TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI O NUMERZE: 53039700123 ; K03-0123 PASUJĄCA DO POJAZDU:
Audi A3 1.8 TFSI (8P/PA) , BYT / BZB,1798 ccm ,160 KM ,01.2003-
Audi TT 1.8 TFSI (8J) ,BYT / BZB ,1798 ccm ,160 KM ,01.2003-
Seat Altea 1.8 TSI ,BYT / BZB ,1798 ccm ,160 KM ,01.2007-
Seat Alhambra 710, 711 1.8 TSI 2012/11-2017/12 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Seat Leon 1P1 1.8 TSI 2007/06- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Seat Toledo III 5P2 1.8 TFSI 2007/01-2009/05 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Octavia 1Z3 1.8 TSI 2007/06- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Octavia Combi 1Z5 1.8 TSI 2007/06- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Octavia Combi 1Z5 1.8 TSI 4x4 2009/03- 1798 ccm, 112 KW, 152 KM
Skoda Octavia Combi 1Z5 1.8 TSI 4x4 2008/11- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Superb 3T4 1.8 TSI 2009/03- 1798 ccm, 112 KW, 152 KM
Skoda Superb 3T4 1.8 TSI 2008/03- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Superb 3T4 1.8 TSI 4x4 2008/11- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Superb Kombi 3T5 1.8 TSI 2009/10- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Superb Kombi 3T5 1.8 TSI 2009/10- 1798 ccm, 112 KW, 152 KM
Skoda Superb Kombi 3T5 1.8 TSI 4x4 2009/10- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Superb Kombi 3T5 1.8 TSI 4x4 2009/10- 1798 ccm, 112 KW, 152 KM
Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 2009/05- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 2009/11- 1798 ccm, 112 KW, 152 KM
Volkswagen Golf VI 5K1 1.8 TSI 2009/06-2011/01 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Volkswagen Passat 362 1.8 TSI 2010/08- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Volkswagen Passat 3C2 1.8 TSI 2007/05-2010/07 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Volkswagen Passat Alltrack 365 1.8 TSI 2012/01- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Volkswagen Passat CC 357 1.8 TSI 2008/06-2010/11 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Volkswagen Passat Variant 3C5 1.8 TSI 2007/05-2011/10 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
Volkswagen Sharan 7N 1.8 TSI 2011/11- 1798 ccm, 118 KW, 160 KM
1,8 TFSi TSi 112kw 152 KM 118kw 160 KM
BYT BZB CDAA CDAB
Profesjonalne centrum naprawy i regeneracji turbosprężarek
Raf Trans to również specjalistyczny warsztat zajmujący się naprawą i regeneracją turbosprężarek.
Maszyny, które wykorzystujemy w procesie regeneracji są jednymi z najdroższych i najbardziej zaawansowanych na terenie Europy. Jesteśmy w posiadaniu profesjonalnych urządzeń firmy SCHENCK, której sprzęt wykorzystywany jest na dzień dzisiejszy w procesie produkcji 90% nowych turbosprężarek.
Na wyposażeniu naszej pracowni są min.: wyważarka, doważarka, tester / regulator sterowników pneumatycznych i elektroniczno-pneumatycznych oraz jako nieliczni w Polsce posiadamy tester ATD-1, za pomocą którego możemy ocenić stan jak i dokonać kalibracji elektronicznych sterowników stosowanych w nowszych typach turbosprężarek.
Procedura regeneracji obejmuje:
– Rozebranie turbiny na części pierwsze,
– mycie w myjce wysokociśnieniowej,
– szkiełkowanie( piaskowanie),
– tulejowanie korpusu(wymiana korpusu),
– wymianę standardowego zestawu naprawczego: łożyska ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, podstawka odrzutnika, pierścienie uszczelniające odrzutnika i wałka, pierścień ustalający wałka, pin ustalający łożyska ślizgowego, o ringi uszczelniające, nakrętka koła kompresji i wszystkie śruby montażowe,
– wymianę talerzyka,
– wymianę blaszki termicznej,
– wymianę wirnika z wałkiem,
– wymianę koła kompresji,
– wyważenie wirnika z wałkiem i kołem kompresji na maszynie SCHENCK TB COMFORT,
– montaż rdzenia turbosprężarki,
– kontrolę szczelności (olej 10W40, temp. około 40stC, ciśnienie 5,0 bar),
– doważenie kompletnego rdzenia turbosprężarki na maszynie SCHENCK TB SONIO,
– montaż doważonego rdzenia turbosprężarki w obudowy,
– kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii na maszynie FLOWBENCH.
TBcomfort wyważanie w niskim zakresie obrotów podstawą długiego "nowego" życia turbiny
Dzięki urządzeniu TBcomfort zapewniacie Państwo podstawy wysokojakościowej naprawy: w pierwszej czynności usuwacie niewyważenie podzespołów: wałka z turbiną, koła kompresji i całego zespołu. Dzięki temu stworzone zostają warunki dla późniejszego wyważania w zakresie wysokich obrotów. Można w perfekcyjny sposób wyważać podzespoły turbosprężarki o ciężarze do 16 kg. W praktyce oznacza to, że ze względu na dużą rozpiętość w zakresie ciężaru można wyważać również turbosprężarki pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych lub napędów statków. Działanie wszystkich komponentów jest niezawodne, logiczne i łatwo zrozumiałe. Dzięki temu urządzenie TBcomfort można opanować już po krótkim okresie przeszkolenia.
– Szeroki zakres zastosowania – od kilku gram do 16 kg
– Prosta obsługa niewymagająca wielu narzędzi z wykorzystaniem ekranu dotykowego
– Najnowszy, jeszcze bardziej dokładny układ pomiarowy
– Innowacyjna konstrukcja z odlewu mineralnego zapewniająca tłumienie zakłóceń, większą powtarzalność i dokładność wyważania
– Specjalna rama rezonansowa zapewniająca bardzo dokładny pomiar
– Permanentna kalibracja
– Proste o precyzyjne pozycjonowanie kąta niewyważenia
– Urządzenie z zaczepem dźwigowym – łatwe do ustawienia i uruchomienia
– Energooszczędna koncepcja napędu
24 lipca 2025 12:42
Szczegóły
Podstawowe
Tytuł
Turbina Audi Seat Skoda Volkswagen 1.8 TFSI TSi 152 160 KM BYT BZB CDAA