1 / 9
Opis
ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA GARRETT
Komplet uszczelek w zestawie !!!!!!!
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH :
Uwaga nie pasuje do silników z kodem BLS
Audi A3 1.9 TDI (8P/PA):
– 12.2002 by 05.2009, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
Seat Altea 1.9 TDI:
– od 01.2004, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
Seat Leon 1.9 TDI:
– 01.2005 by 12.2006, BRU / BXF / BXJ, 1896 ccm, 90 KM
– od 01.2005, BKC, 1896 ccm, 105 KM
Seat Toledo III 1.9 TDI:
– 01.2004 by 01.2009, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
Skoda Octavia II 1.9 TDI:
– od 01.2004, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
Skoda Superb II 1.9 TDI:
– od 01.2008, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
Volkswagen Caddy III 1.9 TDI:
– od 01.2004, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
– 12.2004 by 12.2009, BRU / BXF / BXJ, 1896 ccm, 90 KM
Volkswagen Golf V 1.9 TDI:
– 12.2002 by 12.2009, BLS / BJB / BKC / BXE / BXF / BRU, 1896 ccm, 105 KM
– 12.2004 by 12.2009, BRU / BXF / BXJ, 1896 ccm, 90 KM
Volkswagen Jetta V 1.9 TDI:
– od 01.2005, BJB/BKC/BXE, 1896 ccm, 105 KM
Volkswagen Passat B6 1.9 TDI:
– 01.2005 by 12.2008, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
Volkswagen Touran 1.9 TDI:
– od 12.2002, BJB / BKC / BXE, 1896 ccm, 105 KM
– 03.2003 by 08.2003, AVQ / BKC / BRU, 1896 ccm, 101 KM
– od 12.2004, BRU / BXF / BXJ, 1896 ccm, 90 KM
Numer turbosprężarki
751851-5004S 751851-9004S 751851-5003S 5439 988 0022 5439 988 0011
Numer części
03G253014F 03G253014FX 038253056G 038253016K 038253016R 038253014G038253010D 038253056E
Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta.
REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH:
I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji.
– Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy.
– Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych.
– Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi.
Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
II. Główny etap regeneracji turbosprężarki.
– Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części.
Polega to na zastosowaniu wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna.
– Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej CMT-48 VSR .
– Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
– Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3.
III. Pomiary i kontrola jakości.
– CIMAT CMT 48 VSR
– Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego.
– CIMAT TurboTest
Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki.
Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta.
Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz:
– turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji
– certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta )
– najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu
– fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu
Uwaga!
Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki.
Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier).
Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części.
Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota
Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego.
10 października 2025 20:21
Szczegóły
Podstawowe
Tytuł
Turbina Audi Seat Skoda VW 1.9 TDI 90 / 105 KM BKC
Producent części
KKK
Model pojazdu
105
Marka pojazdu
Skoda
Numer referencyjny producenta
038253014G
Stan
Używany
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
TURBO-SERWIS Professional
Firma
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu