kabiną z wciągarką

Plandeka zwijana na prawej burcie drabinka

Drabinka rozkładana na ścianie przedniej

Stabilizator nożycowy między skrzynią a ramą

Podpora naprawcza pod skrzynią ładunkową

Zderzak składany KH-Kipper zgodny z normą

Oś wywrotu na tulei samosmarnej

Gumowe podkładki między ramą a skrzynią

Mocowanie klinów pod koła

Osłony świateł tylnych z uchylną kratką

Oklejenie taśmami odblaskowymi, żółte światła obrysowe, tablice wyróżniające


Malowanie: śrutowana, gruntowana i malowana w jednym ustalonym kolorze RAL


FINANSOWANIE I UBEZPIECZENIE:

Możliwość atrakcyjnego finansowania – leasing lub kredyt dopasowany do potrzeb klienta.

Oferujemy korzystne warunki ubezpieczenia pojazdu – pełna ochrona w korzystnej cenie.


KONTAKT I OGLĘDZINY

Serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz oględzin pojazdu

Chętnie udzielimy szczegółowych informacji oraz przygotujemy indywidualną ofertę finansową


Telefon: , ,

E-mail: sprzedaz@leasycar.pl


Szczegóły ogłoszenia mogą Państwo śledzić na naszej stronie internetowej: aukcje.leasycar.pl

 

20 listopada 2025 10:36

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volvo

Model pojazdu

FMX 500 8x4 X-HIGH 500 KM wywrotka tylnozsypowa W1U 18 m3

Kolor

Biały

Rok produkcji

2025

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

200000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Informacje o sprzedającym

Leasy Car S.A.

Leasy Car S.A.
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    8:00 - 16:00

  • wtorek

    8:00 - 16:00

  • środa

    8:00 - 16:00

  • czwartek

    8:00 - 16:00

  • piątek

    8:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte