TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 1
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 2
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 3
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 4
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 5
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 6
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 7
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 8

1 / 8

TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 1
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 2
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 3
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 4
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 5
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 6
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 7
TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km - 8

Opis

ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA GARRETT Numer z tabliczki: – 708639 Komplet uszczelek w zestawie !!!!!!! ZASTOSOWANIE W POJAZDACH : – Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D HP  F9Q 1870 ccm 115 KM 01.2001 - 06.2006 – Mitsubishi Space Star 1.9 DI-D F9Q 1870 ccm 115 KM 01.2001 - 12.2005 – Nissan Primera 1.9 dci F9Q 1900 ccm 120 KM 01.2001- – Renault Espace III 1.9 dCi F9Q 1900 ccm120 KM 01.2001- – Renault Espace IV 1.9 dCi F9Q 1900 ccm 120 KM 01.2002- – Renault Laguna II 1.9 dCi F9Q 1870 ccm120 KM 01.2001 - 04.2005 – Renault Megane II 1.9 dCi F9Q 1870 ccm120 KM 01.2002 - 12.2005 – Renault Scenic II 1.9 dCi F9Q 1870 ccm120 KM 01.2003- – Volvo S40 I 1.9 DD 4192T3 1870 ccm115 KM 01.2000 - 12.2004 – Volvo V40 1.9 DD4192T3 1870 ccm115 KM 01.2000 - 12.2004 Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta. REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH: I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji. – Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy. – Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych. – Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi. Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem. II. Główny etap regeneracji turbosprężarki. – Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części. Polega to na zastosowaniu  wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna. – Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej  CMT-48 VSR . – Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki. – Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3. III. Pomiary i kontrola jakości. – CIMAT CMT 48 VSR – Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego. – CIMAT TurboTest Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki. Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta. Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz: – turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji – certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta ) – najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu – fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu Uwaga! Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki. Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier). Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części. Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego. 

25 czerwca 2025 20:56

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

TURBINA RENAULT LAGUNA 2 F9Q 1.9 DCI 120Km

Producent części

Garrett

Model pojazdu

Laguna

Generacja

II (2001-2007)

Marka pojazdu

Renault

Numer referencyjny producenta

5303-970-0196, 5303-980-0196, 5303-988-0196, 5303-990-0196, 5303-998-0196, 53039700196, 53039800196, 53039880196, 53039900196, 53039980196, 708639-2010, 7086395002, 7086395003, 7086395004, 7086395005, 7086395006, 7086395007, 7086395008, 7086395010, 7701472775, 7701473526, 7701474960, 7701477263, 7711135336, 7711135749, 7711368748, 8200110519, 8200110519A, 8200256077, 8200332125, 8200683855, 708639

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

TURBO-SERWIS Professional

  • Firma

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store