1 / 8
Opis
ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA
Numer z tabliczki:
– 49173-07508
– 49173-07507
– 49173-07506
– 49173-07504
– 49173-07503
– 49173-07502
– 49173-07522
Podstawowy komplet uszczelek w zestawie taki jak na zdjęciu obok.
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH :
– Samochód: Citroen Berlingo Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6B DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 75 KMSamochód: Citroen Berlingo Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6B DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Citroen C 3 Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6B DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Citroen C 4 Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Citroen Jumpy Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6B DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Citroen Xsara Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6B DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Ford C-MAX Rok produkcji: 02.2005 do 02.2008 Silnik: DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Ford Fiesta Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Ford Focus Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: HHDA Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Ford Fusion Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Fiat Scudo Rok produkcji: od 01.2007 Silnik: 9HU Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Peugeot 207 Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Peugeot 307 Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Peugeot 308 Rok produkcji: od 01.2007 Silnik: DV6ATED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Peugeot Expert Rok produkcji: od 01.2007 Silnik: DV6UTED4 Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Samochód: Peugeot Partner Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6ATED4 DV6B Pojemność: 1560 ccm Moc: 75 KM
Samochód: Peugeot Partner Rok produkcji: od 01.2005 Silnik: DV6ATED4 DV6B Pojemność: 1560 ccm Moc: 90 KM
Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta.
REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH:
I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji.
– Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy.
– Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych.
– Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi.
Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
II. Główny etap regeneracji turbosprężarki.
– Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części.
Polega to na zastosowaniu wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna.
– Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej CMT-48 VSR .
– Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
– Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3.
III. Pomiary i kontrola jakości.
– CIMAT CMT 48 VSR
– Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego.
– CIMAT TurboTest
Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki.
Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta.
Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz:
– turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji
– certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta )
– najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu
– fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu
Uwaga!
Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki.
Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier).
Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części.
Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota
Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego.
10 października 2025 20:21
Szczegóły
Podstawowe
Tytuł
TURBINA FORD CITROEN PEUGEOT 1.6 HDI 75 KM 90 KM
Producent części
Mitsubishi
Marka pojazdu
Citroën
Numer referencyjny producenta
49173-07507, TD025S2, 491473-07507
Stan
Używany
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
TURBO-SERWIS Professional
Firma
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu