1 / 2
Opis
Opona 385/65 R22.5 SFR1 Sailun (Solid Front Reinforced, oś przednia, M+S)
1. Przeznaczenie i konstrukcja
Opona o rozmiarze 385/65 R22.5, zaprojektowana specjalnie na oś przednią ciężkich pojazdów (ciągników siodłowych i ciężarówek). Konstrukcja radialna z dodatkowym wzmocnieniem (Solid Front Reinforced) przeznaczona do pracy w różnych warunkach, także w błocie i na śniegu, co potwierdza oznaczenie M+S (Mud + Snow).
2. Wzmocniona budowa
• Wielowarstwowy karkas z opasaniem stalowymi osnowami, który podnosi nośność i usztywnia ścianki boczne.
• Grubsze boki i wzmocnione barki chronią przed uszkodzeniami mechanicznymi (uderzenia o krawężniki, kamienie) podczas manewrów.
3. Wzór bieżnika
• Symetryczny i kierunkowy układ bloków w kształcie jodełki – doskonała przyczepność i precyzyjne prowadzenie.
• Głębokie, poprzeczne rowki obwodowe skutecznie odprowadzają wodę i błoto spod strefy kontaktu, redukując ryzyko aquaplaningu.
• Liczne lamelki na blokach barkowych zwiększają liczbę krawędzi chwytających, co poprawia trakcję na śliskich nawierzchniach.
4. Mieszanka gumowa
• Hybrydowa formuła z dodatkiem krzemionki i elastomerów termoplastycznych.
• Utrzymuje elastyczność nawet w niskich temperaturach, dzięki czemu spada ryzyko twardości bieżnika i pogorszenia przyczepności zimą.
• Wysoka odporność na ścieranie przekłada się na długi przebieg i zmniejszone koszty eksploatacji.
5. Parametry techniczne
• Indeks nośności: 160, co oznacza udźwig do 4 200 kg przy prędkości do 120 km/h.
• Indeks prędkości: J (100 km/h) lub L (120 km/h), zależnie od wersji.
• Ciśnienie robocze: Zalecane 7,5–8,5 bar, w zależności od obciążenia.
• Głębokość bieżnika nowej opony: Około 16–18 mm, zapewniająca długi przebieg.
• Klasa efektywności paliwowej: C–D, umożliwiająca umiarkowane opory toczenia i oszczędność paliwa.
• Przyczepność na mokrej nawierzchni: Klasa B–C, gwarantująca bezpieczne hamowanie i prowadzenie w deszczu.
6. Kluczowe zalety
• Wytrzymałość i stabilność: Wzmocniona konstrukcja karkasu i boki odporne na uszkodzenia.
• Uniwersalność M+S: Bezpieczna praca w trudnych, błotnistych i zaśnieżonych warunkach.
• Ekonomia eksploatacji: Niskie opory toczenia oraz mieszanka odporna na ścieranie zmniejszają koszty paliwa i wydłużają okres użytkowania.
• Bezpieczeństwo: Kierunkowy wzór bieżnika i lamelki zapewniają pewne prowadzenie i krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni.
Mocna opona SAILUN 385/65 R22.5 SFR1 160K 3PMSF M+S PRZÓD FRONT
385/65 R22.5
Nośność 160K
Szeroki Pas
M+S 3PMSF (trzy szczyty i śnieżynka)
Produkcja WIETNAM
1550 brutto (1260netto)
Faktura VAT
Płatność przy odbiorze.
Przy większych ilościach możliwość negocjacji cen.
PRZY ZAKUPIE MIN 2 SZT DOSTAWA NA PODKARPACIU GRATIS !
Wysyłka na terenie Polski
1-6szt - 200zł netto
1. Przeznaczenie i konstrukcja
Opona o rozmiarze 385/65 R22.5, zaprojektowana specjalnie na oś przednią ciężkich pojazdów (ciągników siodłowych i ciężarówek). Konstrukcja radialna z dodatkowym wzmocnieniem (Solid Front Reinforced) przeznaczona do pracy w różnych warunkach, także w błocie i na śniegu, co potwierdza oznaczenie M+S (Mud + Snow).
2. Wzmocniona budowa
• Wielowarstwowy karkas z opasaniem stalowymi osnowami, który podnosi nośność i usztywnia ścianki boczne.
• Grubsze boki i wzmocnione barki chronią przed uszkodzeniami mechanicznymi (uderzenia o krawężniki, kamienie) podczas manewrów.
3. Wzór bieżnika
• Symetryczny i kierunkowy układ bloków w kształcie jodełki – doskonała przyczepność i precyzyjne prowadzenie.
• Głębokie, poprzeczne rowki obwodowe skutecznie odprowadzają wodę i błoto spod strefy kontaktu, redukując ryzyko aquaplaningu.
• Liczne lamelki na blokach barkowych zwiększają liczbę krawędzi chwytających, co poprawia trakcję na śliskich nawierzchniach.
4. Mieszanka gumowa
• Hybrydowa formuła z dodatkiem krzemionki i elastomerów termoplastycznych.
• Utrzymuje elastyczność nawet w niskich temperaturach, dzięki czemu spada ryzyko twardości bieżnika i pogorszenia przyczepności zimą.
• Wysoka odporność na ścieranie przekłada się na długi przebieg i zmniejszone koszty eksploatacji.
5. Parametry techniczne
• Indeks nośności: 160, co oznacza udźwig do 4 200 kg przy prędkości do 120 km/h.
• Indeks prędkości: J (100 km/h) lub L (120 km/h), zależnie od wersji.
• Ciśnienie robocze: Zalecane 7,5–8,5 bar, w zależności od obciążenia.
• Głębokość bieżnika nowej opony: Około 16–18 mm, zapewniająca długi przebieg.
• Klasa efektywności paliwowej: C–D, umożliwiająca umiarkowane opory toczenia i oszczędność paliwa.
• Przyczepność na mokrej nawierzchni: Klasa B–C, gwarantująca bezpieczne hamowanie i prowadzenie w deszczu.
6. Kluczowe zalety
• Wytrzymałość i stabilność: Wzmocniona konstrukcja karkasu i boki odporne na uszkodzenia.
• Uniwersalność M+S: Bezpieczna praca w trudnych, błotnistych i zaśnieżonych warunkach.
• Ekonomia eksploatacji: Niskie opory toczenia oraz mieszanka odporna na ścieranie zmniejszają koszty paliwa i wydłużają okres użytkowania.
• Bezpieczeństwo: Kierunkowy wzór bieżnika i lamelki zapewniają pewne prowadzenie i krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni.
Mocna opona SAILUN 385/65 R22.5 SFR1 160K 3PMSF M+S PRZÓD FRONT
385/65 R22.5
Nośność 160K
Szeroki Pas
M+S 3PMSF (trzy szczyty i śnieżynka)
Produkcja WIETNAM
1550 brutto (1260netto)
Faktura VAT
Płatność przy odbiorze.
Przy większych ilościach możliwość negocjacji cen.
PRZY ZAKUPIE MIN 2 SZT DOSTAWA NA PODKARPACIU GRATIS !
Wysyłka na terenie Polski
1-6szt - 200zł netto
8 maja 2025 16:35
Szczegóły
Podstawowe
Tytuł
1260netto MOCNA opona 385/65 R22.5 SAILUN PRZÓD 385 65 Naczepa
Profil
65
Stan
Nowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
TyrePol sp. z o.o.
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:30 - 17:00
wtorek
08:30 - 17:00
środa
08:30 - 17:00
czwartek
08:30 - 17:00
piątek
08:30 - 17:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte