Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 1
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 2
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 3
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 4
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 5
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 6

1 / 6

Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 1
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 2
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 3
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 4
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 5
Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM - 6

Opis

ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA GARRETT Numer z tabliczki: – 753420 Podstawowy komplet uszczelek w zestawie !!!!!!! Zdjęcie uszczelek poglądowe ZASTOSOWANIE W POJAZDACH : – BMW Mini Cooper D (R55 R56) W16 1560  ccm 110  KM 11.2006- – Citroen Berlingo 1.6 HDi FAP DV6 TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen C 2 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen C 3 1.6 HDiDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen C 4 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Citroen C 5 I 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2003- – Citroen C 5 II 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Citroen Picasso 1.6 HDi FAPDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Citroen Xsara 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2003- – Ford Focus II 1.6 TDCiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Ford Mondeo III 1.6 TDCiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004 - 01.2007 – Mazda 3 1.6 DIDV6TED4 1600 ccm109 KM 01.2003- – Peugeot 1007 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm109 KM 01.2005- – Peugeot 206 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 207 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 3008 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2009- – Peugeot 307 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 308 I 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2007- – Peugeot 407 1.6 HDIDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004- – Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 110DV6TED4 1560 ccm 109 KM 09.2009- – Peugeot Partner 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005- – Volvo C30 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2006- – Volvo S40 II 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2004- – Volvo V50 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2004- Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta. REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH: I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji. – Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy. – Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych. – Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi. Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem. II. Główny etap regeneracji turbosprężarki. – Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części. Polega to na zastosowaniu  wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna. – Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej  CMT-48 VSR . – Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki. – Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3. III. Pomiary i kontrola jakości. – CIMAT CMT 48 VSR – Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego. – CIMAT TurboTest Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki. Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta. Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz: – turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji – certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta ) – najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu – fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu Uwaga! Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki. Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier). Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części. Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego. 

25 czerwca 2025 20:56

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

Turbosprężarka Ford Focus II 1,6 TDCi 109 KM

Producent części

Garrett

Model pojazdu

Focus

Marka pojazdu

Ford

Numer referencyjny producenta

3M5Q6K682AJ, 36002480, 9654128780, 0375J6, Y60113700G, Y60113700A, 0375J8, 11657804903, 7804903, 740821-0001, 740821-0002, 740821-1, 740821-2, 740821-5001S, 740821-5002S, 750030-0001, 750030-0002, 750030-1, 750030-2, 750030-5001S, 750030-5002S, 753420-0002, 753420-0003, 753420-0004, 753420-0005, 753420-0006, 753420-2, 753420-3, 753420-4, 753420-5, 753420-5002S, 753420-5003S, 753420-5004S, 753420-5005S, 753420-5006S, 753420-6, 1479055, 3M5Q6K682AE, 9657248680, 9650764480, 9651839880, 9656125880, 9657571880, 1789074, RE3M5Q6K682AK, 9660641380, 9663199280, 134, 3M5Q-6K682-AC, 3M5Q-6K682-AF, 3M5Q-6K682-AG, 3M5Q-6K682-AH, 3M5Q-6K682-AJ, 3M5Q-6K682-AE, 3M5Q-6K682-AK, 3M5Q6K682AF, 3M5Q6K682AG, 3M5Q6K682AH, 0375J3, 740821, 750030, 753420, 1254337, 1231096, 0375J7, 0375L6, 36000722, 31259243, 1373584, 1355027, 8603489, 8603746, 3M5Q6K682AC, 1340133, Y60113700, 1465162, 3M5Q6K682AK, Y60113700B, Y6011

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

TURBO-SERWIS Professional

  • Firma

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store