Sprzedający profesjonalny
OPELCAR
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Godziny otwarcia
Czynne od 08:00 do 17:00
expand_more
expand_less
- poniedziałek 08:00-17:00
- wtorek 08:00-17:00
- środa 08:00-17:00
- czwartek 08:00-17:00
- piątek 08:00-17:00
- sobota 08:00-13:00
- niedziela Zamknięte
Szczegóły
- Oferta od
- Podkategoria
- Kategoria części
- Dostawa
-
Tytuł
RANGE ROVER III DRZWI LEWY TYŁ TYLNE KOMPLETNE
- Zgodność
-
Producent części
RANGE ROVER
- Marka pojazdu
- Stan
Opis
RANGE ROVER III DRZWI LEWY TYŁ TYLNE KOMPLETNE
CENA ZA SZTUKĘ NA ZDJĘCIACH
POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU I MARKI
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE OFERTY
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT MARŻĘ.
Udzielamy 10 - dniowej gwarancji rozruchowej.
Na silniki 30 - dniowej gwarancji na piśmie, a na skrzynie 14 dni gwarancji pisemnej.
Wysyłka kurierem DPD, bądź palety firmą DHL.
Cena wysyłki uzależniona jest od wagi i wielkości towaru.
Możliwy odbiór osobisty.
Możliwy dowóz do klienta (kompletnych przodów, części blacharskich ciętych, szyb itp.)
Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części.
W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części. Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu: paragon lub faktura. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.
Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu.
1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy. Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.
CENA ZA SZTUKĘ NA ZDJĘCIACH
POSIADAMY RÓWNIEŻ INNE CZĘŚCI DO TEGO MODELU I MARKI
ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE OFERTY
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT MARŻĘ.
Udzielamy 10 - dniowej gwarancji rozruchowej.
Na silniki 30 - dniowej gwarancji na piśmie, a na skrzynie 14 dni gwarancji pisemnej.
Wysyłka kurierem DPD, bądź palety firmą DHL.
Cena wysyłki uzależniona jest od wagi i wielkości towaru.
Możliwy odbiór osobisty.
Możliwy dowóz do klienta (kompletnych przodów, części blacharskich ciętych, szyb itp.)
Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za błędne diagnozy.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży, chętnie pomożemy przy zakupie odpowiednich części.
W przypadku zwrotu zamówionych części zwracamy tylko koszt zakupionej części. Podstawą reklamacji jest nienaruszony stan plomb gwarancyjnych oraz oryginał dowodu zakupu: paragon lub faktura. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, zwrot następuję na wskazane przez kupującego konto bankowe.
Nie zwracamy kosztów montażu i demontażu.
1. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy podczas doręczenia, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń (karton, folia bąbelkowa, nalepki ostrzegawcze itp.) oraz opis uszkodzeń/braków. Niezbędny druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy. Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.