TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI O NUMERZE:
709836-1
Turbosprężarka o jednym z następujących zamiennych numerów:
- 709836-1, A6110960899,709836-3,726698-1,
Turbosprężarka pasuje do następujących pojazdów:
1.E-Klasse, 1999/07-2002/03, W210, E 200 CDI, 2148 ccm, 85 KW, 116 KM
2.E-Klasse, 1999/07-2002/03, W210, E 220 CDI, 2148 ccm, 105 KW, 143 KM
3.E-Klasse T-Model, 1999/07-2003/03, S210, E 220 T CDI, 2148 ccm, 105 KW, 143 KM
4.Sprinter 2-T ,Furgonetka 2000/04-2006/05, B901, B902, 213 CDI, 2148 ccm, 95 KW, 129 KM
5.Sprinter 2-T Otwarta paka 2000/04-2006/05, B901, B902, 211 CDI, 2148 ccm, 80 KW, 109 KM
6.Sprinter 2-T Otwarta paka 2000/04-2006/05, B901, B902, 213 CDI, 2148 ccm, 95 KW, 129 KM
7.Sprinter 3-T Furgonetka, 2000/04-2006/05, B903, 313 CDI, 2148 ccm, 95 KW, 129 KM
8.Sprinter 3-T Furgonetka 2002/08-2006/05, B903, 313 CDI 4x4, 2148 ccm, 95 KW, 129 KM
9.Sprinter 3-T Otwarta paka 2000/04-2006/05, B903, 311 CDI, 2148 ccm, 80 KW, 109 KM
10.Sprinter 4-T Furgonetka 2000/04-2006/05, B904, 411 CDI, 2148 ccm, 80 KW, 109 KM
Profesjonalne centrum naprawy i regeneracji turbosprężarek
Raf Trans to również specjalistyczny warsztat zajmujący się naprawą i regeneracją turbosprężarek.
Maszyny, które wykorzystujemy w procesie regeneracji są jednymi z najdroższych i najbardziej zaawansowanych na terenie Europy. Jesteśmy w posiadaniu profesjonalnych urządzeń firmy SCHENCK, której sprzęt wykorzystywany jest na dzień dzisiejszy w procesie produkcji 90% nowych turbosprężarek.
Na wyposażeniu naszej pracowni są min.: wyważarka, doważarka, tester / regulator sterowników pneumatycznych i elektroniczno-pneumatycznych oraz jako nieliczni w Polsce posiadamy tester ATD-1, za pomocą którego możemy ocenić stan jak i dokonać kalibracji elektronicznych sterowników stosowanych w nowszych typach turbosprężarek.
Procedura regeneracji obejmuje:
– Rozebranie turbiny na części pierwsze,
– mycie w myjce wysokociśnieniowej,
– szkiełkowanie (piaskowanie),
– tulejowanie korpusu (wymiana korpusu),
– wymianę standardowego zestawu naprawczego: łożyska ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, podstawka odrzutnika, pierścienie uszczelniające odrzutnika i wałka, pierścień ustalający wałka, pin ustalający łożyska ślizgowego, o ringi uszczelniające, nakrętka koła kompresji i wszystkie śruby montażowe,
– wymianę talerzyka,
– wymianę blaszki termicznej,
– wymianę wirnika z wałkiem,
– wymianę koła kompresji,
– wyważenie wirnika z wałkiem i kołem kompresji na maszynie SCHENCK TB COMFORT,
– montaż rdzenia turbosprężarki,
– kontrolę szczelności (olej 10W40, temp. około 40stC, ciśnienie 5,0 bar),
– doważenie kompletnego rdzenia turbosprężarki na maszynie SCHENCK TB SONIO,
– montaż doważonego rdzenia turbosprężarki w obudowy,
– kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii na maszynie FLOWBENCH.
TBcomfort wyważanie w niskim zakresie obrotów podstawą długiego "nowego" życia turbiny
Dzięki urządzeniu TBcomfort zapewniacie Państwo podstawy wysokojakościowej naprawy: w pierwszej czynności usuwacie niewyważenie podzespołów: wałka z turbiną, koła kompresji i całego zespołu. Dzięki temu stworzone zostają warunki dla późniejszego wyważania w zakresie wysokich obrotów. Można w perfekcyjny sposób wyważać podzespoły turbosprężarki o ciężarze do 16 kg. W praktyce oznacza to, że ze względu na dużą rozpiętość w zakresie ciężaru można wyważać również turbosprężarki pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych lub napędów statków. Działanie wszystkich komponentów jest niezawodne, logiczne i łatwo zrozumiałe. Dzięki temu urządzenie TBcomfort można opanować już po krótkim okresie przeszkolenia.
– Szeroki zakres zastosowania – od kilku gram do 16 kg
– Prosta obsługa niewymagająca wielu narzędzi z wykorzystaniem ekranu dotykowego
– Najnowszy, jeszcze bardziej dokładny układ pomiarowy
– Innowacyjna konstrukcja z odlewu mineralnego zapewniająca tłumienie zakłóceń, większą powtarzalność i dokładność wyważania
– Specjalna rama rezonansowa zapewniająca bardzo dokładny pomiar
– Permanentna kalibracja
– Proste o precyzyjne pozycjonowanie kąta niewyważenia
– Urządzenie z zaczepem dźwigowym – łatwe do ustawienia i uruchomienia
– Energooszczędna koncepcja napędu