Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: GA-00-0174
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 711009-5001S 711009-1 711009-0001
- 711009-5002S 711009-2 711009-0002
- 711009-5003S 711009-3 711009-0003
- A612096099980
- A612096049980
- 612096049980
- 612096099980
- A6120960499
- A6120960999
- 6120960499
- 6120960999
- GTA2256V
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- MERCEDES-BENZ C Class (W203) C270 2.70L CDI OM612 W203 168KM/124kW od 2000
- MERCEDES-BENZ C270 2.70L CDi 612962 170KM/125kW 2000-2004
- MERCEDES-BENZ C270 2.70L CDi 612962 170KM/125kW 2000-2004
- MERCEDES-BENZ CLK270 2.70L -/CDi 612962 170KM/125KW 2002-2005
- MERCEDES-BENZ G270 2.70L CDi 612965 156KM/115kW 2001-2003
- MERCEDES-BENZ G270 2.70L CDi 612965 156KM/115kW 2001-2003
- MERCEDES-BENZ CLK270 2.70L CDi 612962 163KM/120kW 2003-2005
- MERCEDES-BENZ G270 2.70L CDi 612963 156KM/115kW 2003-2006
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!