TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 1
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 2
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 3
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 4
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 5

1 / 5

TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 1
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 2
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 3
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 4
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 5

Opis

TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI O NUMERZE:06K145701T  ; PASUJĄCA DO POJAZDU AUDI A1 Hatchback (8X1, 8XK) (Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 192 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 1798 ccm, 192 KM A1 Sportback (8XA, 8XK) (Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 192 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 1798 ccm, 192 KM A3 Cabrio (8V7, 8VE) (Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 03.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM A3 Hatchback (8V1, 8VK) (Rok wyprodukowania 04.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 04.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 08.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM A3 Sedan (8VS, 8VM) (Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 11.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM A3 Sportback (8VA, 8VF) (Rok wyprodukowania 09.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 09.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM TT Coupe (FV3, FVP) (Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM TT Roadster (FV9, FVR) (Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM SEAT Ibiza IV Sportcoupe (6J, 6P) (Rok wyprodukowania 11.2015 - ..., 192 KM, benzyna) – 1.8 TSI Cupra, Rok wyprodukowania 11.2015 - ..., 1798 ccm, 192 KM Leon III Hatchback (5F1) (Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM Leon III SC (5F5) (Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM Leon III ST (5F8) (Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TSI 4Drive, Rok wyprodukowania 11.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM SKODA Octavia III Combi (5E5) (Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TSI 4x4, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM Octavia III Hatchback (5E3, NL3, NR3) (Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TSI 4x4, Rok wyprodukowania 09.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM VW Passat B8 Sedan (3G2, CB2) (Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM Passat B8 Variant (3G5, CB5) (Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM Profesjonalne centrum naprawy i regeneracji turbosprężarek Raf Trans to również specjalistyczny warsztat zajmujący się naprawą i regeneracją turbosprężarek. Maszyny, które wykorzystujemy w procesie regeneracji są jednymi z najdroższych i najbardziej zaawansowanych na terenie Europy. Jesteśmy w posiadaniu profesjonalnych urządzeń firmy SCHENCK, której sprzęt wykorzystywany jest na dzień dzisiejszy w procesie produkcji 90% nowych turbosprężarek. Na wyposażeniu naszej pracowni są min.: wyważarka, doważarka, tester / regulator sterowników pneumatycznych i elektroniczno-pneumatycznych oraz jako nieliczni w Polsce posiadamy tester ATD-1, za pomocą którego możemy ocenić stan jak i dokonać kalibracji elektronicznych sterowników stosowanych w nowszych typach turbosprężarek. Procedura regeneracji obejmuje: – Rozebranie turbiny na części pierwsze, – mycie w myjce wysokociśnieniowej, – szkiełkowanie( piaskowanie), – tulejowanie korpusu(wymiana korpusu), – wymianę standardowego zestawu naprawczego: łożyska ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, podstawka odrzutnika, pierścienie uszczelniające odrzutnika i wałka, pierścień ustalający wałka, pin ustalający łożyska ślizgowego, o ringi uszczelniające, nakrętka koła kompresji i wszystkie śruby montażowe, – wymianę talerzyka, – wymianę blaszki termicznej, – wymianę wirnika z wałkiem, – wymianę koła kompresji, – wyważenie wirnika z wałkiem i kołem kompresji na maszynie SCHENCK TB COMFORT, – montaż rdzenia turbosprężarki, – kontrolę szczelności (olej 10W40, temp. około 40stC, ciśnienie 5,0 bar), – doważenie kompletnego rdzenia turbosprężarki na maszynie SCHENCK TB SONIO, – montaż doważonego rdzenia turbosprężarki w obudowy, – kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii na maszynie FLOWBENCH. TBcomfort wyważanie w niskim zakresie obrotów 
podstawą długiego "nowego" życia turbiny Dzięki urządzeniu TBcomfort zapewniacie Państwo podstawy wysokojakościowej naprawy: w pierwszej czynności usuwacie niewyważenie podzespołów: wałka z turbiną, koła kompresji i całego zespołu. Dzięki temu stworzone zostają warunki dla późniejszego wyważania w zakresie wysokich obrotów. Można w perfekcyjny sposób wyważać podzespoły turbosprężarki o ciężarze do 16 kg. W praktyce oznacza to, że ze względu na dużą rozpiętość w zakresie ciężaru można wyważać również turbosprężarki pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych lub napędów statków. Działanie wszystkich komponentów jest niezawodne, logiczne i łatwo zrozumiałe. Dzięki temu urządzenie TBcomfort można opanować już po krótkim okresie przeszkolenia. – Szeroki zakres zastosowania – od kilku gram do 16 kg – Prosta obsługa niewymagająca wielu narzędzi z wykorzystaniem ekranu dotykowego – Najnowszy, jeszcze bardziej dokładny układ pomiarowy – Innowacyjna konstrukcja z odlewu mineralnego zapewniająca tłumienie zakłóceń, większą powtarzalność i dokładność wyważania – Specjalna rama rezonansowa zapewniająca bardzo dokładny pomiar – Permanentna kalibracja – Proste o precyzyjne pozycjonowanie kąta niewyważenia – Urządzenie z zaczepem dźwigowym – łatwe do ustawienia i uruchomienia – Energooszczędna koncepcja napędu 

24 lipca 2025 12:42

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T

Dostawa

Tak

Producent części

IHI

Marka pojazdu

Skoda

Numer referencyjny producenta

06H145710C, 06K145725S, 7.02901.01, 06K145701T

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

Raftrans Turbo

Raftrans Turbo
  • Firma

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte