TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 1
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 2
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 3
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 4
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 5
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 6
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 7
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 8
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 9

1 / 9

TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 1
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 2
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 3
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 4
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 5
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 6
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 7
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 8
TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD - 9

Opis

ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA GARRETT Komplet uszczelek w zestawie !!!!!!! ZASTOSOWANIE W POJAZDACH : – Audi A3 2.0 TDI 140 KM Silnik: BKD / AZV – Seat Altea 2.0 TDI 136 KM Silnik: BKD / AZV – Seat Leon 2.0 TDI 136 KM Silnik: BKD / AZV – Seat Toledo III 2.0 TDI 136 KM Silnik: BKD / AZV – Skoda Octavia II 2.0 TDI 136 KM Silnik: BKD / AZV – Volkswagen Golf V 2.0 TDI 136 KM Silnik: BKD / AZV – Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 136 KM Silnik: BKD / AZV – Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 140 KM Silnik: BKP – Volkswagen Touran 2.0 TDI 136 KM Silnik: AZV – Volkswagen Touran 2.0 TDI 140 KM Silnik: BKD NUMERY Z TABLICZKI – – 03G253010JX – 03G253010J – 03G253014H – 03G253014HX – 03G253014HV – 03G253019A – 03G253019AX – 03G253019AV 724930 Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta. REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH: I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji. – Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy. – Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych. – Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi. Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem. II. Główny etap regeneracji turbosprężarki. – Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części. Polega to na zastosowaniu  wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna. – Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej  CMT-48 VSR . – Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki. – Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3. III. Pomiary i kontrola jakości. – CIMAT CMT 48 VSR – Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego. – CIMAT TurboTest Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki. Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta. Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz: – turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji – certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta ) – najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu – fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu Uwaga! Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki. Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier). Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części. Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego. 

25 czerwca 2025 20:56

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

TURBINA GOLF V PASSAT B6 AUDI A3 136KM 140 KM BKD

Producent części

Garrett

Model pojazdu

A3

Marka pojazdu

Audi

Numer referencyjny producenta

724930-0001

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

TURBO-SERWIS Professional

  • Firma

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store